“Ако наистина ви вълнува това да се занимавате с маркетинг, отделете време за курсове, обучения, книги и информация по темата” – интервю с Диляна Ангелова - SoftUni Digital
Loading...

“Ако наистина ви вълнува това да се занимавате с маркетинг, отделете време за курсове, обучения, книги и информация по темата” – интервю с Диляна Ангелова

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Ако наистина ви вълнува това да се занимавате с маркетинг, отделете време за курсове, обучения, книги и информация по темата” – интервю с Диляна Ангелова

Днес ще те запозная с Диляна Ангелова – още в училище тя преминава през различни професионални пътища, но любовта към писането и нуждата от креативност я отвеждат към дигиталния маркетинг. И още преди да завърши обучението си в SoftUni Digital започва работа в дигиталния агенция, където се развива и днес.

Ако и ти искаш да започнеш пътя си в дигиталния маркетинг, кандидатствай сега в цялостната програма на SoftUni Digital.

Ето какво споделя Диляна относно опита си в СофтУни:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Диляна Ангелова, завършила съм Българска филология в Софийския университет. Бях част от Fundamentals програмата на SoftUni DIigtal. В момента съм Google Ads специалист в агенция за дигитален маркетинг Brain Spot.

Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?

Преди SoftUni Digital съм преминала дълъг и леко хаотичен професионален път. Започнах да работя още в училище, което ми даде възможност да опитам различни професии и сфери.

Работила съм с деца, в развлекателната сфера, работила съм в заведения. В края на образованието си в Софийския университет започнах да работя в медии, но работата ми беше по-скоро техническа, като офис дейности и нямаше нищо креативно, което за мен беше проблем.

Бих казала, че преди дигиталния маркетинг работата ми беше доста скучна, не много интересна и като цяло не зависеха много неща от мен.

Как се спря на SoftUni Digital?

Понеже съм учила литература, от малка се занимавам с писане и това ме влече, в един момент започнах да пиша SEO статии, freelance, като допълнителна работа и така започнах да се запознавам с дигиталния маркетинг, макар и много от далеч.

Разбрах, че това ми харесва, а в същото време работата ми в медиите беше много скучна и нямах никакво развитие и така проявих интерес и се записах в курсoвете на SoftUni Digital.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Завършила съм Fundamentals програмата, което беше много добра основа за мен. Понеже никога преди това не съм изучавала въобще нещо, свързано с бизнес, материята за мен беше много нова. Не бях особено навътре и с техническата страна на нещата.

Първите курсове Cоntent Marketing и Email Marketing доста ме запалиха, имаше много термини и понятия, които бяха нови, но малко по малко започнах да свиквам с тези неща. Вдъхновяваха ме преподавателите, тяхната енергия и това колко задълбочено говориха в своите лекции.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Научих много основи, както от лекции, така и от някои от седмичните семинари. Често се случваше да осъзная нещо, което съм чула от преподавател в процеса на реалната ми работа в Brain Spot или да приложа някакъв съвет или тактика на практика.

Източниците на информация, които си откраднах, също бяха едно от наистина ценните неща - кои книги мога да прочета, кои личности мога да следвам, маркетинга на кои брандове да следя. Не просто изкарах курс, а наистина започнах да консумирам информация, свързана с дигитален маркетинг, психология на потребителско поведение, създаване на съдържание, платена реклама.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Мисля, че голяма част са доста интересни личности. За мен информацията беше добре поднесена, достатъчно достъпно за толкова широк кръг от хора на различни нива. Някои доста са ме вдъхновявали. Семинарите помагат да видиш професионалисти от различни ниши на дигиталния маркетинг и комуникациите, за да си откраднеш от всеки по каквото можеш.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Още преди да завърша последните два курса от Fundamentals програмата смених работата си и започнах в дигитална агенция Brain Spot. Търсих си работа като копирайтър, защото вече имах опит като фрийлансър.

Така попаднах в Brain Spot, тогава агенцията тъкмо стартираше. Радвам се, че се включих точно в този етап, защото това ми позволи да науча наистина много. Не само в копирайтинга, но и за изграждането на цялостни стратегии.

Постепенно започнах да се уча и задълбочавам познанията си в Google Ads и Email Marketing. Започнах да се занимавам усилено и се специализирах и в това.

Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Ако наистина ви вълнува това да се занимавате с маркетинг, отделете време за курсове, обучения, книги и информация по темата. Взимайте примери от реалния живот и анализирайте рекламите, които са навсякъде около вас. Влагайте всичко от себе си и няма как нещата да не се получат.

Виж видеото с Диляна:

---

Направи първата стъпка към кариера в дигиталния маркетинг с цялостната програма на SoftUni Digital. Очакваме те!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.