Защо да учим дигитален маркетинг? - SoftUni Digital
Loading...

Защо да учим дигитален маркетинг?

avatar Пламена Джигова 2 минути
Защо да учим дигитален маркетинг?

След глобалната дигитализация, инструментите и техниките на дигиталния маркетинг са основния начин бизнесът да остане конкурентен и развиващ се на пазара. Ако все още се чудите какви са предимствата на дигиталния маркетинг, в днешната статия ще ви разкрием някои причини, които ще ви докажат, че трябва да се възползвате неговата силата! Проследете нашия „топ 8“:


1. Покажете кой сте и какъв е вашият бизнес


Дигиталният маркетинг дава възможност да разкажете на света своята история или да представите бизнеса си. Можете напълно безплатно да достигнете до потребителите, които ви интересуват, използвайки микс от канали за комуникация. Създайте свой сайт, страници в социалните мрежи, представете се онлайн!


2. Научете се да измервате и анализирате постиженията си


Лесно ще проверите резултатите от рекламните кампании, които провеждате. Ще измерите колко уникални клика има вашата реклама, колко са взаимодействията с нея, колко средства сте вложили за всяка реклама и каква възвръщаемостта. Ще имате яснота над това колко и какви потребители посещават сайта ви и какво търсят.


3. Достигнете своята потенциална аудитория


Дигиталният маркетинг ще ви помогне да разберете и анализирате аудиторията си. Ще ви даде десетки възможности да достигнете до правилните хора посредством различни канали.


4. Харчете по-малко, продавайте повече


По-високите конверсии означават повече продажби и по-високи доходи. Според статистиката на Google, бизнесите, които използват дигитален маркетинг, имат близо 3 пъти по-голямо очаквано увеличение на приходите!


5. Бъдете в час с най-новите технологии


Дигиталният маркетинг е маркетинг в реално време. Интеракцията с вашите таргет потребители ще ви даде по-голямо разбиране за техните нужди и желания. Ще ви позволи пълноценно да използвате последните технологии – смартфони, таблети и други мобилни устройства, а от там ще ви осигури още по-добро покритие на целевия пазар.


6. Научете се да инвестирате разумно


Инвестицията в дигиталния маркетинг има по-голяма възвръщаемост. Успешният дигитален маркетинг генерира достатъчно трафик от потребители, заинтересовани от вас или вашия бизнес, който да се превърне в продажби. Колкото повече такъв трафик осъществи бизнеса ви, толкова по-голяма възвръщаемост на инвестицията си ще получите. 


7. Спечелете доверието и любовта на клиентите си


Дигиталният маркетинг силно разчита на социалните мрежи като платформи за комуникация с таргет потребителите. Добрият отзив и признание на вашите потребители, могат да доведат до повишено доверие в бранда ви на новите потенциални клиенти!


8. Бъдете приятел и вършете услуги, бизнесът ще дойде сам


Истината е, че всичко вече се случва в дигиталната среда. Ако вашият бизнес няма силно дигитално присъствие, вие силно ще ограничите собствените си възможности да достигнете вашата таргет аудитория. 


Започва първата по рода си цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, която стартира с уводния курс "Marketing Fundamentals". За 8 месеца курсистите ще се запознаят с всички инструменти на дигиталния маркетинг и ще се научат да ги използват. Кандидатствайте сега и не пропускайте тази уникална възможност!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.