“Материалът в SoftUni Digital е така подбран, че всеки може да навлезе в сферата на маркетинга” – интервю с Мартин Ланев
Мартин се пренасочва от сферата на туризма към дигиталния маркетинг и благодарение на цялостната програма на SoftUni Digital, днес е вече реализиран PPC специалист в Netpeak Bulgaria.
Ти също можеш да стартираш пътя си към успешна кариера в дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в SoftUni Digital.
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Мартин Ланев. Имам завършен бакалавър в СУ “Св. Климент Охридски”, специалност Туризъм. В момента работя като PPC Специалист в Netpeak Bulgaria.
Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?
Преди да запиша програмата на SoftUni Digital по дигитален маркетинг, работих в един от 5-звездните хотели в центъра на София.
Как се спря на SoftUni Digital?
Поради ред причини бях решил, че не искам да работя в хотелиерския бранш. На работа в хотела имах колега, който се похвали, че е записал “Fundamentals” курса. Това запали любопитството ми и реших да проверя за какво иде реч. Разгледах програмата по дигитален маркетинг и ми се стори доста интересно. Реших да я запиша вместо магистър в някое висшо учебно заведение.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Моят път започна с безплатния курс “Marketing Basics”. След това записах цялостната програма “Marketing Fundamentals”. В последния етап от моето приключение в SoftUni Digital реших да се потопя в неизвестното и записах “SEO & SEM Expert” модула. Материалът в курсовете е така подбран, че всеки може да навлезе в сферата на маркетинга, дори никога да не е чел или да се е занимавал с него.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Един от най-важните уроци, които научих е, че нещата се получават с теория и много практика след това. Едно от хубавите качества на лекциите е практическата задача в края на всеки курс. Вместо да учиш суха теория, можеш да приложиш показаното от лекциите.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Всички лектори бяха на ниво. Топ експерти в техните области. Успели да се докоснат до едни от най-големите брандове в България. Винаги са били учтиви и са отговаряли на всякакви въпроси, колкото и глупави да са били те. Все пак най-глупавия въпрос е незададеният такъв.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
След като завърших “SEO & SEM Expert” модула, започнах да си търся стаж като SEO специалист. За жалост или не, нямаше търсене на стажанти в този момент и си намерих стаж като PPC специалист. За година и половина успях да работя с брандове като UNICEF, Speedy, Carroten, Chupa Chups, Tedi и много други. За съжаление, фирмата, в която бях, не работеше по e-commerce проекти, които, от друга страна, силно ме влечаха. Така попаднах в Netpeak.
Сега имам честта и удоволствието да работя и да се уча от най-добрите PPC експерти в България. Работата е много динамична и разнообразна. Изискват се много добри познания на платформите за реклама - Facebook и Googlе. Всеки ден успявам да науча нещо ново и най-хубавото - да приложа наученото.
Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
„Късметът е това, което се случва, когато подготовката срещне добрата случайност.” Не спирайте да се развивате!
---
Ако искаш да придобиеш основни знания и практически умения в една от най-перспективните сфери на 21. век, кандидатствай още днес в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.