Три инструмента, с които да подобрите анализите на своя сайт - SoftUni Digital
Loading...

Три инструмента, с които да подобрите анализите на своя сайт

avatar Георги Кацаров 1 минута
Три инструмента, с които да подобрите анализите на своя сайт

Google Analytics без съмнение е един от най-полезните инструменти за всеки дигитален маркетолог. Ако искате да постигнете още по-висока ефективност обаче, вие трябва да го съчетавате с още няколко инструмента. Именно тях ще прегледаме накратко в следващите редове.

Google Tag Manager

Системите за управление на таговете са предназначени да помагат при управлението на жизнения цикъл на таговете, които се използват най-често в електронната търговия с цел да се интегрира софтуер на трети страни към съществуващата логика.

Google Tag Manager е система за таг мениджмънт, която в случая се използва за управление на JavaScript и HTML тагове, използвани за проследяване и анализи на уебсайтове.

Google Optimize

Google Optimize е безплатен инструмент за оптимизация на уебсайтове, който е предназначен за онлайн маркетьори и уебдизайнери. Той се използва за подобряване на коефициента на конверсии на потребителите, като непрекъснато измерва и тества различни аспекти на съдържанието на вашия сайт. Google Website Optimizer може да тества всеки елемент, който съществува като HTML код на страницата, включително заявки за действие, шрифтове, заглавия, изображения, формуляри и още много други. Позволява и други неща, като A/B тестване (алтернативно тестване на цели страници) или тестване на комбинация от различни елементи. Всичко това се прави с цел да се установи прилагането на кои елементи би дало най-добри резултати за представянето на сайта.

Google Data Studio

Google Data Studio e инструмент за уеб анализ, който взема анализирани данни и ги предоставя под формата на информативни докладни, които са лесни за четене, споделяне и персонализация. Data Studio е част от Google Analytics 360 Suite, пусната от Google през 2015 г.

Всеки един от тези инструменти е важен за онези, които искат да надградят и развият уменията си в работата с Google Analytics до едно по-професионално ниво. Ако сте сред тях и търсите добър и сигурен начин да усвоите тази специфична материя – най-добрият начин е като се запишете за курса „Google Analytics Advanced - май 2019“. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.