Това е звездният лекторски състав на SoftUni Digital - сезон 6! - SoftUni Digital
Loading...

Това е звездният лекторски състав на SoftUni Digital - сезон 6!

avatar Павлина Георгиева 19 минути
Това е звездният лекторски състав на SoftUni Digital - сезон 6!

Те са доказани професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг. Зад гърба си имат множество успешно реализирани проекти, а доверието на клиентите им, постигнатите резултати и получените международно признати сертификати красноречиво говорят за успехите им. И добрата новина е, че нямат търпение да споделят най-ценното от практическия си опит си с жадните за знания студенти на SoftUni Digital.


Представяме ви звездния лекторски състав на изцяло обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6! В следващите редове ще се запознаем отблизо с постиженията и опита на всеки от тях. А ако твоето желание е да се обучаваш от най-добрите практици в актуалните и ефективно работещи маркетинг практики в съвременния дигитален свят, кандидатствай още днес!

Василена Вълчанова

Василена Вълчанова прави първите си стъпки в маркетинга преди близо 15 години. В момента е независим маркетинг консултант, трейнър и презентатор, като основно е фокусирана върху content маркетинга и оптимизацията на landing страници. Професионалната си страст умело съчетава с любопитството към технологиите, любовта към театъра и интереса към науката. Убедена е, че маркетингът сближава марките и техните аудитории.


В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише съдържание за създадените от нея блогове. През 2006 г. стартира Васи ли?! - блог за маркетинг и комуникации. Неин е и сайтът https://valchanova.me/, изграден изцяло със съдържание на английски език и насочен към дигиталните стратегии и онлайн маркетинг.

Професионален опит

Василена има над 10 години опит с разработване на цялостни маркетинг стратегии, планиране и прилагане на маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Опитът ѝ е обвързан най-вече със сферата на потребителската електроника, електронната търговия и SaaS платформите.


Като “бойно кръщение” в редиците на маркетинга определя назначаването ѝ на позицията Маркетинг Мениджър в ozone.bg. Там изгражда цялостни маркетинг стратегии, води ребрандинга на компанията, ежедневно поддържа фейсбук страницата на компанията. Заедно с екипа успяват да разширят портфолиото от 3 на 14 продуктови категории и изцяло да преобразят бранда.


През последните няколко години е била част от екипа на Enhancv - български StartUp с десетки хиляди потребители от цял свят. С екипа на Enhancv натрупва сериозен опит на международно ниво - основната аудитория на компанията е в САЩ. Съвместно с екипа, там създава съдържание, което трябва да се бори за внимание с водещи международни марки и да помага на потребителите да намерят мечтаната си работа.

Ключови брандове, с които е работила

Наред с вече споменатите Ozone и Enhancv, Васи е работила със световно разпознаваеми брандове като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer.

Успешни и вдъхновяващи проекти, с които се гордее


Нарича го Резюме, с което се гордея и го създава като част от работата си за Enhancv. А ето и резултатите, които постига с него:
• Проведени интервюта с клиента, базирани на методологията “Jobs-to-be-Done” (работа, която трябва да се свърши), което води до ново позициониране на бранда и подновена карта на съобщенията.
• След подновеното позициониране, заглавната страница претърпява редизайн. В резултат на това, conversion rate нараства с 28 %, а bounce rate спада с 10 %.



Inoreader - уеб базирано устройство за четене на съдържание и RSS емисия. Работата на Васи по този софтуер също дава своите позитивни резултати:
• Ръководи обновяването на стойностното предложение на софтуера.
• Прави проучвания, за да разбере кои са най-популярните функции и предимства, които карат потребителите да се регистрират и използват софтуера.
• Работи с видео агенция по създаването на видео с инструкции за използване на софтуера.
• В резултат на направените подобрения се постига ръст от 21 % на направените регистрации.



Noble Hire - български стартъп, който съдейства при намирането на работа в tech индустрията. Какви са активностите и постиженията на Васи тук:
• Създава пълен медиен план през Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Search, GDN.
Само за 2 седмици първоначалните рекламни тестове подобряват разходите за придобиване с 5 %.
19,8% от придобитите потребители идват от усилията на платените медии с малка част от бюджета.


Интерактивни ресурси


Василена е работила по всеки от тях, като можете да ги разгледате тук. Повечето са създадени с готови инструменти, достъпни за всеки и почти без допълнителен код (изключение прави анализаторът на CV-та).

Как изглеждат резюметата на героите от Game of Thrones?

