7 факта за Google Ads - SoftUni Digital
Loading...

7 факта за Google Ads

avatar Георги Кацаров 1 минута
7 факта за Google Ads

Наясно сте какво представлява Google Ads, но все още не ви дава покой въпросът колко точно е полезен този канал и дали си струва инвестирането на време и средства в рекламни кампании? Отговорът можете да намерите в следващите 7 статистики, които онагледяват популярността и ползата от рекламни кампании в Google Ads.

Влияят ли се потребителите от рекламата в търсачките?

Да. Най-вече защото потребителите ги използват, за да намерят отговор на конкретен проблем. Много по-вероятно е да вземат решение за покупка на дадена стока/услуга, след като са видели реклама в търсачката, тъй като резултатът ще отговаря много повече на тяхната нужда, от колкото някоя случайна реклама. Ето някои статистики в подкрепа на тези твърдения:

  • 86% от потребителите използват интернет, за да намерят информация относно локален бизнес;
  • 72% от потребителите предпочитат да намират информация за магазини и търговци наблизо, чрез интернет;
  • 29% от потребителите търсят поне веднъж седмично нещо свързано с местен бизнес.

Тези статистики ни показват, че потребителите активно извършват търсения с търговска цел чрез онлайн търсачките. Чрез кои от тях обаче?

Google Ads срещу другите търсачки

Всяка една от по-известните търсачки (Google, Yahoo!, Bing) предлага и реклами като услуга - т.е. търсейки нещо през нея, в нейните топ резултати вие ще видите определени реклами, свързани с обекта на вашето търсене. Пазарното присъствие на тези търсачки обаче е изключително непропорционално разпределено:

  • Google притежава 71% пазарен дял. Само този факт ви е достатъчен, за да сте наясно за мащабите на търсенията, които минават през Google;
  • Google притежават най-развитата рекламна мрежа в света. Най-голямата потребителска база съответно е предпоставка и за най-успешна рекламна платформа, като Google са оползотворили тази възможност на максимум, тъй като рекламните кампании на Google достигат до 80% от потребителите в световен мащаб;
  • Потребителите, които са обект на рекламна кампания в Google, е със 155% по-вероятно да потърсят брандови или сегментно-специфични термини;
  • Около 97% от приходите на Google идват от тяхната рекламна услуга.

Последната статистика е от изключителна важност. Тя ни дава поглед върху това какво е значението на Google Ads за приходите на компанията. Респективно Google развиват максимално своята рекламна платформа, така че нейната полезност да нараства непрекъснато. Това превръща Google Ads в едно от най-добрите места за онлайн маркетинг и реклама, които една компания може да използва. А с това и отговор на въпроса защо си струва да развиете още повече уменията си с Google Ads. Най-надеждният начин да постигнете това е чрез курса „Google Ads Advanced - октомври 2020“. Не го пропускайте!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.