Fundamentals Program - март 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Program - март 2020

6 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
Виж още

Fundamentals Program е подходящ за всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Докога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?

Записването за Fundamentals Program е отворено до 11 март. Обучението стартира на 16 март 2020 г. с курса "Content Marketing - март 2020".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Program, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, всеки понеделник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа, зала Inspiration Lab (ет. 2).

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена: Ако се запишете в присъствена форма на обучение, ще имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако се запишете в онлайн форма на обучение, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Финалният изпит в края на всеки курс от Fundamentals Program включва:

  • Разработка на проект;
  • Теоретичен изпит - тест.

Изпитите се провеждат онлайн. Документите, които се издават след всеки курс от Fundamentals Program при оценка равна или по-висока от 5.00 са:

  • Официален сертификат от SoftUni Digital;
  • Удостоверение за професионално обучение.

Колко струва обучението във Fundamentals Program? 

За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат. 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за Fundamentals Program

  • Присъствие на всички учебни занятия на живо
  • Контакт с преподавателя от курса на живо
  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
680 лв.
Онлайн

Записване за Fundamentals Program

  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
620 лв.

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран върху изпълнението на своята основна мисия, а именно – да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да обучава и създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни.

Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото й създаване. Основател е и на безплатната платформа за развитие на малкия бизнес – Netpeak Cluster.

Martin Voynov

Преподавател

Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 10 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S (Publicis) и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon.

От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Загорка (Heineken).

Димитър Савов

Преподавател

Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Симона Попова

Преподавател

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Притежава дългогодишен опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и на корпоративни сайтове. Фокусът на работата му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България.

В свободното си време обича да чете и да обогатява своите познания в сферата на SEO, Big Data и machine learning, както и да пише публикации на SEO тематика и дигитален маркетинг. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Професионалното му развитие търпи огромен ръст след като завършва с отличие цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital 2018/2019. Тогава той печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak, която радостно приема. Това го прави част от множеството success stories на студенти, преминали успешно програмата на SoftUni Digital. 

Същевременно, Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на конкурса пo състезателно програмиране "СофтУниада", както и лектор в поредицата Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital. 

Методи Каназирски

Преподавател

Методи Каназирски е част от SEO екипа на Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria от 2019 година насам. Завършва “Компютърни Науки” в Университета на Лийдс, Англия, като преди това работи в “Big Data” отделът на Marks&Spencer в Лондон. В последствие се развива в сферата на back-end програмирането в една от най-големите технологични компании в София. Професионалният му път обаче, в крайна сметка го води към реализация в сферата на SEO и дигиталния маркетинг. В момента страстта му е изцяло насочена към SEO. Любимата му област е техническата оптимизация, автоматизацията на процеси и анализа и обработка на голям обем данни. 

Притежава опит като лектор в модул SEO на цялостната програма по дигитален маркетинг в Softuni Digital 2019/2020, както и в първия по рода си семинар Netpeak Talks - организиран съвместно със Softuni Digital.

Fundamentals Program - март 2020

Fundamentals Program - март 2020