Можете да научите, като посетите този линк. Василена е част от екипа, участвал в разпространението на създаденото съдържание и ето какво споделя самата тя за този процес: “Освен по стандартните канали, разпространихме съдържанието и в Reddit, където беше на първа страница в най-големия канал за GoT фенове и събра повече от 4000 разглеждания, а дори месеци по-късно при разговори с клиенти се оказа, че някои от тях са се запознали с формата ни именно оттам.”

Значими събития, на които е участвала

Като най-голямо събитие, на което е участвала, Василена определя WordCamp Europe, най-голямата световна конференция за WordPress разработчици. Там тя води 3-часов уъркшоп за контент маркетинг. Информация за други нейни събития, както и линкове към налични онлайн записи, можете да разгледате на тази страница.

Василена е нашият лектор по Content Marketing

Василена Вълчанова е нашият лектор по Content marketing и няма търпение да посрещне студентите изцяло обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6. В рамките на водения от нея курс ще сподели работещи практики при планирането, създаването и измерването на резултати при маркетинга чрез съдържание.

Жюстин Томс

Жюстин Томс е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Тя създава и ръководи дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и през годините написва и издава 15 книги за онлайн маркетинг и предприемачество. Тя стои зад редица разпознаваеми проекти, което автоматично я превръща в една от ключовите фигури в дигиталните среди. Още за професионалния ѝ опит и успехите ѝ през годините четете в следващите редове.

Професионален опит

Жюстин има над 20 години опит в сферата на дигиталния маркетинг. На практика е сред първите специалисти в областта, които го “въвеждат” в българската бизнес среда. Нека научим малко повече за професионалния път, който е изминала.


Още през 1998 г. Жюстин създава популярния и до днес конкурс за БГ Сайт, като до 2018 г. е и негов идеен ръководител. През 2001-2002 г. лично прави едни от първите медиа планирания, които са и сред първите в страната, за Шел България и Макдоналдс България. Създател е на небезизвестната медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg, която ръководи заедно с екипа си в периода 2002-2012 г, когато групата става собственост на Инвестор.бг.


Сред проектите, по които активно работи в момента, е Създателите - дигиталните оптимисти на България - подкаст и блог за най-успешните български дигитални проекти. В годините има 15 книги на темите онлайн маркетинг, дигитално предприемачество, уеб, комуникации.

От 11 години е преподавател в Нов Български Университет (НБУ), а през последните 3 години е част от звездния лекторски състав на цялостната програма по дигитален маркетинг на в SoftUni Digital.

Ключови брандове, с които е работила

През годините Жюстин е работила за изключително широк кръг клиенти и брандове от България, Европа и САЩ. Като се започне от споменатите по-горе Шел България, Макдоналдс България, през Уникредит Булбанк, Алфа банк, SG Експрес банк, ЦКБ, голяма част от топ фарма компаниите у нас, AVON, Орифлейм, Бондюел, Руал Травел, Мтел, Рош България, Сервие, Дивино и много други.

Успешни и вдъхновяващи проекти, с които се гордее

Конкурсът БГ Сайт

Жюстин създава популярният конкурс БГ сайт през 1998 г., който от 2018-та година е Сайт на годината https://bgweb.bg/. Това е единствен по рода си в България конкурс за най-добрите сайтове, създавани у нас. Организацията, която стои зад него, е “Фондация за активно развитие на уеб”. Конкурсът привлича ежегодно десетки добри сайтове и най-добрите експерти в областта на дигиталния маркетинг и разработването и дизайна на сайтове. Всяка година присъжда Специална награда за Цялостен принос, на която е носител и Светлин Наков - един от съоснователите на Софтуерния университет.

Медийна група “Аз Медиа”

По идея на Жюстин са създадени и развити съвместно с екипа ѝ сайтовете Az-jenata.bg и Az-deteto.bg. Работят по тях усърдно от 2002 до 2012 г., качеството на добре свършената работа не остава незабелязано и през 2012 г. биват купени от Инвестор.бг.

Актуални проекти, които също се радват на добър успех

Безспорно това е дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън, зад която стоят Жюстин и още специалисти с дългогодишен опит, заедно съставляващи един отдаден и компетентен екип, който помага “с всичко нужно за вашата фирмена комуникация”. Основните услуги, които агенцията предлага, са изграждане на сайтове, онлайн кампании, маркетингови стратегии и обучения. На тази страница можете да се запознаете с най-новите проекти на агенцията.


Друг успешен актуален проект е вече споменатият Създателите. Кои са интересните гости, които екипът на проекта, неделима част от който е и Жюстин Томс, кани за вдъхновяващи разговори, можете да разберете от подкаста. Паралелно с това, в блога е събрана полезна информация за дигиталната екосистема.

