“SoftUni Digital беше първата страница от книгата, която ме пренесе в света на дигиталния маркетинг” – среща с Диана Григорова - SoftUni Digital
Loading...

“SoftUni Digital беше първата страница от книгата, която ме пренесе в света на дигиталния маркетинг” – среща с Диана Григорова

avatar Пламен Тотев 3 минути
“SoftUni Digital беше първата страница от книгата, която ме пренесе в света на дигиталния маркетинг” – среща с Диана Григорова

Диана определя копирайтинга за своето призвание и е от късметлиите, които смело могат да заявят, че обичат това, което правят. Началото на пътешествието си в дигиталната джунгла поставя именно в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.

Ако и ти търсиш път към професионална реализация в дигиталния маркетинг, кандидатствай още днес в SoftUni Digital.

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Диана Григорова, на 22 години, от град Трявна. В момента съм последна година студентка в Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Факултет по журналистика и масова комуникация, специалност „Връзки с обществеността“. Завършила съм езикова гимназия и владея на много добро ниво испански и английски език. Работя като копирайтър в CreateX и това е една малка моя сбъдната мечта!

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Занимавах се предимно с университета, но SoftUni постави началото на кариерата ми. Благодарение на курсовете и сертификатите, които получих, успях да се ориентирам и да намеря работата, която да ми доставя удовлетворение и удоволствие. SoftUni Digital беше първата страница от книгата, която ме пренесе в света на дигиталния маркетинг.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Попаднах на курсовете, благодарение на социалните мрежи. Видях доста реклами, предимно във Facebook и Instagram. Стана ми доста интересно, проучих и реших да пробвам. Първият курс - Marketing Basics изключително много ме вдъхнови нямах търпение да продължа с обучението. Също, доста мои познати споделиха добри отзиви за SoftUni и ми препоръчаха курсовете.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших цялостната програма по дигитален маркетинг. Най-любим ми беше курсът за Content Marketing, а най-труден, разбира се - SEO. А както е казал народа : „Това, от което бягаш, винаги те застига“ - станах SEO копирайтър... въпреки трудностите, които изпитвах да разбера процеса на оптимизация, когато се сблъсках с това практически - картината се изясни. Най-ценният урок, който научих, е може би това, че дигиталният свят е необятен и твърде динамичен, а ако искаш да бъдеш експерт, трябва постоянно да се развиваш и адаптираш, да бъдеш хамелеон!

Какво смяташ за обучителния процес?

Изключително доволна съм от обучителния процес. Информацията се предава по интересен и лесно разбираем начин. Силно впечатление прави това, че всеки един от лекторите е практик и професионалист в даденото направление и то с много голям опит. Материалът е достатъчно изчерпателен и полезен, а най-хубавото е, че винаги има практически проект, който дава възможност да упражниш теорията!

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Всички лектори са изключителни професионалисти с богат опит. Харесва ми това, че даваха примери от своята практика, разказваха реални истории и казуси, с които се е налагало да се справят и бяха много мотивиращи.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Благодарение на обучението си в Softuni Digital успях да открия своето признание, а именно копирайтинга. В момента съм SEO копирайтър в CreateX и freelance копирайтър в Netpeak Group. Придобих наистина много знания във всяко едно направление от дигиталния маркетинг и една голяма част от тях в момента прилагам на практика.

Истината е, че всяко начало е трудно, но когато се появи някой, който да ти подаде ръка и да ти каже: „Хей, ти имаш талант и ние ще ти помогнем да го развиеш“ , мотивацията за развитие е безгранична. Благодарна съм на себе си, че избрах SoftUni Digital, благодарна съм на CreateX, че ми даде шанс да сбъдна една моя мечта.

От човекa, който копнееше да се докосне до digital света в една агенция, се превърнах в копирайтър, който успешно класира статии на първи позиции в Google и разписва статии за блога на CreateX.

SEO копирайтингът е отговорна професия, защото трябва добре да познаваш областта, за която пишеш, както и да си наясно с целите на клиента. Но това не е всичко, необходимо е да знаеш как работи алогоритъмът на Google и да можеш да направиш най-добрия текст, съдържащ ключови думи, който хем да бъде перфектен за търсачката, хем да бъде лесно четим и интересен.

Обичам работата си и за мен е радост и удоволствие да правя това. Мисля, че човек, който иска да се развива в дигиталния маркетинг, може да се ориентира за това какво точно иска да прави, преминавайки през цялостната програма на SoftUni Digital.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Съветвам ги да следват мечтите си и да не се отказват, колкото и трудно да им изглежда в началото. Digital светът е необятен, бурен и ще се развива все повече и определено има нужда от хора, които да го разбират. Другият ми съвет е - винаги да прилагат теоретичното знание в практиката и да не спират да се усъвършенстват!

---

Кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и направи първата крачка към успехa!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.