Петър Владимиров: " В Instagram истинското, красиво и въздействащо съдържание се намира лесно от потребителите" - SoftUni Digital
Loading...

Петър Владимиров: " В Instagram истинското, красиво и въздействащо съдържание се намира лесно от потребителите"

avatar Георги Кацаров 4 минути
Петър Владимиров: " В Instagram истинското, красиво и въздействащо съдържание се намира лесно от потребителите"
Петър Владимиров е основател на PVDigital - иновативна компания, която помага на бизнесите в дигиталния свят. Преди това е партньор и Client Service Director в дигитална агенция Interactive Share.

През последните 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус върху бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Mustela, VELUX, Bilka, Smirnoff, Fantastico, Goodyear, Nestle Dolce Gusto и много други. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Бил е лектор на събития на Google, Webit, SoftUni, Interactive Seminars, Digital4Plovdiv и други. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.

Дигиталният маркетинг като професия на бъдещето - какви са възможностите за развитие в сферата и защо да я изберем за своето професионално развитие?


Петър: Дигиталният маркетинг става все по-необходим за почти всички бизнеси, включително малък и среден бизнес. На бъгарския пазар все още има доста търсене и глад за добре подготвени професионалисти и според мен има добри предпоставки за кариерно развитие в digital. Вярвам, че много млади хора, които изберат работа, свързана с интернет, технологии и софтуер ще реализират успешни кариери. Дигиталната трансформация е на дневен ред в много от големите бизнеси, а прогнозите са за ръст на инвестициите в интернет. Следователно все повече добре подготвени професионалисти ще са необходими през следващите години.

Социалните мрежи – какви ползи носят те за бизнеса и потребителите?


Петър: Започвам с ползите за потребителите, тъй като социалните мрежи като Facebook и Instagram са създадени с фокус на потребителското преживяване и хората и тяхното внимание са най-ценният им капитал. Възможността да поддържаш контакт с много хора, които са били част от живота ти в някакъв момент, е супер. Също така да следиш как те се развиват, ключови моменти от живота им, да се забавляваш. И не на последно място, да са в помощ при избора на клиента: препоръка от приятел, групи, правилно таргетирани реклами може да помогне. Последно благодарение на Facebook си намерих перфектната фирма за изработка на новата ми кухня - доказателство, че може да има и такъв тип полза за хората :) За бизнесите ползите също не са една и две. Започваме от възможността за тясно и комплексно таргетираната реклама, достигане до множество потребители за кратко време и анализиране на резултатите в реално време. Комуникацията с крайния клиент стана възможна за брандовете с появата на Facebook, а Instagram е платформа, която позволи много бизнеси да покажат реално процеса "от кухнята" чрез снимки, видеа и сторита, показващи компанията и бизнеса и отвътре. Брандовете може да тестват различни реклами, тактики и дори продукти, като в лицето на милионите потребители на социалните мрежи бързо да взимат информирани решения спрямо директна обратна връзка от хората. Следенето на предпочитанията на потребителите и нагласите им към даден продукт са ключов фактор за успеха на всеки бизнес в социалните мрежи. И не на последно място, native рекламата, която е част от съдържанието и работи много добре.

Инстаграм - с какво е по-различна от останалите социални платформи?


Петър: Instagram е преди всичко визуална платформа и все още от самото си създаване не е имала нито един грешен ход според мен. Потребителите я обожават, все още има добър баланс между реклама и съдържание, генерирано от потребителите, и все пак рекламата се увеличава. В Instagram истинското, красиво и въздействащо съдържание с добавена стойност се намира лесно от потребителите и силната интерактивна комуникация се усеща с пълна сила както от хората, така и от бизнеса.

Инстаграм маркетинг - защо е важен за бизнеса?


Петър: В Instagram има над 1 милиард активни потребители глобално. Платформата позволява реклама на принципа на конкретни цели и дава възможност на почти всеки бизнес или личност да изгради собствено присъствие там и да създава съдържание чрез профил. Все още има възможност да се достигат потребителите освен чрез реклама и чрез native качествено съдържание, позиционирайки Instagram като много подходяш за бизнеса. Възможността за пазаруване прави платгормата много добър канал за различни онлайн магазини и брандове. Опците за Instagram LIVE и Stories, както и повечето рекламни формати са ефективни за привличане на вниманието на аудиторията.

Какво предстои в курса, какво ще научат студентите и кое е най-ценното за тях?


Петър: В курса ще разгледаме почти всички основни аспекти на платформата, защото целта е да се изградят солидни базови познания и конкретни тактики за успешно използване на Instagram. Ще преминем през стратегия, специфики и функционалности на Instagram, добри примери и конкретни тактики за създаване на съдържание - снимки, сторита, видеа и LIVE, създаване и оптимизиране на реклама, отчет на резултати и анализ, работа с известни личности, колаборации и още. Ценно за студентите е фактът, че за трета поредна година в курса освен мен ще има и трима гост-лектори, които ще споделят съвети и тактики от собствения си опит, ще отговарят по възможност на въпроси и ще дават ценни напътствия за работа с платформата. Богатото съдържание в презентациите, дискусиите на лекциите, миксът между теория и практика, гост-лекторите, задачите за домашна работа и networking-a и за финал сертификата след успешно положен изпит са част от основните аспекти на курса. В курса "Instagram Marketing - септември 2019" ни очаква едно цялостно преминаване през Instagram и нямам търпение да дам всичко от себе си, да се опитам да съм максимално полезен за аудиторията, както и да инспирирам колкото се може повече от вас, за да дадете най-доброто от себе си!  Не пропускайте да се запишете в предстоящия курс от ТОЗИ линк!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.