Качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд – Бисер Вълов
Бисер Вълов e част от лекторския екип на цялостната ни програма по дигитален маркетинг, а днес ще ви представим повече информация за впечатляващия му професионален опит и успехите му като преподавател. Ще ни сподели също за дигиталния маркетинг като перспективна сфера на бъдещето и успехите на неговите студенти. Вижте отговорите на въпросите, които му зададохме:
Разкажи ни малко повече за себе си и професионалния ти опит
Завършил съм Софийския университет като бакалавър Връзки с обществеността и магистър – Публична комуникация. От 12 години съм в комуникационния бизнес, като 6 от тях съм работил в една от най-големите PR агенции – APRA Porter Novelli. След работата ми там основах бутиковата агенция Beyond ID, а от 4 години насам съм създадел и на Beyond Academy – академия за преподаване на дигитален маркетинг на разбираем език. През годините ъм работил за десетки големи компании - NIVEA, Eucerin, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Ozone.bg, Happy Bar & Grill, Coca-Cola, Nestle, National Geographic… Днес основната ми работа е да консултирам бизнеси за тяхното представяне в социалните медии, както и да оптимизирам рекламни кампании във Facebook платформата.
Какво, според теб, е уникалното в дигиталния маркетинг, което го прави наука на бъдещето?
Дигиталният маркетинг е професия на бъдещето. Днес качеството на маркетинга определя стабилността на всеки бранд, а той се случва все по-приоритетно в дигиталната среда. Нужни са съвсем различни адаптивност, гъвкавост и динамика, за да се справи който и да е бранд с изискванията на днешния дигитален свят. Професията „онлайн маркетолог“ ще се раздробява все повече на нишови сегменти и е все по-желана заради добрите си перспективи – високо заплащане, повече гъвкавост в локацията, от която се изпълнява, креативна и конкурентна професионална среда.
Разкажи ни повече за цялостната програма на SoftUni Digital – кое е отличителното в нея, заради което си струва хората да се запишат в нея?
Softuni Digital е първата цялостна програма за дигитален маркеринг в България, която през годините натрупа много опит и оптимизации, за да се провежда професионално и да дава максимално количество полезна информация на курсистите си. Тя дава реални перспективи за професионална реализация веднага след приключването на програмата, като често най-добрите курсисти получават оферти за работа още преди края й. Всеки може за по-малко от година да открие в нея силната си страна в света на дигиталния маркетинг, след което да доразвие своите компетенции в мастъркласовете. Softuni Digital вече е затворена екосистема за създаване на дигитални маркетолози.