Какви са прогнозите за ролята на гласовото търсене? - SoftUni Digital
Loading...

Какви са прогнозите за ролята на гласовото търсене?

avatar Георги Кацаров 1 минута
Какви са прогнозите за ролята на гласовото търсене?

Всички сте чували постулатите от типа на „Гласовото търсене е новото органично търсене“, “Гласовото търсене означава край за доста традиционни за дигиталния маркетинг способи и похвати” и т.н. Какви са реалностите пред гласовото търсене в действителност? Нека прегледаме малко статистики.

В действителност гласовото търсене нараства и очакванията са към 2020 г. 50% от всички търсения да са гласови. Други по-драстични цифри посочват, че догодина близо 30% от търсенията ще се извършват без помощта на дисплей.

Гласовото търсене не се ограничава само до мобилните технологии. 13% от домакинствата в САЩ притежават гласови асистенти през 2017 г. Очакванията са този брой да скочи до 55% до 2022 г., а още догодина приблизителната бройка на този тип технологии се очаква да е около 21,4 милиона броя устройства.

Към днешна дата, обемът на пазара на гласово търсене възлиза на приблизително $601 млн. Гласовото търсене вече заема значителен дял по време на празничните пазарувания. За коледните и новогодишни празници през 2017 г. приблизително 1 от 4 пазаруващи в САЩ са използвали гласово търсене. Пак за същата година 35,6 млн. американци са използвали гласово търсене поне веднъж месечно. Според Google 72% от собствениците на гласови асистенти, споделят че използват устройствата рутинно в ежедневието си.

Могат да се приведат още много статистически резултати, но изводът е, че гласовото търсене вече осезаемо навлиза и в нашето ежедневие. За да разберете как правилно да проучвате и прилагате гласовото търсене за нуждите на маркетинга сме ви приготвили специален курс „Voice Search for Beginners - август 2019“. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.