Жюстин е един от лекторите ни по E-mail marketing и Marketing Basics

Жюстин Томс ще преподава E-mail Marketng, заедно със Симона Попова, за която ще научим подробности малко по-късно в настоящата публикация. Жюстин е част и от преподавателския състав, който ще запали страстта ви по маркетинга с входящия курс “Marketing Basics”.

Симона Попова

Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Тя е сред първите сертифицирани експерти за Google Ads и Google Analytics в България, заедно с това притежава и сертификат за менажиране на кампании в Bing Ads. Заедно с Димитър Савов, неин бизнес партньор и брат, и който е друг ключов лектор в програмата по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, съосновава агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Startup Masters.


Вдъхновяващата ѝ история в света на онлайн маркетинга започва през 2011 г., когато напуска работа и решава, че повече никога няма да има шеф. Реализирането на това смело намерение преминава през първоначално носещи объркване въпроси като “Какво да науча първо? Кое е по-важно? С кое се изкарват повече пари? Кое след кое се учи? Как да намеря първите си клиенти?”


Отговорите започват да подреждат пъзела с първите изгледани пълни видео курсове. В продължение на 3-4 месеца усилени обучения и тестове върху демо акаунти, решава да стартира практиката си като фрийлансър в една от големите платформи, предлагащи подобни услуги. Бързо намира първия си клиент, работата по реални проекти расте и в крайна сметка заявената цел да бъде успешен предприемач намира изражение във вече споменатата агенция Startup Masters.

Професионален опит

Симона Попова е професионално ангажирана в сферата на дигиталния маркетинг от 2011 г. Има над 4 години опит с Facebook кампании и създаване на имейл маркетинг стратегии и автоматизации. Сред първите експерти в България е, които получават сертификати по Google Ads, Google Analytics и Bing Ads. Има стабилни познания в сферата, които за резултат от стотици изгледани курсове онлайн и много изслушани бизнес книги.


Тя е един от основателите на дигиталната агенция Startup Masters. Съвместно с екип от професионалисти е работила с клиенти от Европа, Австралия, Америка и Азия. Заедно разрастват няколко бизнеса в световен мащаб чрез дигитална маркетинг и бизнес стратегия. Изработват десетки сайтове и онлайн магазини, с които се гордеят.

Ключови брандове, с които е работила

Едни от най-интересните клиенти и бизнеси, с които Симона работи, заедно със своя екип, са брандове като ING Bank, Hairlocks, Tesoro Boutique, Diplomatic Card, Pure Pearls, Dream Catchers и други.

Успешни и вдъхновяващи проекти, с които се гордее

Кампания ING Bank


Всяка година ING Bank провежда своето вътрешно иновационно предизвикателство. В предизвикателството участват около 1400 екипа от 5 до 7 души. Вижте в следното case study как Startup Masters, чийто съосновател е Симона Попова, стига до финалите.

Кампания FX Globe


Forex е една от най-конкурентните индустрии в дигиталния маркетинг. В настоящото case study ще научите как Симона Попова и екип успяват да предефинират клиентското пътуване на FX Globe, така че да спечелят небезизвестните “forex wars”.

Кампания Hairlocs


Цел на кампанията е да се привлекат клиенти от конкурентите като се използва най-доброто стойностно предложение, посредством изключително креативна стратегия. А ето и постигнатите само за 2 месеца резултати:



Научете още в направеното за кампанията case study.

Кампания DreamCatchers


Мисия на кампанията е била да дигитализира всеки аспект от бизнеса на компанията предлагаща най-добрите екстеншъни за коса. Преди Startup Masters да се намесят, DreamCatchers прилагат твърде “old school” практики. Запознайте се с резултатите от кампанията:
• Продажба на курс за работа с hair extensions на заинтересовани лийдове, придобити от Фейсбук Lead gen кампании чрез последователност от имейли - оборот за 2020 година до сега - $23К само от имейл кампаниите;
• След като купят курса чрез серия от имейли, ги мотивират да го преминат и да получат сертификат - оборотът от тази кампания за 2020г до сега е $168K;
• Reactivation кампания на потребители, които не са купили нищо в продължения на 1 година - оборот $13К за тази година;
• Продажби от имейл кампании по време на COVID19 в САЩ по времето, в което всички салони са били затворени (в рамките на по-малко от месец) - $39К

Още case studies, показващи успешни проекти, зад които стоят Симона Попова и нейния екип, можете да разгледате тук.

Симона е един от лекторите ни по E-mail marketing

Симона Попова ще преподава E-mail marketing в цялостната програма на SoftUni Digital, съвместно с Жюстин Томс, за която вече ви разказахме. Двете заедно ще разкрият пред студентите работещи стратегии при събирането и сегментирането на аудитории, оформление на успешно работещи за бизнеса имейли и още полезни практики.

