Когато след дълго лутане най-сетне откриеш призванието си - Ваня Маркова
Представяме ви Ваня Маркова – тя е един от успешно завършилите SoftUni Digital студенти, а в момента работи в първата creative агенция в град Пловдив – SocialFreaks. С какво я привлича дигиталният маркетинг, как се насочва към цялостната програма на SoftUni Digital и какви перспективи открива в професионален план, след завършването на програмата – вижте в интервюто, което проведохме с нея.
Представи се пред читателите ни и ни разкажи как започна историята ти със SoftUni Digital?
Здравейте, казвам се Ваня Маркова и съм Digital Marketer в SocialFreaks – първата крейтив агенция в гр. Пловдив. Дигиталният маркетинг ме привлече едва когато започнах да уча в СофтУни, което се случи съвсем случайно. Когато дойде време за магистратура, се колебаех дали изобщо да записвам такава в България. Търсех високо ниво на обучение, след което да мога да стартирам кариерата си почти веднага. И така започна търсенето. Разглеждах университети в Европа, но така и не се реших да замина. Почти се бях отказала да продължа да уча. Не бях сигурна дали ще има някаква полза от това. За SoftUni знам от близки и приятели. Историята ми започна с Marketing Basics. Може да се каже, че беше просто експеримент. След един месец нямах никакви колебания, че това е мястото, на което искам да бъда и това е сферата, в която искам да работя. Така записах и цялостната програма. Хареса ми и това, че освен възможността да получа диплома на края на обучението, мога да се сертифицирам при успешно взет изпит в различните модули.
Какви са най-големите предимства на програмата за теб?
Голямо предимство беше възможността да общувам постоянно с лекторите и да коментираме реални казуси. Те са един от най-богатите ресурси, които можех да имам.
За мен най-интересни бяха презентациите и информацията в тях, която в момента това много ми помага в работата.
Можеш ли да споделиш какво преживяване беше за теб обучението ти в SoftUni Digital?
За мен цялостната програма беше един интересен момент от живота ми и различно преживяване. Бях изключително мотивирана. Трябваше да наваксам доста, за да достигна нивото на курса и да говоря на един език с курсистите и лекторите. Сега, като се връщам назад, единственото, което си спомням, е че освен да слушам лекции и да пиша домашни, друго не се случваше в живота ми и това ме удовлетворяваше. Бях много щастлива от средата, в която попаднах, и нямах търпение да започна работа в тази сфера.
Всекидневно следях групите от различните курсове, темите, които споделят, опитностите на някои курсисти. Четях и попивах като гъба. А когато имах нужда от помощ или просто някой да ми разясни нещо – винаги се намираше кой да се включи и да ми удари рамо.
Какво се промени за теб, след като приключи програмата?
В началото си бях изградила представата, че няма да бъде лесен пътят, по който бях тръгнала. Това, разбира се, не ме отказа. Обичам предизвикателствата – смятам, че именно те помагат на една личност да израсне, било то в личен или професионален план.
Още преди приключването на програмата започнах работа в агенцията. Там се сблъсках с реалността, за която се подготвях през цялото време на лекциите. И в момента продължавам да развивам уменията си всеки ден.
Какъв съвет би дала на бъдещите курсисти?
Програмата дава една добра основа на дигиталния маркетинг. Най-важното е постоянството и упоритостта – с тях няма как накрая да не пожънете успех.
Ако дигиталният маркетинг е вашата страст и вече сте готови да поемете първите стъпки по пътя към успеха – включете се и вие в цялостната програма на SoftUni Digital от ТУК! Обучението е с изключителна практическа насоченост, а лекторите са в пълна готовност да предадат най-ценното от богатия си опит на своите студенти!