“Професионалното ми развитие започна след като завърших програмата на SoftUni” – среща с Методи Пейков - SoftUni Digital
Loading...

“Професионалното ми развитие започна след като завърших програмата на SoftUni” – среща с Методи Пейков

avatar Пламен Тотев 4 минути
“Професионалното ми развитие започна след като завърших програмата на SoftUni” – среща с Методи Пейков

Днешната вдъхновяваща история е тази на Методи Пейков – той успешно съчетава образованието си по маркетинг с цялостната програма на SoftUni Digital и днес е вече реализиран професионалист, като част от маркетинг екипа на БНП Париба Лични Финанси. Ако и ти търсиш възможност да навлезеш в света на дигиталния маркетинг, кандидатствай още днес в SoftUni Digital.

Ето какво споделя Методи за пътя си в SoftUni:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Методи Пейков. В момента завършвам бакалавърската си степен по маркетинг в УНСС, като съм преминал и цялостната програма на SoftUni по дигитален маркетинг с профил Social Media Marketing.

Към настоящия момент заемам две позиции – една професионално и друга за удоволствие. Първата е Expert Content Management and Advertising Projects в българския клон на френската банка БНП Париба Лични Финанси. Работата ми включва разнообразни задачи, които позволяват усвояването на нови знания всеки ден.

Втората е по-лична, тъй като се опитвам да позиционирам себе си като моден фотограф в средите, което изисква добра презентация с повечето от маркетинг уменията, които придобивам.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Когато започнах курсовете в SoftUni бях в 11 или 12 клас. Все още не знаех с какво искам да се занимавам, вероятно като повечето ученици на тази възраст.

Ще започна с малко предистория. Докато бях в гимназията снимах и бях поканен като фотограф на събитието “код: Motion” в Бургас. Признавам си, че тогава не бях запознат напълно с темата, но по време на самото събитие започнах освен да снимам и да слушам. Тогава беше и първият път, в който чух за “дигитален маркетинг”. Това беше моментът, в който реших с какво искам да се занимавам и да работя един ден.

За SoftUni разбрах от един от лекторите на събитието, с който се запознах в една от почивките и още същата вечер започнах да разглеждам и проучвам курсовете и обученията.

Това, което ме убеди да започна цялостната програма на SoftUni, беше липсата на обучение, свързано с дигиталния маркетинг в бакалавърските програми на българските университети. Затова взех решение да запиша маркетинг в университета, но паралелно да започна и програмата по дигитален маркетинг в SoftUni и по този начин двете специалности да се допълват.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг с профил Social Media Marketing. Някои конкретни обучения са Instagram Marketing, Content Strategy, Facebook Marketing Advanced, Google Ads, E-mail Marketing и още.

Това, което си взех като полезно знание, е че трябва да се опитват нови неща и всяка нова идея има нужда от A/B testing, а дигиталният маркетинг ни дава възможност да правим обосновани промени на база информация за ефективността на представянето на рекламата във всеки един момент.

Друго интересно за мен е възможността, която като маркетинг хора имаме, да предвиждаме потребителското поведение и начините, по които нашата реклама влияе на потребителя.

Какво смяташ за обучителния процес?

За мен методът на преподаване чрез практика е това, което търсих в едно обучение в България. Материята като дигиталния маркетинг не би могла да бъде предадена само чрез четене. Задачите, които имахме за разработка, както и работата по време на лекциите, помагат за възприемането на информацията по нагледен начин.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Оценката няма как да бъде напълно обективна, тъй като всеки преподавател има свой подход, който следва. За мен той може да работи, но за друг студент да не е толкова добър. По мое мнение повечето лектори от цялостната програма бяха достатъчно подготвени, даваха примери и казуси, които бяха полезни за изработването на курсовата работа в края на съответния курс.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Професионалното ми развитие започна след като завърших програмата на SоftUni, но и преди да завърша бакалавърската си степен. Практическите знания по дигитален маркетинг, придобити по време на обученията, ми помогнаха да съм по-уверен по отношение на професионалните ми умения.

След обучението открих възможност за начало на маркетинговия ми път в БНП Париба Лични Финанси под формата на тримесечен стаж през лятото, а впоследствие и като част от маркетинг екипа. Работата, която върша, е динамична, изпълнена с ежедневни казуси, които търсят своето решение. И така вече повече от година и половина по-късно мога да кажа, че съм преминал през интересни ситуации, в среда с колеги, които ми помагат да се развивам и да изграждам своята експертиза.

Любима за мен част от работата ми е създаването на съдържание, затова задачите ми са свързани с планиране и подготовка на маркетинг кампании, управление на съдържание за дигиталните ни канали – social media, website, google ads и т.н.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Винаги да се развиват и да имат желание да учат нови неща, защото в света на маркетинга всичко е динамично, появяват се нови трендове и ние като специалисти трябва да сме up-to date с нововъведенията.

---

Ако и ти искаш да станеш част от динамична сфера, в която всеки ден да научаваш нещо ново, направи първите си стъпки, като кандидатстваш в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Очакваме те!


Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.