7 факта за ползата от Facebook и Instagram маркетинг кампаниите - SoftUni Digital
Loading...

7 факта за ползата от Facebook и Instagram маркетинг кампаниите

avatar Георги Кацаров 2 минути
7 факта за ползата от Facebook и Instagram маркетинг кампаниите

Ролята на социалните мрежи в нашето ежедневие нараства непрекъснато. От тях ние черпим много и най-разнообразна информация: от информация за приятели/близки, събития с местен характер, през по-мащабни събития, новини и други. Това е така защото количеството хора в социалните мрежи нараства непрекъснато и те през по-голямата част от времето са буквално на една ръка разстояние където и да отидем. Всички тези техни качества превръщат социалните мрежи в една изключително продуктивна среда за маркетингови кампании. Не вярвате? Представяме ви няколко интересни факта за рекламата във Facebook и Instagram!

  • През 2015 г. Facebook е оказал въздействие на 52% от потребителските покупки общо онлайн и офлайн, спрямо 36% за 2014 г. Тези обобщени данни показват ползата от правилно управление на каналите за дигитален маркетинг през тези платформи.
  • Към днешна дата повече от 50 милиона малки бизнеса използват Facebook страници, за да се свържат със своите клиенти. 4 милиона от тези бизнеси плащат за реклама във Facebook. Проучванията сочат, че малките по размер компании трябва да помислят за платени реклами във Facebook, за да придобият популярност и да получат предимство пред своите конкуренти по един лесен и бърз начин.
  • Видеоклиповете в социалната мрежа също са един добър способ за популяризирането на стока или услуга. Само за един месец през 2016 г. са качени над 4.4 милиона видеа директно във Facebook, а проучване на потребителските предпочитания през 2018 г. сочат че 71% от потребителите намират видеата за релевантни на техните нужди и интересни. Не подценявайте и възможностите за излъчване на живо.
  • Топ брандовете в Instagram отбелязват ниво на ангажираността на последовател от 4.21%, което е около 58 пъти по-високо от това във Facebook. Instagram еволюира в изключително благоприятна среда за маркетинг кампании и неговата роля не може да бъде неглижирана повече.
  • Медийните брандове са сред най-активните в Instagram, докато бизнес и финансовите услуги, както и различни куриерски услуги имат най-ниския процент представяне в социалната мрежа. Що се касае до Instagram видеата, проучване показва че 41% от маркетьорите използват видео, а 44% възнамеряват да използват видеа в своите Instagram кампании.
  • 17.9% от Instagram потребителите са по-млади от 35 години. Ако вашата аудитория са лицата в тази възрастова категория, имайте в предвид, че 32% от тийнейджърите считат Instagram за най-важната социална мрежа. Интернет потребителите от женски пол е по-вероятно да използват Instagram спрямо мъжете, като процентите са 38% срещу 26%.
  • Публикации в Instagram, в които е тагнат друг потребител или локация имат значително по-високи нива на ангажираност.

Бих могъл да ви посоча още факти за Facebook и Instagram маркетинг, но и тези дават ясна представа за мащабите и значението на маркетинга в тези платформи. Ако искате да се запознаете с тънкостите при организацията и провеждането на такава кампания, можете да направите това на курса „Facebook and Instagram Essentials - февруари 2019“. Запишете се още днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.