Какво трябва да знаете за изграждането на бизнес присъствие в Instagram?
В 21 век всяка успешна компания има поне по няколко страници в различните социални платформи. Днес обаче ще обърнем повече внимание на Instagram като невероятно ценен инструмент за популяризиране на бизнеса и директна комуникация с клиентите и аудиторията на компанията. Какво е по-специфичното и различното при работата с Instagram, в сравнение с другите социални медии? Кои са предимствата да имаш бизнес страница в платформата? Всичко това, както и какво предстои в обучението по Instagram Marketing от SoftUni Digital - вижте в следващите редове!
Присъствието в Instagram
Присъствието на компаниите в Инстаграм е често необходима стъпка от изграждането на успешна маркетинг стратегия. Това се осъществява най-успешно с превключването към функцията “бизнес профил” от обикновен такъв. Не всички видове бизнес активности обаче откриват своята “Инстаграм ниша”. Защо? Инстаграм е визуална платформа, с което се различава значително от останалите социални медии. Ако стратегията ни там е сходна с тази във Фейсбук например, вероятно ще се изправим пред значителни затруднения в процеса по достигане на таргетираната аудитория.
Визуализацията е ключът
За Инстаграм е важно да наблегнем над визуалното удовлетворение, което бихме могли да доставим на своите последователи. Една естетически красива страница с качествени фотографии и графични материали винаги има по-голям потенциал да бъде успешна. Текстът може да присъства в описанието на фотографиите, но ако те, сами по себе си, не привличат вниманието с красива концепция и добро качество, вероятно никой няма да достигне и до самото писмено послание, което идва с тях.
Правилният sales подход
В подобна визуална платформа, каквато е Инстаграм, употребата на агресивни sales подходи обикновено не води до добри резултати. Необходимо е да вмъкваме посланията и призивите за покупка много деликатно, почти незабележимо, с ловки подходи, като предоставяме на посетителите на страницата ценно преживяване. Интригуващи видео и фото тийзъри, с които да представим своите продукти, са един изключително успешен подход в рекламирането.
Какво предстои в обучението по Instagram Marketing?
Обучението по Instagram Marketing, организирано от SoftUni Digital, ще включва няколко различни лекции, обхващащи най-важните Инстаграм подходи, с които е добре всеки бизнес да е запознат. Ще се научите да създавате и управлявате бизнес профил, да изграждате своята маркетинг стратегия за платформата, като ще се запознаете и с всички методи и инструменти за нейното осъществяване. Лекциите ще се водят от основателя на PVDigital - Петър Владимиров, който вече повече от 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама. Не пропускайте да се запишете в предстоящия курс от ТОЗИ линк!