"Гмурнете се с ентусиазъм и мотивация, SoftUni ще е до вас" - среща с Виктория Стоянова
Днес ще се запознаеш с Виктория Стоянова, която открива нови хоризонти в света на дигиталния маркетинг. От журналистиката, днес тя е съсредоточена върху редица маркетингови дейности и се развива с бързи темпове. Ето какво ни сподели тя в своята СофтУни история:
Представи ни се с няколко думи!
Здравейте, казвам се Виктория Стоянова, Бакалавър по "Връзки с обществеността" в СУ и Магистър по "Продуцентство и креативна индустрия" в СУ. От малко повече от половин година работя като Marketing Specialist.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Исках промяна в професионалния си път. Работила съм близо 5 години в сферата на журналистиката. Исках нещо по-иновативно, в крак с всекидневните промени, а маркетингът ми се стори перфектна възможност.
Относно SoftUni, през годините съм чувала от различни хора, че минават курсовете и остават доволни, отварят им възможности за стартиране на работа. И успяват да придобият базови стартови знания. Именно програма като тази ми бе необходима, тъй като висшето ми образование не е свързано с Маркетинг. А се нуждаех от основа.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Най-ценният урок е, че ако искаш, можеш да постигнеш всичко. Стига да имаш мотивацията да го промениш. Александър Иванов (Даскал Алекс) е човекът, който отвори някаква врата към желанието да пробвам нови неща и да не се отказвам, и че няма как да не стане. Завършила съм безплатния курс при него и той ме завъртя във фунията. Минах целия Marketing Fundamentals. В момента съм на ниво Advanced.
Какво смяташ за обучителния процес?
Много полезно е живото включване в програмите и демонстрациите кое, къде, защо се прави. Материалът е изчерпателен, но се добива пълна картина едва когато започнеш работа и практиката. Тогава двете неща започват да се допълват. А курсовете помагат в първите месеци на обучение в работата.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital
Имаше някои лектори, които не демонстрираха достатъчно емпатия към начинаещи и не разпалиха искрата. Те просто преминаваха сухо през слайдовете. Но тях няма да ги споменавам. Ще спомена отдадените лектори, които даваха повече от 110 % от себе си, за да ни научат поне малко на магията маркетинг и които отговаряха до безброй на въпроси, по нощите – Александър Иванов, Богдан Богомилов, Петър Хаджиколев, Жюстин Томс, Велизар Величков, Симона Попова.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
В началото на обучението си все още работих като журналист. Тогава всичко, което ми се преподаваше ми се струваше много имагинерно и далечно.
Влязох в маркетинговия свят на късмет. Компанията, в която започнах, търсеше маркетинг специалист с опит, но решиха да ми се доверят, заради уменията ми в писането. Екипът ни беше in-house и работи за няколко компании. В началото фокусът на работата ми бе върху контента на тези компании – поддържане на блоговете, писане на материали по съответните теми, поддържане на социалните им мрежи (FB, LinkedIn, Instagram). Създаване на макро и микросъдържание.
С времето ме въвлякоха и в останалите дейности, които трябва да се менажират. Сетване на имейл кампании, Фейсбук кампании за контента ми. Изграждане на сайтове от нулата, тясна работа с програмисти и други специалисти. Контентът остава фокус, но е леко изместен от всички останалите дейности, в които съм включвана.
Най-сериозното предизвикателство в краткия ми път в маркетинга досега е, че бях Project Manager на събитие, обвързано с Автомобилен салон София. Изграждане на чатбот игра за събитието също бе огромно предизвикателство. Работих с такъв софтуер за първи път, но в крайна сметка нещата се получиха. И постигнахме нужния ни краен резултат. Заради което останах доволна.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Не се отказвайте да преследвате мечтите си в кариерен план! Дори и да не знаете нищо за сферата, в която искате да се развивате, гмурнете се с ентусиазъм и мотивация, защото SoftUni ще е до вас. И ще ви помогне да имате базата! След това всичко зависи от вас. Успех!
---
За да положиш основата, върху която и ти можеш да надграждаш, кандидатствай още сега за цялостната програма по Дигитален Маркетинг в SoftUni Digital. Започни с безплатния курс Marketing Basics и открий нови възможности в дигиталния свят. Още мотивиращи истории ще откриеш в блога, а за да разкажем и твоята там, пиши ни на content@softuni.bg!