Когато продажбите и дигиталният маркетинг вървят ръка за ръка при успешния бизнес – Георги Колев
Представяме ви Георги Колев– един от успешно завършилите програмата SoftUni Digital. Оставяме Георги сам да се представи пред нас с няколко думи:
„Здравейте, казвам се Георги Колев и съм един от завършилите дигиталната програма на СофтУни. Имам предимно търговски background и съм се занимавал както с B2B,така и с B2C продажби. През последните 5 години съм заемал различни позиции, все свързани с продажби – от обучения по продажби до качествен контрол на екипи търговци. Това, което ме привлече в дигиталния маркетинг, беше желанието ми да изградим по-добра стратегия и презентиране на продуктите, които продавахме – системи за автоматизация на заводи.“
Повече за digital развитието на Георги
Георги попада на дигиталната програма в търсенето си на комфортен за него курс, който може да кара и от разстояние. Ежедневието му по това време бива изпълнено с пътувания, които не му позволяват да следва стриктен график, за това се стреми да открие нещо гъвкаво и удобно, но и достатъчно пълноценно в същото време. SoftUni Digital му предоставя именно тази възможност.
Какво дава SoftUni Digital на Георги?
Курсистът разказва за своите впечатления от програмата с усмивка налице, като изтъква и най-важните качества, които са направили процеса на обучение по-приятен и стойностен за него. Екипът от специалисти с реален опит в преподаваните области е един от главните положителни фактори, които Георги изтъква. Огромна полза той открива и в системното подобряване на програмата и съобразяването и с най-новите тенденции, ъпдейти и технологични открития. Споделя, че въпреки онлайн формата на обучение, която е избрал, е създал много нови контакти, благодарение на организирани срещи с другите курсисти.
Програмата SoftUni Digital е „нормалното продължение“ на кариерния път на Георги
Георги споделя, че програмата SoftUni Digital е било перфектното допълнение към вече натрупаните му знания за продажбите. По време на курса той открива много от отговорите на въпроси, които опита му в търговията повдигат. Според Георги това е поредното доказателство колко пряко свързани и зависими една от друга са двете сфери. Това, разбира се, довежда до успехи за него в кариерен план:
„Много се зарадвах, когато след разговор с една компания, седмица по-късно ми писаха и ме питаха дали искам да работя за тях или да направим проект заедно.“
В случай че и вие имате с какво да ни вдъхновите - разкажете своята история на marketing@softuni.bg. А ако искате да се превърнете в част от тези истории - включете се в цялостната програма на SoftUni Digital само с един клик - от ТУК!