СофтУни успешно проведе интензивно корпоративно обучение с БНР - SoftUni Digital
Loading...

СофтУни успешно проведе интензивно корпоративно обучение с БНР

avatar Мария Вълчева 3 минути
СофтУни успешно проведе интензивно корпоративно обучение с БНР

СофтУни си партнира с над 200 компании в ключови сектори и по разнообразие от дейности – от това да срещнем бизнеса с най-подходящите за него кадри в сферите на дигиталния маркетинг, дизайна и програмирането, до организирането и осъществяването на корпоративни обучения и employer branding инициативи. Изпълняваме ролята си на мост между бизнеса и кадрите отговорно, предоставяйки достъпно, качествено и практически насочено образование, което отговаря на нуждите на компаниите.

Вярваме в принципа, че ученето е за цял живот, и се стремим да предадем това усещане и вярване и на нашите партньори. Винаги, когато имаме възможност да осъществим корпоративни обучения с тях, приемаме ангажимента с готовност да осигурим качеството, което се очаква от нас.

През 2022 година проведохме едно от най-мащабните корпоративни обучения за екипа на БНР. В стремежа си да повиши качеството на дейностите си по представяне на акценти за бизнес, политиката, общество, технологии, здравеопазване и спорт, екипът направи уверени стъпки в разнообразни теми от света на digital. Да отговорим на нуждите и целите на корпоративното обучение беше не малко предизвикателство, което приехме с вълнение, както споделя и Жельо Пенчев, директор Бизнес Развитие на СофтУни:

„За поредна година БНР се довериха на експертизата на СофтУни в провеждане на обучения за партньори. С точно поставени цели за надграждане на уменията от БНР, за кратък период от време успяхме да изградим цялостна програма, която да отговори на поставените нужди. Вярвам, че участниците в обучението днес са много по-уверени и умело се справят с предизвикателствата в работния процес, благодарение на покритите теми, както и на това, че лекторите в обучителния процес са хора с дългогодишен опит в дигиталната сфера.“

Корпоративни обучения с БНР

Над 40 човека взеха участие в 8 практически курса, водени от доказани експерти в сферата и познати и на курсистите на СофтУни. Те включваха:

Digital Marketing Basics, Digital Marketing Fundamentals и Online Reputation Management, под ръководството на Етиен Янев – Етиен Янев е едно от главните лица на цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital. Той има дългогодишен опит във воденето на обучения по дигитален маркетинг в САЩ, Германия, Франция и още. Днес е Digital Marketing Lead в Atos и автор.

Instagram, Twitter, YouTube, воден от Димитър Христов – Димитър Христов е маркетинг експерт в сферите на Facebook и Instagram и над 7 години опит в дигиталния маркетинг. Той е работил с някой от най-разпознаваемите брандове като PokerStars и L’Oreal Paris. Същевременно е Social Media Influencer с аудитория от над 125 000 души и е специалист в развитието на Instagram акаунти.

Обмен на добри практики при изготвяне на подкаст съдържание, воден от Георги Ненов – Георги Ненов е създател и водещ на популярния подкаст Свръхчовекът с Георги Ненов, предприемач и спортен ентусиаст. Той е и ко-водещ на технологичния подкаст The Recursive.

SEO, под ръководството на Мартин Желязков – обучението, което привлече най-много интерес, с 44 участници. То беше фокусирано върху оптимизацията на съдържание, оптимизация на сайтове за търсачки, както и писането и оформянето на текстове и заглавия. Мартин Желязков е доказан SEO специалист, част от екипа на Netpeak Bulgaria. Той има дългогодишен опит в сферата, както и във воденето на обучения и корпоративни лекции, уебинари и мастъркласове, участва и в провеждането на едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България.

Сторителинг, под ръководството на Василена Вълчанова – Василена Вълчанова се занимава с изграждането на цялостни маркетингови стратегии и има над 15 години опит в създаването на съдържание и разказването на истории.

Video Marketing, воден от Юлия Николова – Юлия Николова има над 10 години опит като специалист по видео маркетинг и видео производство. Работила е с голямо разнообразие от продуцентски компании и медии. Собственик е на видео агенция Ulitta и е реализирала снимачни процеси в повече от 14 държави.

Корпоративното обучение беше интензивно и се проведе в периода между 1 септември и 31 октомври 2022 година. В хода на курсовете бяха разгледани редица ценни инструменти и добри практики в различни аспекти на дигиталния маркетинг. Очакваме с нетърпение следващата възможност да организираме детайлно и практическо обучение, което да е от полза на партньорите ни и техните екипи.

Ако и вие се интересувате от партньорство със СофтУни и организацията на корпоративно обучение и за вашия екип, разгледайте възможностите тук и се свържете с нас. Очакваме ви, за да променим заедно дигиталната и технологична среда в България.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.