Как да оптимизираме своя landing page? - SoftUni Digital
Loading...

Как да оптимизираме своя landing page?

avatar Пламена Джигова 2 минути
Как да оптимизираме своя landing page?

Представете си следната картина – пътувате със самолет. Не знаете къде ще кацнете, но знаете каква е целта ви – да прекарате незабравими моменти по време на своята екзотична почивка. След дълъг полет или дълго сърфиране в открити води, най-сетне се приземявате на точната дестинация. Но не и на правилната – наоколо всичко е объркващо, дезориентацията ви е на ниво и в края на краищата си задавате въпроса „Аз изобщо как попаднах тук и защо?“.


Абстрахирайте се от приказния нюанс на разказа по-горе и получавате подробно описана ситуация, в която вашата лендинг страница има крещяща нужда от оптимизация. Дори вашите онлайн реклами да са повече от впечатляващи, всичко отива на вятъра в случай, че резултатите, които вашата целева страница постига, са объркващи и дезориентиращи.

За пореден път нашият екип ще се появи на точното място и в правилния момент – ние сме тук, за да ви предложим няколко семпли, но изпитани трика, с които да повишите своя conversion rate.


5. Поставете си цел и я следвайте

Не допускайте да загубите всичко постигнато благодарение на рекламите – уверете се, че хората, които са достигнали до вашата лендинг страница, ще извършат действие. И ако не става въпрос за покупка, то поне се уверете, че ще вземете тяхната информация, която след това ще използвате в своята имейл маркетинг кампания.


4. Не пропускайте CTA-ът

Call to action бутонът или призивът е от изключителна важност. Винаги разсъждавайте като клиент, който се приземява на вашата лендинг страница за пръв път. Със сигурност вашият нов посетител има нужда от упътващи „знаци и табели“, които ще го отведат по най-краткия път до желаната цел.


3. Организирайте съдържанието по формулата „Право в целта“

Не пропускайте да оптимизирате съдържанието на своята целева страница. Колкото и да се изкушавате, не си позволявайте лукса да претрупвате  страницата с излишна информация. Онлайн посетителите се разсейват лесно и би им отнело само няколко секунди да вземат решение, че не искат да четат вашите „романи“. Постарайте се съдържанието да е кратко, ясно и насочено право в целта.


2. Дайте стойност на посетителите

За да вземеш, първо трябва да дадеш. Едва ли някой ще избере вашите услуги или ще ви предостави своята информация за контакт, ако в замяна не предложите нещо значимо. Обещайте промоция, отстъпка, ексклузивитет или нещо, което ще направи вашите клиенти специални. И не пропускайте да изпълните обещанието!


1. Никога не подценявайте силата на социалните мрежи

Ако се занимавате с дигитален маркетинг, то със сигурност знаете колко специално е отношението на всеки експерт в сферата що се отнася до органичния трафик. Спечелете малко organic reach за своя бизнес от този така ценен ресурс, като добавите връзки за споделяне на съдържанието на своята лендинг страница.


Ако искате да овладеете до неузнаваемост изкуството на привличането на нови клиенти, постоянното увеличение на продажбите и навременното оптимизиране на лендинг страниците си, не пропускайте да се включите в нашето практическо обучение „Landing Page Optimization“. Започваме на 5-ти май, а лекторът е топ експертът Борил Богоев. Остават броени присъствени места – запишете се още сега от ТУК.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.