СофтУни успешно проведе интензивно корпоративно обучение с БНР
СофтУни си партнира с над 200 компании в ключови сектори и по разнообразие от дейности – от това да срещнем бизнеса с най-подходящите за него кадри в сферите на дигиталния маркетинг, дизайна и програмирането, до организирането и осъществяването на корпоративни обучения и employer branding инициативи. Изпълняваме ролята си на мост между бизнеса и кадрите отговорно, предоставяйки достъпно, качествено и практически насочено образование, което отговаря на нуждите на компаниите.
Вярваме в принципа, че ученето е за цял живот, и се стремим да предадем това усещане и вярване и на нашите партньори. Винаги, когато имаме възможност да осъществим корпоративни обучения с тях, приемаме ангажимента с готовност да осигурим качеството, което се очаква от нас.
През 2022 година проведохме едно от най-мащабните корпоративни обучения за екипа на БНР. В стремежа си да повиши качеството на дейностите си по представяне на акценти за бизнес, политиката, общество, технологии, здравеопазване и спорт, екипът направи уверени стъпки в разнообразни теми от света на digital. Да отговорим на нуждите и целите на корпоративното обучение беше не малко предизвикателство, което приехме с вълнение, както споделя и Жельо Пенчев, директор Бизнес Развитие на СофтУни:
„За поредна година БНР се довериха на експертизата на СофтУни в провеждане на обучения за партньори. С точно поставени цели за надграждане на уменията от БНР, за кратък период от време успяхме да изградим цялостна програма, която да отговори на поставените нужди. Вярвам, че участниците в обучението днес са много по-уверени и умело се справят с предизвикателствата в работния процес, благодарение на покритите теми, както и на това, че лекторите в обучителния процес са хора с дългогодишен опит в дигиталната сфера.“
Корпоративни обучения с БНР
Над 40 човека взеха участие в 8 практически курса, водени от доказани експерти в сферата и познати и на курсистите на СофтУни. Те включваха:
• Digital Marketing Basics, Digital Marketing Fundamentals и Online Reputation Management, под ръководството на Етиен Янев – Етиен Янев е едно от главните лица на цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital. Той има дългогодишен опит във воденето на обучения по дигитален маркетинг в САЩ, Германия, Франция и още. Днес е Digital Marketing Lead в Atos и автор.
• Instagram, Twitter, YouTube, воден от Димитър Христов – Димитър Христов е маркетинг експерт в сферите на Facebook и Instagram и над 7 години опит в дигиталния маркетинг. Той е работил с някой от най-разпознаваемите брандове като PokerStars и L’Oreal Paris. Същевременно е Social Media Influencer с аудитория от над 125 000 души и е специалист в развитието на Instagram акаунти.
• Обмен на добри практики при изготвяне на подкаст съдържание, воден от Георги Ненов – Георги Ненов е създател и водещ на популярния подкаст Свръхчовекът с Георги Ненов, предприемач и спортен ентусиаст. Той е и ко-водещ на технологичния подкаст The Recursive.
• SEO, под ръководството на Мартин Желязков – обучението, което привлече най-много интерес, с 44 участници. То беше фокусирано върху оптимизацията на съдържание, оптимизация на сайтове за търсачки, както и писането и оформянето на текстове и заглавия. Мартин Желязков е доказан SEO специалист, част от екипа на Netpeak Bulgaria. Той има дългогодишен опит в сферата, както и във воденето на обучения и корпоративни лекции, уебинари и мастъркласове, участва и в провеждането на едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България.
• Сторителинг, под ръководството на Василена Вълчанова – Василена Вълчанова се занимава с изграждането на цялостни маркетингови стратегии и има над 15 години опит в създаването на съдържание и разказването на истории.
• Video Marketing, воден от Юлия Николова – Юлия Николова има над 10 години опит като специалист по видео маркетинг и видео производство. Работила е с голямо разнообразие от продуцентски компании и медии. Собственик е на видео агенция Ulitta и е реализирала снимачни процеси в повече от 14 държави.
Корпоративното обучение беше интензивно и се проведе в периода между 1 септември и 31 октомври 2022 година. В хода на курсовете бяха разгледани редица ценни инструменти и добри практики в различни аспекти на дигиталния маркетинг. Очакваме с нетърпение следващата възможност да организираме детайлно и практическо обучение, което да е от полза на партньорите ни и техните екипи.
Ако и вие се интересувате от партньорство със СофтУни и организацията на корпоративно обучение и за вашия екип, разгледайте възможностите тук и се свържете с нас. Очакваме ви, за да променим заедно дигиталната и технологична среда в България.