"Съществуват много алтернативи, но избрах именно SoftUni Digital" - Марин Йорданов - SoftUni Digital
Loading...

"Съществуват много алтернативи, но избрах именно SoftUni Digital" - Марин Йорданов

avatar Катерина Костадинова 4 минути
"Съществуват много алтернативи, но избрах именно SoftUni Digital" - Марин Йорданов

Представяме ви Марин Йорданов – един от успешно завършилите SoftUni Digital студенти. Днес той ще ни разкаже повече за историята си със СофтУни и как успява да извърви пътя до мечтаната кариера, благодарение на цялостната ни програма по дигитален маркетинг. Вижте интервюто, което проведохме с него:

Здравей, представи се пред нас :)

Здравейте, казвам се Марин Йорданов и съм студент в Берлин, Германия, и в SoftUni Digital, София. Уча международен бизнес и от няколко месеца работя по собствен бизнес проект онлайн.

Как започна историята ти със SoftUni Digital?

Научих за SoftUni Digital чрез реклама във Фейсбук. Радвам се, че се получи по този начин и беше онлайн, а не чрез препоръка, защото можех на момента сам да се убедя, че рекламата в социалните мрежи работи, ако е направена по правилния начин. А и нямаше да има смисъл да се запиша, ако не виждах директно практично приложение на бъдещите знания и умения. Съществуват много алтернативи, но избрах именно SoftUni Digital, заради впечатляващия лекторски екип, добре развитата последователна програма с множество курсове и възможността обучението и изпитите да се осъществяват изцяло онлайн.

Кое е най-важното, което цялостната програма остави в теб като впечатление?

Както споменах, онлайн обучението е от голяма важност за мен, тъй като в по-голямата част от времето съм извън България. Все още не съм ходил в учебния център на SoftUni, въпреки че се записах в програмата през 2018, за което съм изключително благодарен на екипа на SoftUni за добрата организация и безпроблемната комуникация по мейл и телефон. Всички лекции се излъчваха на живо и се качваха на следващия ден. Изпитите също се провеждаха онлайн и бяха достъпни от всяка точка на света. Най-впечатляващото нещо в програмата беше цялата общност от лектори и студенти, които бяха толкова заинтересувани от дигиталния маркетинг, че обменяха информация, статистики, статии и миймове във Фейсбук групата на програмата, дори през уикендите, късните часове и празниците. Подготвяха се домашни, питаха се въпроси, споделяха се успешни проекти, а лекторите се включваха в дискусиите и обръщаха внимание на всички. Смятам, че средата е много важна и нямаше да я имам, ако бях се записал в еквивалентно дигитално обучение с предварително записани лекции, които просто да гледам сам. Тази общност ме свърза с много интересни колеги и специалисти, с някои от които все още поддържам контакт или се допитвам за професионални въпроси.

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Лекторите в SoftUni Digital са сред най-добрите експерти в страната, които ще обяснят материала по разбираем начин, ще предоставят примери от личната си практика, ще отговорят на всички въпроси, дори извън лекциите. Голяма част от тях са с дългогодишен опит още преди дигиталния маркетинг да стане толкова дигитален, колкото е днес. Стилът им на преподаване е иновативен и увлекателен. Поощряват се дискусиите и решаването на проблеми по истински кейс стъдита, а изпитите им са с ясно поставени очаквания и изисквания. Всички от тях бяха наясно с последните новости в полето, в което преподават, което е много ключово, поради бързата среда, в която се намира дигиталния маркетинг. В някои курсове имаше и гост лектори, които допринесоха допълнително с още повече информация и споделяне на полезни практики.

Какви са впечатленията ти от курсовете в програмата?

Курсовете в програмата бяха разнообразни и различни един от друг, но подредени в логична последователност. Материалът беше достатъчно изчерпателен, като лекторите споделяха ценни ресурси, които позволяваха на всеки да навлезе още по-дълбоко в материята извън курса, стига да има желание за това. Имаше онлайн платформа за задаване на въпроси в реално време, докато текат лекциите в залата в София. Аз лично бях много впечатлен от имейл маркетинга, който в последните години остава някак по-назад в сравнение с Фейсбук и Инстаграм маркетинга. Курсът по него ми даде възможността да видя и друга гледна точка, според която имейл маркетингът е сред маркетинг подходите с най-добра възвращаемост, ако бъде направен по правилния начин и с правилните инструменти.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

След като започнах обучението и след курса по имейл маркетинг, започнах да се абонирам за много нюзлетъри и да ги чета и анализирам внимателно J. Но сериозно, програмата на SoftUni е изключително приложима. Преди да започна да се занимавам със собствен бизнес проект онлайн, работих известно време в кариерния център на университет в Берлин, където започнах като асистент, а след завършването на програмата успях да стана специалист по дигитален маркетинг. Можех да приложа веднага знанията от курсовете и да видя резултати. Там отговарях за имейл маркетинга и за създаването на рекламни материали за другите канали. Възможностите, които дигиталния маркетинг предоставя, са всеобхватни и ще стават все повече.

Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?

Дигиталните умения са приложими във всяка сфера. Цялостната програма на SoftUni е много добро начало, което ще предостави важни познания в много различни направления, за да изберете по-нататък къде да специализирате. Всичко се случва онлайн, лекторите и екипът са доказани професионалисти. Ще имате възможност да задавате въпроси, да получите достъп до ценни подбрани ресурси и да се запознаете с много колеги, с някои от които може би ще работите и извън курса впоследствие. Заслужава си!

P.S. SEO-то не е толкова страшно, когато е обяснено на разбираем език в SoftUni Digital.

P.S.2. Не оставяйте изпитните проекти за последния момент. Налагало ми се е да правя някои от тях в колата, в самолета или на летището. И не, не е толкова забавно J.
---

Кандидатствайте за 6-тия сезон на първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, превърнете се в  дигитален маркетинг експерт или развийте собствен бизнес. Побързайте и се включете още сега, стартираме през септември, а присъствените места са ограничени до 200.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.