Marketing Fundamentals - септември 2017 Курс Marketing Fundamentals - септември 2017 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Fundamentals - септември 2017

Присъствено
200 / 200
Онлайн
2692 / 2700

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретенразбираем и приложим начин. А някои от класическите концепции ще бъдат поставени под въпрос, за сметка на най-приложимите маркетинг концепции и подходи в съвременния бизнес. 

Всеки курсистнезависимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им. Най-важното – на края на обучението сам ще може да ги приложи в съвременния дигитален свят. 


Умения, които ще придобиеш

  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. 

Каква е формата на обучение?

Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:

  • Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо. 
Certificate

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да заплатите и за явяване на изпит при следващо провеждане на курса. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако получат оценка над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

Курсът е безплатен. Имате възможност да се явите на изпит при следващо провеждане на курса след заплащане на еднократна такса.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

Безплатен
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за курса и издаване на сертификат
50 лв.

Преподавател

gmalchev avatar
Georgi Malchev

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Konica Minolta и т.н. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus  и други над 40 компании.

Георги притежава значителен бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на големи холдинги и компании. Има опит като управленски консултант и е сетифициран за управлението на операциите. Георги е съдружник и ментор в стартъп компании. Доскоро оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел, а преди това беше ключов фактор за растежа на голяма дигитална агенция.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 

LinkedIn