Курс Marketing Fundamentals - септември - 2017 - SoftUni Digital

Marketing Fundamentals - септември - 2017

25 септември 2017 4 седмици 3 кредита

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретенразбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес. 

Всеки курсистнезависимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им. Най-важното – на края на обучението сам ще може да ги приложи в съвременния дигитален свят. 


Умения, които ще придобиеш

  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности

Теми

  • Защо маркетинг. Защо дигитален маркетинг

    Въведение в маркетинга. Специфики на дигиталния маркетинг. Структура на курса спрямо нивото на познания и умения на участниците. Как да определя своето ниво и как да заложа правилни цели за курса. Допълнителна информация и задания.
    Дата: 25-ти септември, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Бизнес модел на компания. Стойностно предложение

    Основни елементи от модел на функциониране на компании на организации. Значение на описването на отделните елементи за целите на (дигиталния) маркетинга. Каква стойност всъщност дава компанията. Значение на тази стойност в “клик” реалността. Как да валидираме стойностно предложение?
    Дата: 27-ми септември, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Таргет потребители. Buyer personas

    Описание на таргет потребители. Детайлно описание на характеристиките, интересите, мотиваторите и поведението на потребителите. Как да валидираме buyer personas?
    Дата: 2-ри октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитално поведение на потребителите

    Специфики на дигиталното поведение на потребителите. Шестте елемента в дигиталното поведение. Сигнали от потребителите. Практическо упражнение?
    Дата: 4-ти октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Микромоменти

    Концепцията за микромоменти на Google. Как се дефинират микромоменти. Микромоментите като част от потребителските пътеки.  Как се валидират микромоменти?
    Дата: 9-ти октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на потребителски пътеки

    Специфики на дигиталните потребителски пътеки. Точка на контакт. Trigger на поведение.  EPIC в потребителската пътека. Създаване на потребителски пътеки. Оценка на потребителски пътеки. Как да валидираме потребителска пътека?
    Дата: 11-ти октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Макро цели. Микро цели

    Макро и микро цели в бизнеса и в маркетинга. Дефиниране на макроцели. Определяне на микроцели, обвързани с дефинираните мaкроцели. Обвързване с останалите елементи на маркетинга и на дигиталния маркетинг.
    Дата: 16-ти октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изготвяне на маркетинг план

    Елементи на маркетинг плана. Вписване на макро целите в маркетинг плана. Вписване на дигиталните активи в маркетинг плана. Вписване на каналите в маркетинг плана. Обратна връзка на база на потребителски сигнали. Актуализиране на плана. Подготовка за тест за модула.
    Дата: 18-ти октомври, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. 

До кога мога да се кандидатствам и кога стартира курсът?

Крайният срок за кандидатстването е 20 септември 2017. Обучението стартира на 25 септември и завършва на 18 октомври. Изпитът ще се проведе изцяло онлайн на 21-ви и 22-ри октомври (може да положите изпита на удобната за вас дата).

Как мога да кандидатствам?

За да кандидатствате за курса, кликнете на бутона "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на тест. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса? 

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на SoftUni Digital, заплащат еднократна такса:

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване в присъствена форма на обучение

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Изпит (до 02.10.2017 г.)

Ранно записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
50 лв.
Изпит (след 02.10 дo 18.10.2017г)

Записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
100 лв.


quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (2 октомври). 

Преподавател

gmalchev avatar

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Konica Minolta и т.н. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus  и други над 40 компании.

Георги притежава значителен бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на големи холдинги и компании. Има опит като управленски консултант и е сетифициран за управлението на операциите. Георги е съдружник и ментор в стартъп компании. Доскоро оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел, а преди това беше ключов фактор за растежа на голяма дигитална агенция.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 

LinkedIn