"SoftUni Digital е кариерният трамплин, от който имах нужда" - интервю с Йолита Арнаудова - SoftUni Digital
Loading...

"SoftUni Digital е кариерният трамплин, от който имах нужда" - интервю с Йолита Арнаудова

avatar Мария Вълчева 4 минути
"SoftUni Digital е кариерният трамплин, от който имах нужда" - интервю с Йолита Арнаудова

В днешната успешна история ще се срещнеш с Йолита Арнаудова. Въпреки че живее в Германия, тя се възползва от възможността да се обучава дистанционно в програмата на SoftUni Digital. Днес вече се развива с бурни темпове и бележи редица успехи. Ето какво още ни сподели тя в своята СофтУни история:

Представи ни се с няколко думи :)

Казвам се Йолита, наскоро навърших 26 години, а от март месец на миналата година (2021) съм част от цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Живея в Германия и съм щастлива, че благодарение на възможността за дистанционно обучение, мога да бъда част от тази страхотна програма.


В търсене на себе си и работа, която да ми носи истинско удовлетворение, минах през разнообразни начинания – три години подред бях фитнес инструктор и консултант по правилно хранене, а след това се записах да уча програмиране (отново в SoftUni), като през това време работех на различни административни позиции.


Макар и да установих, че програмирането не беше “моето нещо”, изкарах програмата докрай и взех много добавена стойност – научих се да намирам решения на сложни проблеми, да мисля с една крачка напред и да не се отказвам. Разбрах и нещо друго – че искам да продължа да се развивам в света на технологиите.


Така стигнах и до програмата на SoftUni Digital. Записах се без да се колебая – обичам да се забърквам в нови приключения и да се забърквам в непознатото.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

За първи път научих за SoftUni още през 2016 година. Година по-късно се записах да уча програмиране, а в началото на 2020 година се поинтересувах какво друго, освен обучения по програмиране, предлага SoftUni.


Спрях се на програмата по дигитален маркетинг в SoftUni Digital, защото дава солидна основа, на която да стъпиш, и първи практически умения. Други важни фактори са продължителността на програмата и актуалният материал – в днешно време е важно да си запознат с новостите и да умееш да се развиваш и напасваш бързо – нещо, което в традиционен университет не би било възможно под тази форма.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

След като успешно преминах приемния изпит, минах през Marketing Fundamentals модула, който обхваща Content Marketing, Facebook Marketing, E-Mail Marketing, Google Ads, Google Analytics и SEO, a в момента се намирам в Profesional Module с насоченост Social Media Marketing Expert. Планирам да запиша и следващото издание на модула SEO & SEM Expert.


Смея да твърдя, че в SoftUni се научих да уча систематизирано, да задържам фокус и разбрах, че ако искаш да си конкурентоспособен в дигиталната професия, която си избрал, трябва да си в крак с новостите.

Какво смяташ за обучителния процес?

Програмата на SoftUni Digital дава чудесна основа, материалите са добре подготвени, лекциите следват ясна логика и структура, а придобитите знания могат да се приложат веднага на практика – било то в рамките на курсовите работи, домашните или в реалния живот.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital

Всеки един от лекторите успя да ме грабне по свой начин и получих голяма добавена стойност. Имаше обаче няколко лектори, които особено много ми допаднаха и това бяха Василена Вълчанова (Content Marketing), Геннадий Воробьов (SEO & Google Analytics), както и Ивелина Атанасова (Content Strategy) и Александър Братимиров (Copywriting).


Всички лектори бяха на разположение по време на курсовете, а много от тях и след това, и успяват да предадат материала по разбираем начин.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Оказа се, че дигиталният маркетинг ми се отдава и 6 месеца след старта на програмата започнах работа като Field Marketing Intern в Mimecast – интернационален Email Security Provider в B2B сектора.


Благодарение на обширните познания, които придобивам в SoftUni Digital, се развивам с бързи темпове в компанията и дори спечелих две вътрешни награди – за иновативен подход в една от brand awareness кампаниите, които провеждаме, и една награда за SEO усилията, които полагам за немския сайт на компанията.


Също така развивам цялостната дигитална маркетинг концепция за два стартиращи бизнеса на мои близки, а денонощието понякога е прекалено кратко за всички проекти, които искам да реализирам.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Бъдете постоянни, любознателни и проактивни – фокусирайте се и вземете максимално много от всеки един курс, а резултатите няма да закъснеят. Дори и нещо да не ви се получи, падайте, ставайте, рефлектирайте и пробвайте нови подходи.


SoftUni Digital за мен е кариерният трамплин, от който имах нужда, и дори отвъд границите на България ми даде един чудесен старт като маркетолог.

---

От всяка точка на света и по всяко време – сега можеш да преследваш мечтаната кариера като маркетолог. Кандидатствай за цялостната програма по дигитален маркетинг и стартирай с безплатен курс Marketing Basics. Още мотивиращи истории като тази на Йолита ще откриеш в блога, а за да се превърнеш и ти във вдъхновение за бъдещите дигитални нинджи, пиши ни на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.