Курс Marketing Fundamentals - септември 2017 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Fundamentals - септември 2017

3 кредита
Присъствено
200 / 200
Онлайн
2693 / 2700

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Обучението в курса е безплатно.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

Безплатно

Преподавател

gmalchev avatar
Georgi Malchev

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Konica Minolta и т.н. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus  и други над 40 компании.

Георги притежава значителен бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на големи холдинги и компании. Има опит като управленски консултант и е сетифициран за управлението на операциите. Георги е съдружник и ментор в стартъп компании. Доскоро оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел, а преди това беше ключов фактор за растежа на голяма дигитална агенция.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 

LinkedIn