Качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд – Бисер Вълов - SoftUni Digital
Loading...

Качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд – Бисер Вълов

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд – Бисер Вълов

Бисер Вълов e част от лекторския екип на цялостната ни програма по дигитален маркетинг, а днес ще ви представим повече информация за впечатляващия му професионален опит и успехите му като преподавател. Ще ни сподели също за дигиталния маркетинг като перспективна сфера на бъдещето и успехите на неговите студенти. Вижте отговорите на въпросите, които му зададохме:

Разкажи ни малко повече за себе си и професионалния ти опит

Завършил съм Софийския университет като бакалавър Връзки с обществеността и магистър – Публична комуникация. От 12 години съм в комуникационния бизнес, като 6 от тях съм работил в една от най-големите PR агенции – APRA Porter Novelli. След работата ми там основах бутиковата агенция Beyond ID, а от 4 години насам съм създадел и на Beyond Academy – академия за преподаване на дигитален маркетинг на разбираем език. През годините ъм работил за десетки големи компании -  NIVEA, Eucerin, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Ozone.bg, Happy Bar & Grill, Coca-Cola, Nestle, National Geographic… Днес основната ми работа е да консултирам бизнеси за тяхното представяне в социалните медии, както и да оптимизирам рекламни кампании във Facebook платформата.

Какво, според теб, е уникалното в дигиталния маркетинг, което го прави наука на бъдещето?

Дигиталният маркетинг е професия на бъдещето. Днес качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд, а той се случва все по-приоритетно в дигиталната среда. Нужни са съвсем различни адаптивност, гъвкавост и динамика, за да се справи който и да е бранд с изискванията на днешния дигитален свят. Професията „онлайн маркетолог“ ще се раздробява все повече на нишови сегменти и е все по-желана заради добрите си перспективи – високо заплащане, повече гъвкавост в локацията, от която се изпълнява, креативна и конкурентна професионална среда.

Разкажи ни повече за цялостната програма на SoftUni Digital – кое е отличителното в нея, заради което си струва хората да се запишат в нея?

Softuni Digital е първата цялостна програма за дигитален маркеринг в България, която през годините натрупа много опит и оптимизации, за да се провежда професионално и да дава максимално количество полезна информация на курсистите си. Тя дава реални перспективи за професионална реализация веднага след приключването на програмата, като често най-добрите курсисти получават оферти за работа още преди края й. Всеки може за по-малко от година да открие в нея силната си страна в света на дигиталния маркетинг, след което да доразвие своите компетенции в мастъркласовете. Softuni Digital вече е затворена екосистема за създаване на дигитални маркетолози.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.