Google Ads Advanced - октомври 2020
Умения, които ще придобиеш
- Оптимизираш кампаниите в search & display network
- Използваш възможностите на машинното обучение
- Съставяш стратегия и медийно планиране
- Измерваш ефективността на кампаниите в Google Ads
- Да разбираш потребителската пътека
- Прилагаш стратегии за мащабиране
- 1 Ресурси
- 2 Въведение. Съставяне на рекламна стратегия за акаунт
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Ресурси от темата
- 2 Въведение. Съставяне на рекламна стратегия за акаунт
-
Въведение. Съставяне на рекламна стратегия за акаунт
• Важни метрики и понятия за работа с Google Ads.
• Определяне на цели и KPIs.
• Инструменти за прогнозиране на резултати.
• Планиране на структура на акаунта по фунията.
• Коректно наименование на кампании.
Дата: 6 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 3 Планиране. Настройки на рекламния акаунт преди старт
- 4 Кампании в мрежата за търсене
- 3 Планиране. Настройки на рекламния акаунт преди старт
-
Планиране. Настройки на рекламния акаунт преди старт
• Настройка на реализации в Google Ads.
• Свързване с Google Analytics.
• Изключване на автоматично прилагане на реклами.
• Включване на Auto Tagging.
• Проверка на Gclid.
Дата: 8 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 4 Кампании в мрежата за търсене
-
Кампании в мрежата за търсене
• Основни настройки при създаване на кампания в мрежата за търсене.
• Подбор на ключови думи и съвпадения.
• Видове реклами в мрежата за търсене.
• Рекламни разширения.
• Добри и лоши практики за рекламите в мрежата за търсене. • Копирайтинг за писане на реклами.
Дата: 13 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 5 Автоматизации в Google Ads. Инструменти и техники
- 6 Инструменти и техники за ефективно управление
- 5 Автоматизации в Google Ads. Инструменти и техники
-
Автоматизации в Google Ads. Инструменти и техники
• Автоматизирани стратегии за офериране.
• Споделени бюджети.
• Портфолио стратегии.
Дата: 15 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 6 Инструменти и техники за ефективно управление
-
Инструменти и техники за ефективно управление
• Персонализиране на реклами с Ad customizers.
• Динамични реклами в мрежата за търсене.
• Google Ads Editor.
• Google Ads Scripts.
Дата: 20 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 7 Кампании в дисплейната мрежа и Видео кампании
- 8 Google Ads ремаркетинг. Google Shopping
- 7 Кампании в дисплейната мрежа и Видео кампании
-
Кампании в дисплейната мрежа и Видео кампании
• Видове дисплейни кампании.
• Основни кампанийни настройки.
• Рекламни формати в дисплейната мрежа.
• Видове насочвания и избор на насочвания според целта.
• Видове видеокампании.
• Видеоформати и ресурси за създаване на видеореклама.
• Копирайтинг за писане на реклами за дисплейна мрежа.
Дата: 22 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 8 Google Ads ремаркетинг. Google Shopping
-
Google Ads ремаркетинг. Google Shopping
• Ремаркетинг в мрежата за търсене.
• Ремаркетинг в дисплейната мрежа.
• Емисии.
• Начини за набавяне на ремаркетинг аудитории.
• Google Shopping.
• Google Merchant Center.
• Работа с CSS (Comparison Shopping Service) за Google Shopping
Дата: 27 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 9 Анализ на данни и на потребителска пътека
- 10 Workshop
- 9 Анализ на данни и на потребителска пътека
-
Анализ на данни и на потребителска пътека
• Работа с отчети в Google Ads.
• Свързване на Google Ads и Google Analytics.
• Модели на приписване в Google Ads и в Google Analytics.
• Google Data Studio
• Google Sheets.
Дата: 29 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 10 Workshop
-
Workshop
Дата: 30 октомври, от 19:00 до 20:30 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 11 Управление и оптимизация в Google Ads
- 12 Администрация. Хакове.
- 11 Управление и оптимизация в Google Ads
-
Управление и оптимизация в Google Ads
• Работа с Negative Keyword lists и Placement exclusion lists.
• Идентифициране на точки за ръст.
• Акции.
• Управление спрямо сезонност
Дата: 3 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 12 Администрация. Хакове.
-
Администрация. Хакове.
• Начини на плащане
• Google Partners видове и предимства
• Поддръжка и начини на свързване с контактен център
Дата: 5 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн. - 13 Кейсове. Често задавани въпроси. Хакове
- 14 Подготовка за изпит
- 13 Кейсове. Често задавани въпроси. Хакове
-
Кейсове. Често задавани въпроси. Хакове
• Одит на рекламен акаунт.
• Проследяване развитието на акаунт.
• Често задавани въпроси и отговори.
Дата: 10 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 14 Подготовка за изпит
-
Подготовка за изпит
Дата: 12 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
- 15 Изпит
- 16 Поправителен изпит
- 15 Изпит
-
Изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 29 ноември (неделя) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 28 ноември до 22:00 часа на 29 ноември. - 16 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Финалният изпит е съставен от две части - практически проект и теоретичен изпит.
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 13 декември (неделя) до 23:59:59 ч.
Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 12 декември до 22:00 ч. на 13 декември.Ресурси от темата
Курсът е предназначен за хора с начален опит в създаването на рекламни кампании в платформата на Google Ads. Курсистът трябва да има познания, както и опит в работата с платформи по следните направления - създаване на Google Ads акаунт, основни познания за начина, по който работи Google Ads, интерфейса и безпроблемно навигиране в него, както и видовете кампании. Препоръчителен е и опит в създаването и управлението кампании (с всички необходими компоненти) в Мрежата за търсене, Дисплейната мрежа и управлението на рекламен бюджет.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на лилавия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 4 октомври. Обучението стартира на 6 октомври 2020 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 29 ноември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 28 и 29 ноември.

Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение: | 220 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (13 октомври).