Възможността да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес - интервю с Петър Младенов
Днес те запознаваме с Петър Младенов, който е един от успешно завършилите и намерили реализация студенти на SoftUni Digital. В следващите редове ще научите за първия му сблъсък със СофтУни, за решението му да учи при нас, за впечатлението му от обученията ни, както и за вдъхновението, което той получава, за да започне работа по свой собствен проект. Вижте интервюто, което проведохме с него:
Здравей, Петър! Представи се пред нас
Аз съм Петър Младенов и съм завършил магистър „Връзки с обществеността“. В момента работя по собствен проект за развитие на платформа с насоченост към сферата на услугите.
Как започна историята ти със SoftUni?
Преди повече от 2 години посетих SoftUni за първи път. Имаше лекция, която се водеше от моя позната, а темата беше „Дизайн“. Събитието събуди интерес към курсовете, които предлага SoftUni и причината да насоча към тях е добре структурирана комуникация в дигитална среда и изградената им платформа за работа.
Кои курсове завърши при нас и кое е най-важното, което обучението при нас остави в теб като впечатление?
През 2019 г. изкарах курсът „Facebook and Instagram Essentials“ , а през 2020г. „Digital Branding“. По-късно се записах за цялостната програма по дигитален маркетинг. Най-впечатляващото е възможността да създадеш контакти и да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес или каквато и да е форма на собствен дигитален проект, както всъщност се случи и при мен!
Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?
Желанието на преподавателите е да внедрят максимално много от последните тенденции към всеки етап от обучението е ключово за мен. Основната част от преподаването беше поднесено чрез практически задачи и примери, за да бъде по-лесно и ефективно усвояването на знания, което също е изключително важен фактор за всеки студент, избрал да учи в SoftUni Digital.
Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?
SoftUni организираше безплатни събития, които ми донесоха познания в сферата на обработката, фотографията, дизайн, маркетинг, комуникация и др. Благодарение на програмата по дигитален маркетинг пък разширих мирогледа си и получих по-ясна картинка за осъществяването на един бизнес модел и потока на комуникации във всяко едно естество. Помогна ми да бъда обективен към осъществяването на проекти и повишаването на качеството им, затова стартирах работа и по свой проект, с който се занимавам успешно и към момента.
Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?
Моят съвет е да се използва всяка една възможност, която се предлага от СофтУни и да задаваме въпроси, когато искаме да научим повече, за да намерим липсващо парче от пъзела.
---
Ако и ти искаш да се преквалифицираш или да надградиш знанията си по дигитален маркетинг, не се чуди, а кандидатствай за цялостната ни програма. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.