“Знаех, че в SoftUni Digital ще придобия знания, които биха ми помогнали да разгърна креативния си потенциал и да започна работа в сферата“ – среща с Тони Кованджиева - SoftUni Digital
Loading...

“Знаех, че в SoftUni Digital ще придобия знания, които биха ми помогнали да разгърна креативния си потенциал и да започна работа в сферата“ – среща с Тони Кованджиева

avatar Пламен Тотев 4 минути
“Знаех, че в SoftUni Digital ще придобия знания, които биха ми помогнали да разгърна креативния си потенциал и да започна работа в сферата“ – среща с Тони Кованджиева

Тони стартира пътя си в дигиталния маркетинг с обученията на SoftUni Digital, а днес е вече старши експерт по дигитален маркетинг в екипа на PharmaLex. Ако и ти търсиш начин да добиеш основни практически умения, които да ти помогнат да се реализираш в сферата на дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital.

Виж какво сподели Тони за опита си в SoftUni Digital:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Тони Кованджиева и съм част от глобалния екип на PharmaLex в ролята на старши експерт по дигитален маркетинг. Завършила съм магистър „Реклама, Бранд мениджмънт и бизнес дизайн“ и в момента съм на финалната права преди завършване на „Бизнес мениджмънт, иновации и технологии“ към Шефилдския университет.

Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?

Преди SoftUni Digital работих като Customer Support Agent с испански език, а през останалото време преподавах танци на деца и възрастни.

Как се спря на SoftUni Digital?

През 2017, докато се обучавах в магистърската програма „Реклама, Бранд мениджмънт и бизнес дизайн“, разбрах, че дигиталното присъствие и дигиталният маркетинг са ключова съставка за успешното позициониране, развитие и разпознаваемост на всеки бранд. До онзи момент вече имах позитивно впечатление от SoftUni и негативно от други обучителни програми. Опитът ми в SoftUni се свеждаше до няколко безплатни обучения и семинари на различна тематика, но пък изключително полезни и приложими.

Един ден получих имейл от SoftUni, че стартира цялостна програма по Дигитален маркетинг. Без колебание и с голям ентусиазъм и мотивация се записах, знаейки че ще придобия знания, които биха ми помогнали да разгърна креативния си потенциал и да започна работа в тази сфера.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг и курсът Wordpress and WooCommerce for Business, благодарение на които започнах своето професионално развитие в сферата на Дигиталния маркетинг.

Няколко години по-късно отново се доверих на СофтУни и в момента, след успешно завършване на UX и UI design , продължавам да надграждам знанията си с UI Implementation и Systems. Мисля, че открих новата си страст 😊

Хареса ми, че обучителният процес е гъвкав. Освен, че можеш да напредваш с лекциите по удобно за теб време, екипът и преподавателите на Софт Уни, след получена обратната връзка от студентите, понякога променят начина/темпото на провеждане на лекциите. Смятам, че това е много полезно, тъй като в курсовете се записват хора с различен опит и ниво на знания.

По мои наблюдения за начинаещите, материалът е представен по разбираем и лесно усвоим начин а пък за малко по-напредналите винаги има поне един файл с допълнителни материали под формата на статии или видеа, които биха могли да обогатят знанията им. Реално всеки може да задълбае в темата колкото пожелае, всичко зависи от нивото на лична мотивация.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Най-ценният и важен урок от обученията е опитът, споделен от практикуващи експерти и най-вече техните грешки. Какво сме отчели като грешка и кое не е проработило, понякога е по-добрият учител от това да следваме безкритично „правилата“ стъпка по стъпка.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Много ми допада съвременният метод на преподаване на лекторите, чрез който неусетно се усвоява материалът. Чрез примерите, практическите задачи и по-интерактивния начин на представяне на лекциите, много по-лесно успях да навляза в материята.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

След като завърших цялостната програма по дигитален маркетинг, започнах стаж в маркетингова агенция с идеята да придобия малко повече опит. Паралелно с това си направих сайт с цел да практикувам наученото и помагах на приятели и познати със създаването и менажирането на рекламни кампании в дигиталното пространство, както и с изграждането и поддържане на сайта им. Всичко това ми помогна да придобия освен опит, но и самочувствие за последващите интервюта за работа.

Не след дълго, по препоръка от приятел, станах част от глобалния маркетинг екип на PharmaLex. Вече три години съм в компанията и не спирам да се развивам. Към сегашния момент отговарям за дигиталното присъствие на PharmaLex в социалните мрежи, както и за създаването, планирането, управлението, оптимизирането и измерването на ефективността на маркетинговите кампании в Google Ads и LinkedIn Ads. По-креативната част от задълженията ми е свързана със създаването на графично (уеб/принт) и видео съдържание. Всичко това е свързано с ежедневна комуникация с колегите от различните департаменти и афилиейти на компанията, както и с външни доставчици на услуги и фрийлансъри.

Практиката ми позволява да надграждам наученото, а опитът от своя страна ми дава свободата да се занимавам с дигитални решения и на свободна практика, помагайки на малки и големи бизнеси да развиват и поддържат успешното дигиталното си присъствие. Трябва да си призная, че през последните години имам силен интерес към технологиите и дизайна и взех решение да придобия и развия нови умения, които комбинират тези интереси, а именно UX/UI design. Отново се доверих на СофтУни = )

Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Най-важна си остава практиката. Така че бих им казала да си практикуват наученото, да са постоянни, в това което правя и не на последно място търпеливи = )

---

Кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и направи първата крачка към професионална реализация в перспективна, динамична и креативна сфера!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.