Обучението има за цел да помогне на курсистите да придобият умения, свързани с подготовка и оптимизиране на landing страници. Приложението на тези умения е в областта на имейл маркетинга, реализирането на кампании от всякакъв род, електронната търговия и провеждането на събития. Ще бъдат разгледани различни типове landing pages, стратегия за тяхното изграждане и методи за оптимизирането им. Ще се наблегне на процесите по A/B тестване и оптимизация за конверсии. Ще бъдат разгледани и специални типове landing pages и тяхното приложение. Всяко от заниманията от курса ще включва и практическа работа.
Landing Page Optimization - май 2017
Умения, които ще придобиеш
- Проектиране на маркетингова фуния
- Проектиране на лендинг страница
- Копирайтинг за лендинг страници
- Дизайн и изграждане на лендинг страници
- Проследяване на резултатите и анализ на представянето на лендинг страници
- Оптимизиране на лендинг страници
Теми
-
Въведение в landing page optimization -
Въведение в landing page optimization
• Какво е landing page?; • За какво се използва (примери)?; • Типове лендинг страници; • Основни понятия (речник) при оптимизирането на лендинг страници; • Пътят на клиента при лендинг страниците (проектиране на маркетингова фуния); • Фактори, от които зависи конверсията (преглед); • Процес по оптимизиране (преглед); • Основни принципи при оптимизацията на лендинг страници.Ресурси
-
Анатомия на успешната лендинг страница -
Анатомия на успешната лендинг страница
• Основни елементи (преглед); • Заглавие и подзаглавие (копирайтинг); • Изображения; • Текст (копирайтинг); • Призив за действие (примери и добри практики); • Допълнителни елементи, подпомагащи конверсията.Ресурси
-
Инструменти за създаване и оптимизиране на лендинг страници -
Инструменти за създаване и оптимизиране на лендинг страници
• Преглед на инструментите; • Ключови функционалности и изисквания; • WordPress / Page Builder plugins / Divi; • Wix; • Instapage; • Optimizely; • Lead Pages; • Click Funnels; • OptimizePress; • Unbounce; • Kickoff Labs; • Quick MVP.Ресурси
-
A/B тестване и процес по оптимизиране -
A/B тестване и процес по оптимизиране
• Теоретични основи на A/B тестването; • Добри практики; • Често допускани грешки; • Инструменти за A/B тестване; • Visual Website Optimizer; • OmniConvert; • Процес по тестване и оптимизиране; • Фактори, влияещи върху конверсията и приложението им в процеса по оптимизиране.Ресурси
-
Специализирани лендинг страници -
Специализирани лендинг страници
• Преглед на типовете лендинг страници (само специалните); • Signup Form – създаване и оптимизиране; • Sales Page – създаване и оптимизиране; • Products Grid Form – организиране и оптимизиране; • Product Details Page – организация и оптимизиране.Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Boril Bogoev
Преподавател
Борил Богоев е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 15 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, Интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане. В момента е директор “Маркетинг и UX” на BFashion (компанията е позната в България с марката си Koketna.com). Създател е на онлайн курсовете „Въведение в електронната търговия“, “Печелившият уебсайт”, “Летящ старт в Интернет маркетинга“, “Десет навика за върхова продуктивност”, “Email Kama Sutra“, “Тайната книга на маите”, “Как да вдигнем самолета”, “Изграждане на лична марка и репутация онлайн”, “Анатомия на трафика” и “Афилиейт печалби”. Борил е автор на книгата “MASTER of SLIDES” и съавтор в “Блогопедия” и “101 Маркетинг приказки”. Той е горд притежател на Ph.D. по бизнес модели в Интернет. Силно вярва в силата на Интернет маркетинга и неговия неизчерпаем потенциал за превръщането на всеки бизнес в успешно начинание.