"Най-ценното за мен беше практиката и споделянето на опит от страхотните лектори" - интервю с Вилислав Славев - SoftUni Digital
Loading...

"Най-ценното за мен беше практиката и споделянето на опит от страхотните лектори" - интервю с Вилислав Славев

avatar Мария Вълчева 3 минути
"Най-ценното за мен беше практиката и споделянето на опит от страхотните лектори" - интервю с Вилислав Славев

Днешният ни разказ идва от Вилислав Славев, който още по време на първите си курсове в SoftUni Digital започва първия си стаж в дигитална агенция. Какви други перспективи се разкриват пред него в резултат на обучението му по дигитален маркетинг, ще научиш в следващите редове:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Вилислав Славев. Бакалавър съм с две специалности от Американския Университет в България: Бизнес Администрация и Икономика. Завършил съм и цялостната програмата на SoftUni Digital по дигитален маркетинг. В момента съм Digital Campaign Specialist в Offerista Group Bulgaria и CMO на Unboxd – първият P2P marketplace в България, чиято мисия е да удължи живота на дрехите.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Веднага след университета разбрах за курсовете на SoftUni Digital. Исках да разбера повече за дигиталния маркетинг и да събера необходимите знания. Винаги съм имал интерес към сферата. Дори в университета управлявах Instagram профила на един от най-големите клубове в АУБ и профила на местен клуб. Експериментирах постоянно и нещата се получаваха. Предпочетох маркетинга, защото има много свобода, творчество и креативност. Много лесно можеш да "облечеш" идея в реален продукт и да я представиш пред аудитория.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших Цялостната програма по дигитален маркетинг, випуск 2019/2020, и още 10 курса. Бил съм и гост-лектор в курса по Affiliate Marketing на Александра Кисова. Най-ценният урок е да не спирам да експериментирам. Постоянно!

Какво смяташ за обучителния процес?

Най-ценното за мен беше практиката и споделянето на опит от страхотните лектори. За мен, трябва да се учи чрез прилагане на знанията, а това много често липсва в българските висши учебни заведения. Материалът е достатъчно изчерпателен, за да придобиеш добра основа за дигиталния маркетинг, върху която да продължиш да градиш с още курсове и практически задания.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital

Лекторският състав е подбран много внимателно. Всички бяха добри и доказани професионалисти в сферата, като всеки надхвърли очакванията на студентите с много добавена стойност и добри препоръки. Обожавах, когато ни препоръчваха книги! Всеки път си ги записвах и съм прочел голяма част от тях!

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Успоредно с първите курсове в SoftUni Digital, започнах и първия си стаж в дигитална агенция! След това преминах през freelance, още един стаж, този път в софтуерна компания, работа в рекламна агенция и Offerista – компанията, в която работя в момента и отговарям за създаването и управлението на рекламни кампании в Google Display Network и Outbrain с бюджети от размера на 300-400,000 евро на месец за немския и австрийския пазар.

През цялото време съм работил и над собствени проектиperformance marketing за над 15 български бизнеса, основах бранд за шарени чорапи, който е активен и до днес и съм съ-основател в първата платформа за препродаване и удължаване живота на дрехите в България – Unboxd, проектът, с който съм най-горд за последните няколко години.

Всичко това се случи благодарение на началния тласък и курсовете в SoftUni Digital. Ключови умения са навиците, които се изграждат покрай отделните курсове, работата с различни платформи и това да си постоянно любопитен и жаден за нови знания. В тази професия е изключително важно да си в час с новите тенденции и постоянно да следиш какво се случва, за да не изоставаш.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Бих посъветвал бъдещите курсисти да черпят с пълни шепи отвсякъде и да не пропускат възможностите, които се появяват на пътя им. Дигиталният маркетинг е едно огромно ''море" от различни под-категории и специалности, а за мен е един необятен свят, който си струва да се опознае във всеки аспект. Не се знае кое ще се окаже вашето любимо нещо в света на "digital-a" :) Затова пробвайте нови неща постоянно!

Дерзайте и смело напред! Пътят, който сте избрали, е перспективен и има огромно приложение в света, в който живеем!

Виж видеото с Вилислав:

---

Ако и ти не искаш да пропуснеш възможността да направиш първите си стъпки в дигиталния маркетинг, кандидатствай смело в цялостната програма на SoftUni Digital. Виж в нашия блог какво разказаха и други наши курсисти след обучението и реализацията си, а за да споделим и твоята история, пиши ни на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.