Защо SoftUni Digital програмата е стълба към успеха, дори когато вече си на върха – Елица Стоилова
Днес с огромно удоволствие ви представяме Елица Стоилова и нейната професионална история, която определено има на какво да ни научи и с какво да ни вдъхнови. Ето и нейното кратко представяне, за да добиете представа за опита и заниманията и, преди да се впуснем напред в разказа:
„Казвам се Елица Стоилова и съм основател и СЕО на чатбот агенция Umni. От дигитален маркетинг се интересувам още от времето, когато не съществуваше такъв термин. Като мениджър маркетинг и продажби в хотел на тропически остров Сайпан в Тихия океан през 2002 година,пред мен стоеше задачата да развивам нов пазар на 2 полета разстояние от островите, абсолютно неизвестни на този пазар и със скъпи билети до тях. Мисия невъзможна, защото нямах и бюджет. Тогава открих силата на маркетинга в интернет – първо специализиран сайт, после дълги години писане на блог, после активно присъствие в социалните медии, разпространени в този пазар, активно рекламиране в местни онлайн портали. В резултат на дейността ми, за няколко години този пазар стана един от основните за хотела и важен за островите.“
Повече за digital развитието на Елица
След дълги години работа в сферата на бизнеса и пътешествия отвъд границите на страната ни, Елица решава да се върне в България, за да развива амбициозните си бизнес идеи. Успоредно с това се ражда и желанието и да попълни „празнините“ в познанията си по дигитален маркетинг. Така тя се озовава в SoftUni Digital. Програмата я впечатлява с „…това, че можех да се запиша да уча онлайн и да организирам процеса според моите възможности и натоварения ми график, без обучението да пречи на работата ми в компанията. Решението беше повлияно също от това, че самата програма се води от лектори-практици, такива специалисти в сферата у нас като Георги Малчев, Василена Вълчанова, Геннадий Воробьов и други, които вече бях срещала като имена в социалните медии – от блог-постове и събития.“
Какво дава SoftUni Digital на Елица?
За Елица най-ценното в програмата са самите лектори. Тя открива отворената връзка с тях и възможността да се учи директно от техните опит и практика за безценни. Ето какво още разказва за преживяването си в програмата:
„Освен многото нови знания, които получих, най-голямата полза за мен беше know-how за системен подход към маркетинга и неговите връзка и взаимодействие с всички процеси в една компания, като се почне от бизнес канваса. Както Георги Малчев обича да казва, имаше страшно много wow-моменти.“
Курсистката споделя, че онлайн обучението и е било пълноценно, заради фактори като високото ниво на взаимопомощ и активна комуникация по форумите и групите към програмата.
Надграждането като инструмент за изкачване на нови върхове
Елица вижда надграждането на знанията и трупането на нови такива като инструмент за изкачване на нови върхове. Като CEO на компания тя намира курса за изключително полезен за процеси като планиране на кампании, създаване и управление на съдържание, управление на социални мрежи и много други. Тя споделя още:
„Смятам, че за един ръководител е много важно да има познания в дигиталната култура, тъй като дигиталният маркетинг отговаря на промяната на дигиталното поведение и навици на хората. Тези навици се формират и променят и от нови технологии, и това като цяло се отразява на необходимостта от цялостна дигитализация на бизнеса, за да съответства на времето и очакванията на клиентите.“