“Още с първия си курс в SoftUni Digital бях сигурна, че това е посоката, в която искам да поеме професионалният ми път“ – среща с Ивета Георгиева
Ивета започва пътешествието си в дигиталния маркетинг с цялостната програма на SoftUni Digital по време на майчинството си, а днес вече работи в рекламна агенция.
Ако и ти търсиш начин да навлезеш в дигиталната индустрия, кандидатствай в SoftUni Digital.
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Здравейте, казвам се Ивета Георгиева. Завършила съм бакалавър в ИУ-Варна, специалност “Икономика на недвижимата собственост”. В момента работя като Junior Market Research Analyst в агенция 3CON.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
Преди обучението си в SoftUni Digital съм се занимавала главно в сферата на търговията, като последната ми длъжност е Супервайзър в голяма верига магазини за обувки. Решението ми да уча в SoftUni беше взето по време на майчинството ми, като още с първия си досег до курса “Marketing Basics” бях на 100% сигурна, че това е посоката, в която искам да поеме професионалният ми път.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Както всички майки, по време на майчинство, исках да направя нещо за себе си, като в случая моето решение беше да стартирам бизнес. Разбира се, не желаех да си давам парите на маркетингови агенции и така започнах да се интересувам от дигитален маркетинг. Бизнесът така и не стартира, но бях повече от щастлива от факта, че намерих призванието си и това, което искам да правя.
Попаднах на реклама за цялостната програма на SoftUni Digital във Facebook и не съм търсила други алтернативи. На секундата се записах. Нямах търпение да започне курса и директно се захванах да гледам лекциите от миналото издание на Marketing Basics.
Ставах с 2 часа по-рано от дъщеря ми, за да мога да чета книги и в секундата, в която заспиваше на обяд, заставах пред лаптопа да гледам лекциите. Всички ми казваха, че имам нужда от почивка, но SoftUni Digital беше моята почивка, а дъщеря ми моята мотивация да не спирам да се боря за целите си.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Завърших безплатния въвеждащ курс Marketing Basics, след него модула Marketing Fundamentals, а курсовете Social Media for Beginners и Copywriting secrets бяха едно добро допълнение към останалите обучения. Пътят ми в SoftUni Digital не приключва тук, като съм твърдо решена да завърша цялостната програма. Освен познанията ми по дигитален маркетинг, SoftUni разпали допълнително страстта ми към него. С всеки следващ курс лекторите ме надъхваха все повече и повече и ме караха да искам това, което имат те: мечтаната професия.
Какво смяташ за обучителния процес?
Смятам, че лекциите са много добре структурирани, както и комуникацията с курсистите по време на лекциите беше чудесно модерирана. Началният курс “Marketing Basics” ми даде една страхотна основа, на която да стъпя и върху която да започна да градя. Лекциите в модула Marketing Fundamentals ме снабдиха с необходимите знания за всяка една област на дигиталния маркетинг, за да взема сигурно решение с кой професионален модул искам да завърша цялостната си програма в SoftUni.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Смятам, че е невероятно, че можем да се докоснем до опита и знанията на такива страхотни специалисти в областта. Изключително ме впечатли отзивчивостта им. Непрестанната помощ, която получавахме от тях е доказателство, че те наистина искат да ни научат как да бъдем добри експерти в областта. Вслушваха се в желанията на курсистите и винаги се стараеха примерите, които дават, да бъдат максимално полезни за нас. Желая тук да отправя специални благодарности към всеки един от тях. Това, което правят, променя живота на хората. Надявам се да го знаят.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Стартирах обучението си в SoftUni Digital през м. март и през м. юни се чувствах достатъчно подготвена да се пробвам да кандидатствам за стаж. Бях изчела десетки книги и блогове за дигитален маркетинг, изслушала десетки подкасти, бях изгледала редица семинари. Всяка една свободна минута прекарвах в четене и учене. Кандидатствах за стажант в агенция 3CON. Няма да забравя първия ден, в който чаках да започне сутрешната оперативка. Гледах монитора с нетърпение да стане 9:00, да вляза в Zoom и официално да се кача на следващото стъпало, което ме доближава с крачка по-близо до целта ми. Още по-хубавото е, че харесаха работата ми, предложиха ми да остана и вече четвърти месец съм част от този страхотен екип.
Задачите, които изпълнявам в агенцията са:
- Развиване на LinkedIn присъствието на клиентите ни
- Анализ конкуренти - Анализ на вътрешните и външните пазари
- Създаване на e-mail кампании и анализ на резултатите, както и изграждане на стратегии за тяхното подобрение
- Създаване на седмичен обзор с актуалните новини в дигиталния маркетинг
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Преди една година дори не бях чувала за SoftUni. Бях се потопила в книгите си и се питах дали ще успея ако се захвана с това начинание и откъде да започна. Една година по-късно работя в рекламна агенция и вече знам, че няма нещо, което да не мога да постигна. Съветът, който искам да дам на бъдещите курсисти, е никога да не се отказват от мечтите си. С усилена работа те се сбъдват. Това е урок, който искам да предам и на дъщеря ми. Нямам търпение да й разкажа за своя път и разбира се, как той започна от SoftUni.
---
Започни и ти пътя си в дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в цялостната програма на SoftUni Digital!