"SoftUni Digital е кариерният трамплин, от който имах нужда" - интервю с Йолита Арнаудова
В днешната успешна история ще се срещнеш с Йолита Арнаудова. Въпреки че живее в Германия, тя се възползва от възможността да се обучава дистанционно в програмата на SoftUni Digital. Днес вече се развива с бурни темпове и бележи редица успехи. Ето какво още ни сподели тя в своята СофтУни история:
Представи ни се с няколко думи :)
Казвам се Йолита, наскоро навърших 26 години, а от март месец на миналата година (2021) съм част от цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Живея в Германия и съм щастлива, че благодарение на възможността за дистанционно обучение, мога да бъда част от тази страхотна програма.
В търсене на себе си и работа, която да ми носи истинско удовлетворение, минах през разнообразни начинания – три години подред бях фитнес инструктор и консултант по правилно хранене, а след това се записах да уча програмиране (отново в SoftUni), като през това време работех на различни административни позиции.
Макар и да установих, че програмирането не беше “моето нещо”, изкарах програмата докрай и взех много добавена стойност – научих се да намирам решения на сложни проблеми, да мисля с една крачка напред и да не се отказвам. Разбрах и нещо друго – че искам да продължа да се развивам в света на технологиите.
Така стигнах и до програмата на SoftUni Digital. Записах се без да се колебая – обичам да се забърквам в нови приключения и да се забърквам в непознатото.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
За първи път научих за SoftUni още през 2016 година. Година по-късно се записах да уча програмиране, а в началото на 2020 година се поинтересувах какво друго, освен обучения по програмиране, предлага SoftUni.
Спрях се на програмата по дигитален маркетинг в SoftUni Digital, защото дава солидна основа, на която да стъпиш, и първи практически умения. Други важни фактори са продължителността на програмата и актуалният материал – в днешно време е важно да си запознат с новостите и да умееш да се развиваш и напасваш бързо – нещо, което в традиционен университет не би било възможно под тази форма.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
След като успешно преминах приемния изпит, минах през Marketing Fundamentals модула, който обхваща Content Marketing, Facebook Marketing, E-Mail Marketing, Google Ads, Google Analytics и SEO, a в момента се намирам в Profesional Module с насоченост Social Media Marketing Expert. Планирам да запиша и следващото издание на модула SEO & SEM Expert.
Смея да твърдя, че в SoftUni се научих да уча систематизирано, да задържам фокус и разбрах, че ако искаш да си конкурентоспособен в дигиталната професия, която си избрал, трябва да си в крак с новостите.
Какво смяташ за обучителния процес?
Програмата на SoftUni Digital дава чудесна основа, материалите са добре подготвени, лекциите следват ясна логика и структура, а придобитите знания могат да се приложат веднага на практика – било то в рамките на курсовите работи, домашните или в реалния живот.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital
Всеки един от лекторите успя да ме грабне по свой начин и получих голяма добавена стойност. Имаше обаче няколко лектори, които особено много ми допаднаха и това бяха Василена Вълчанова (Content Marketing), Геннадий Воробьов (SEO & Google Analytics), както и Ивелина Атанасова (Content Strategy) и Александър Братимиров (Copywriting).
Всички лектори бяха на разположение по време на курсовете, а много от тях и след това, и успяват да предадат материала по разбираем начин.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Оказа се, че дигиталният маркетинг ми се отдава и 6 месеца след старта на програмата започнах работа като Field Marketing Intern в Mimecast – интернационален Email Security Provider в B2B сектора.
Благодарение на обширните познания, които придобивам в SoftUni Digital, се развивам с бързи темпове в компанията и дори спечелих две вътрешни награди – за иновативен подход в една от brand awareness кампаниите, които провеждаме, и една награда за SEO усилията, които полагам за немския сайт на компанията.
Също така развивам цялостната дигитална маркетинг концепция за два стартиращи бизнеса на мои близки, а денонощието понякога е прекалено кратко за всички проекти, които искам да реализирам.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Бъдете постоянни, любознателни и проактивни – фокусирайте се и вземете максимално много от всеки един курс, а резултатите няма да закъснеят. Дори и нещо да не ви се получи, падайте, ставайте, рефлектирайте и пробвайте нови подходи.
SoftUni Digital за мен е кариерният трамплин, от който имах нужда, и дори отвъд границите на България ми даде един чудесен старт като маркетолог.
---
От всяка точка на света и по всяко време – сега можеш да преследваш мечтаната кариера като маркетолог. Кандидатствай за цялостната програма по дигитален маркетинг и стартирай с безплатен курс Marketing Basics. Още мотивиращи истории като тази на Йолита ще откриеш в блога, а за да се превърнеш и ти във вдъхновение за бъдещите дигитални нинджи, пиши ни на content@softuni.bg!