Fundamentals Program - март 2020
Fundamentals Program изгражда пълен набор от практически умения във всички основни сфери на дигиталния маркетинг, като ще се научите да създавате ефективни кампании в социалните мрежи и Google, да създавате ангажиращо съдържание, да управлявате успешни имейл кампании, да оптимизирате страниците си в търсачките, да изградите работещ онлайн магазин и много други. Всички желаещи ще могат да доразвият своите умения и да придобият професия в едно от 3-те най-търсени направления в дигиталния маркетинг (част от Professional Program): Social Media Marketing Expert, Performance Marketing Expert и Search Engine Marketing Expert. Участниците ще усвоят експертни знания и ще могат да стартират кариера, благодарение на специално селектираните курсове за напреднали, чрез които ще имат възможност да развият експертизата си на високо ниво, работейки върху реални бизнес казуси и използвайки най-иновативните похвати в дигиталния маркетинг.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Управление на списъци и бази данни
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
- Усвояване на принципите за работа на търсачките
- Умения за изготвяне на технически одит
- Анализ на търсенето
- Работа с Google Search Console
- Работа с отчети в Google Analytics
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
- Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
Fundamentals Program е подходящ за всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.
Докога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?
Записването за Fundamentals Program е отворено до 11 март. Обучението стартира на 16 март 2020 г. с курса "Content Marketing - март 2020".
Как мога да се запиша?
За да се запишете за Fundamentals Program, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, всеки понеделник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа, зала Inspiration Lab (ет. 2).
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:
- Присъствена: Ако се запишете в присъствена форма на обучение, ще имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
- Онлайн: Ако се запишете в онлайн форма на обучение, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка.
Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?
Финалният изпит в края на всеки курс от Fundamentals Program включва:
- Разработка на проект;
- Теоретичен изпит - тест.
Изпитите се провеждат онлайн. Документите, които се издават след всеки курс от Fundamentals Program при оценка равна или по-висока от 5.00 са:
- Официален сертификат от SoftUni Digital;
- Удостоверение за професионално обучение.
Колко струва обучението във Fundamentals Program?
За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Присъствено | Записване за Fundamentals Program
| 680 лв. |
Онлайн | Записване за Fundamentals Program
| 620 лв. |
Василена Вълчанова
Преподавател
Жюстин Томс
Преподавател
Геннадий Воробьов
Преподавател
Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото й създаване. Основател е и на безплатната платформа за развитие на малкия бизнес – Netpeak Cluster.
Мартин Войнов
Преподавател
От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Загорка (Heineken).
Димитър Савов
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Симона Попова
Преподавател
Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.
Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.
Мартин Желязков
Преподавател
В свободното си време обича да чете и да обогатява своите познания в сферата на SEO, Big Data и machine learning, както и да пише публикации на SEO тематика и дигитален маркетинг. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
Денислав Георгиев
Преподавател
Борислав Дончев
Преподавател
Същевременно, Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на конкурса пo състезателно програмиране "СофтУниада", както и лектор в поредицата Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.
Методи Каназирски
Преподавател
Притежава опит като лектор в модул SEO на цялостната програма по дигитален маркетинг в Softuni Digital 2019/2020, както и в първия по рода си семинар Netpeak Talks - организиран съвместно със Softuni Digital.