Какво трябва да знаете за изграждането на бизнес присъствие в Instagram? - SoftUni Digital
Loading...

Какво трябва да знаете за изграждането на бизнес присъствие в Instagram?

avatar Катерина Костадинова 1 минута
Какво трябва да знаете за изграждането на бизнес присъствие в Instagram?

В 21 век всяка успешна компания има поне по няколко страници в различните социални платформи. Днес обаче ще обърнем повече внимание на Instagram като невероятно ценен инструмент за популяризиране на бизнеса и директна комуникация с клиентите и аудиторията на компанията. Какво е по-специфичното и различното при работата с Instagram, в сравнение с другите социални медии? Кои са предимствата да имаш бизнес страница в платформата? Всичко това, както и какво предстои в обучението по Instagram Marketing от SoftUni Digital - вижте в следващите редове!

Присъствието в Instagram

Присъствието на компаниите в Инстаграм е често необходима стъпка от изграждането на успешна маркетинг стратегия. Това се осъществява най-успешно с превключването към функцията “бизнес профил” от обикновен такъв. Не всички видове бизнес активности обаче откриват своята “Инстаграм ниша”. Защо? Инстаграм е визуална платформа, с което се различава значително от останалите социални медии. Ако стратегията ни там е сходна с тази във Фейсбук например, вероятно ще се изправим пред значителни затруднения в процеса по достигане на таргетираната аудитория.

Визуализацията е ключът

За Инстаграм е важно да наблегнем над визуалното удовлетворение, което бихме могли да доставим на своите последователи. Една естетически красива страница с качествени фотографии и графични материали винаги има по-голям потенциал да бъде успешна. Текстът може да присъства в описанието на фотографиите, но ако те, сами по себе си, не привличат вниманието с красива концепция и добро качество, вероятно никой няма да достигне и до самото писмено послание, което идва с тях.

Правилният sales подход

В подобна визуална платформа, каквато е Инстаграм, употребата на агресивни sales подходи обикновено не води до добри резултати. Необходимо е да вмъкваме посланията и призивите за покупка много деликатно, почти незабележимо, с ловки подходи, като предоставяме на посетителите на страницата ценно преживяване. Интригуващи видео и фото тийзъри, с които да представим своите продукти, са един изключително успешен подход в рекламирането.

Какво предстои в обучението по Instagram Marketing?

Обучението по Instagram Marketing, организирано от SoftUni Digital, ще включва няколко различни лекции, обхващащи най-важните Инстаграм подходи, с които е добре всеки бизнес да е запознат. Ще се научите да създавате и управлявате бизнес профил, да изграждате своята маркетинг стратегия за платформата, като ще се запознаете и с всички методи и инструменти за нейното осъществяване. Лекциите ще се водят от основателя на PVDigital - Петър Владимиров, който вече повече от 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама. Не пропускайте да се запишете в предстоящия курс от ТОЗИ линк!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.