“По време на обучението си в SoftUni Digital придобих основните познания за най-важните платформи в момента” – интервю с Пламена Хубчева
Днешната успешна история е тази на Пламена – тя започва професионалния си път в сферата на туризма, но впоследствие променя посоката и стартира кариерата си в дигиталния маркетинг.
Ако и ти търсиш начин да започнеш кариерния си път като дигитален маркетолог, кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Пламена Хубчева и съм на 25 години. През 2021 година придобих бакалавърска степен в специалност „Туризъм“ в СУ „Св.Климент Охридски“. В момента работя като Digital Marketing Specialist в рекламна агенция.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
Преди обучението си в SoftUni Digital бях студентка, като работих в сферата на туризма преди пандемията от COVID-19.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
За SoftUni Digital разбрах от Facebook като причината да избера точно вас беше подробната информация на сайта за възможните реализации, които мога да имам след завършване на цялостната програма.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг в направлението Performance Marketing. Освен много знания в сферата получих и надежда и вдъхновение, че всичко е възможно, ако полагаш достатъчно усилия и не спираш да се бориш за целите си.
Какво смяташ за обучителния процес?
Материалите бяха достъпно представени, като полезно за мен беше, че мога да гледам обученията на запис и по няколко пъти. Всичко е на едно място в платформата, а във Facebook групите винаги се дава допълнителна информация и се отговаря на въпросите.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Всички лектори бяха на много високо ниво, с достатъчен стаж и опит, за да ни накарат да мислим „извън кутията“. Използваните примери винаги бяха практически насочени и достатъчно показателни.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
По време на обучението придобих основните познания за най-важните (според мен) платформи в момента - Facebook Ads и Google Ads. В съчетание с Google Analytics реално виждах как може един бизнес да се развива и да печели. Следователно, след приключване на цялостното обучение, се насочих към PPC сферата. Намерих си стаж в голяма дигитална агенция (CreateX), където разбрах още повече за естеството на работата. След приключване на стажа там ми предложиха и постоянен договор и имах шанса да работя там още година.
Последните 6 месеца продължавам да работя на същата позиция, но в друга агенция, да надграждам знанията си и да трупам още повече опит. От началото на 2020 г. до момента мога да твърдя, че успешно съм успяла да се преквалифицирам в съвсем различна сфера от образованието ми.
Като най-голям позитив за мен може би е свободата, която тази професия дава - не само за дистанционна работа, но и за freelance възможностите, които има. Също бързото и постоянно развитие, динамиката на работа са нещо, което ми харесва.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Да не записват програмата само и единствено за сертификатите и оценките, които могат да имат в програмата, а за знанията и възможностите, които ще им се предоставят.
---
Кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и придобий основните знания и умения, необходими за кариера на дигитален маркетолог!