Fundamentals Program - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Fundamentals Program - март 2020

Активен 36Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси

Fundamentals Program е подходящ за всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Докога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?

Записването за Fundamentals Program е отворено до 11 март. Обучението стартира на 16 март 2020 г. с курса "Content Marketing - март 2020".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Program, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, всеки понеделник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа, зала Inspiration Lab (ет. 2).

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена: Ако се запишете в присъствена форма на обучение, ще имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако се запишете в онлайн форма на обучение, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Финалният изпит в края на всеки курс от Fundamentals Program включва:

  • Разработка на проект;
  • Теоретичен изпит - тест.

Изпитите се провеждат онлайн. Документите, които се издават след всеки курс от Fundamentals Program при оценка равна или по-висока от 5.00 са:

  • Официален сертификат от SoftUni Digital;
  • Удостоверение за професионално обучение.

Колко струва обучението във Fundamentals Program? 

За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат. 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за Fundamentals Program

  • Присъствие на всички учебни занятия на живо
  • Контакт с преподавателя от курса на живо
  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
680 лв.
Онлайн

Записване за Fundamentals Program

  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
620 лв.

Преподаватели

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.
montes avatar
Симона Попова

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.

netpeak avatar
Геннадий Воробьов
Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – резултатно-ориентирана агенция за дигитален маркетинг, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран да изпълнява мисията си да генерира печалба за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдем проактивни граждани.

Организатор на ежегодната конференция за дигитален маркетинг Online Advertising, основател на безплатна платформа за развитие на малкия бизнес Netpeak Cluster.
M.Voynov avatar
Martin Voynov
Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 8 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear & Avon.
От началото на 2017 година е дигитален директор в международната медийна агенция Starcom, която е част от Publicis.
fassa avatar
Димитър Савов
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.