Digital Journey - Как да се подготвите за интервю за работа? - SoftUni Digital
Loading...

Digital Journey - Как да се подготвите за интервю за работа?

Изминало събитие
Дата:
30 април 2022
Час:
10:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Включете се в следващото издание на събитието за кариерно развитие - Digital Journey - Как да се подготвите за интервю за работа?. Събитието ще се проведе изцяло онлайн на 30 април (събота) от 10:00 ч. Водещ на събитието ще бъде Александър Иванов.

Участието е безплатно, но регистрацията е задължителна.

Кариерният център има за цел да помага на студентите да постигат максимума на своя потенциал, като развиват не само своите технически умения, но и допълнителни личностни качества. Това резултира в успешна колаборация и изграждане на стабилни отношения с нашите студенти и бизнес партньори.

Кариерният център си партнира с едни от най-добрите, успешни и бързо-развиващи се компании в страната, предлагайки огромен набор от възможности и пътища на развитие във всяко едно направление на технологичния сектор.

За контакти с Кариерният център: ТУК.
За семинара
По време на събитието ще се включат хора от водещи фирми в сферата на дигиталния маркетинг и наши партньори, които ще говорят по темите:
  • Документи - CV (примери);
  • Предварителна подготовка – допълнителни задания, търсене в интернет, други източници освен СофтУни;
  • Проучване на фирмата, нейните дейности, историята, целите и проектите ѝ, подробности относно позицията, за която кандидатствате;
  • Съвети за добро впечатление: дрехи, точност, поведение;
  • Защо е полезно да се подготвите предварително (добиване на самоувереност, психическа нагласа за това, какво ви очаква, спокойствие);
  • Най-често задавани въпроси;
  • Тренировка с приятели, примерни интервюта, умения за правоговор.
  • Какви са възможностите за работа в сферата на дигиталния маркетинг?
  • Работа в голяма компания, дигитална агенция или на свободна практика;
  • Стъпки за кариерно развитие.

Програма
10:00 - 10:10 - Откриване с Александър Иванов
10:10 - 10:40 - Стефан Атанасов, The Adsbox
10:40 - 11:10 - Виктор Вутов, Metrix Digital
11:10 - 11:40 - Борислав Божидаров, Superhosting

За Александър Иванов
Александър през последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро се превръща в Main Brand Ambassador на организацията. В момента ръководи екипа на CreateX Digital Agency с 17 човека на борд и над 50 клиенти от България, Англия и САЩ.

За Стефан Атанасов
Стефан е основателя на TheAdsBox, дигитална маркетинг агенция. Компанията започва преди 5 години като АдсБългария и първоначално предлага Гугъл реклама на американски клиенти. Към днешна дата TheAdsBox предлага пърформанс реклама в Гугъл, Фейсбук, Бинг и Амазон, също както и други услуги като Бизнес Аналитикс, SEO, Conversion Rate Optimization и други.

За Виктор Вутов
Виктор е Performance маркетинг специалист и основател на агенция за дигитална реклама Metrix Digital. Има над 5 години опит с резултатно ориентиран  маркетинг и дигитална реклама, предимно във Facebook Ads/Google Ads с цел най-висока възвръщаемост. Текущи клиенти на агенцията са Mazda, Maserati, КАПИТАЛ, Booktrading и много други.

За Борислав Божидаров
Борислав е Старши Маркетинг Специалист в SuperHosting.BG. Основател и Мениджър на екипа на Стилка - stilka.com.
За лекторите
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.