Геннадий Воробьов

Геннадий Воробьов има над 10 години опит в дигиталния маркетинг. Той е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria, част от Netpeak Group от 2015 г. Netpeak е performance digital marketing агенция, чийто основен фокус е SEO, реклама в Гугъл и Фейсбук, и retention маркетинг. Към 2020 г. Netpeak е най-голямата агенция на пазара по отношение на екип, брой проекти и размерите на управляваните рекламни бюджети.


Netpeak съществува като пърформанс маркетинг агенция от 2006 година и има представителства в 4 държави: България, Украйна, Русия и Казахстан. SEO и онлайн реклама са двете основни направления, върху които е фокусирана компанията. Екипът ѝ се състои от 500 служители, разполагащи със 180 различни сертификати за професионална квалификация. Начело с Геннадий Воробьов реализира над 3 000 успешни проекти само за 15 години.


Всяка година Netpeak организира международни конференции “Online Advertising” в България, Украйна, Казахстан, най-мащабната в южния регион на Украйна конференция за онлайн маркетинг “8Р” и конференция за SaaS проекти “Saas Nation”.

Професионален опит

Геннадий започва пътешествието си в дигиталния маркетинг през 2008 г., като фокусът му е SEO. Тогава работи като мениджър резервации в туристическа агенция и е част от екип, разработил booking engine на сайта на компанията. След като с екипа работят година и половина по enginе-а и успешно го завършват, виждат, че няма никакви резервации. Това провокира в Геннадий въпроса как може да стига до повече потребители и така се запалва по SEO. Това се явява и първият му SEO проект, касаещ реална задача.


През последните 10 години работи по стотици проекти. Последните две години с Netpeak са част от екипа на Резон Медиа, която включва утвърдили се сайтове като Imot.bg, Bazar.bg, Mobile.bg, Fakti.bg, Zaplata.bg. Заедно с медията натрупват много ценен опит, реализирали са най-смелите си стратегии, постигат са впечатляващи резултати.

Ключови брандове, с които, заедно с Netpeak, е работил


През годините над 3 000 брандове се доверяват за своята оптимизация и онлайн реклама на професионализма на ръководената от Геннадий Воробьов пърформанс агенция Netpeak България. Сред тях са IKEA, Peugeot, Home Max, Orange Center, ТехноМаркет, Ciela и много други. Всички клиенти, с които е работила компанията, можете да разгледате тук.

Успешни и вдъхновяващи проекти, с които се гордее

Трафикът в блог за мъжка мода се покачва с 1157 %

Популярният блог за мъжка мода Teodor.bg увеличава органичния си трафик с 1157 % след оптимизацията, направена от екипа на Netpeak. Работата по оптимизацията на блога започва през 2017 г., като първоначално са изпълнени над 40 технически задачи, които веднага дават резултат. Какви са били следващите действия, спомогнали за толкова значително увеличение на трафика, разберете тук.

Реклама в дисплейната мрежа увеличава запитванията повече от 2 пъти

През 2016 г. започват партньорските отношения между Netpeak и автокъща Kentavar.bg. Основен приоритет пред клиента е било привличането на сериозна база от нови клиенти. Взема се решение към вече стартиралите кампании в мрежата за търсене да се добави и такава в дисплейната мрежа на Google. Очакванията са при обединяването на двете кампании да се привлече релевантен трафик към сайта с минимални разходи. Как тази цел бива реализирана, научете тук.

Привлечен приход от 11 000 лв. с разходи от едва 150 лв. само за 1 седмица

По този случай Netpeak работят с клиент, чиято основна дейност е продажба на електроуреди и техника за дома. Клиентът разполага както с физически, така и с онлайн магазин. За предстоящия тогава празник 14 февруари е предвидена промоционална кампания, която да включва избрани продукти за мъже и жени на специални цени. Решават да използват Facebook като маркетингов канал, където да разделят кампаниите на две: насочени към нови потребители и ремаркетинг към стари. Повече подробности за самите компании разгледайте тук.


Запознайте се с още вдъхновяващи успешни проекти, постигнати от екипа на Netpeak, като посетите тази страница.

Сертификати и награди, спечелени от Netpeak


Netpeak е член на авторитетни организации за маркетинг CEE Digital Alliance и Interactive Advertising Bureau Bulgaria. Победител в категория SEO агенция на E-volution Awards 2016 от Forbes Bulgaria, финалист в категория Search Excellence в конкурса Google Premier Partner Awards 2019. Сертифициран Google Partner и сертифицирана агенция от рекламни системи. Отскоро е и официален маркетинг партньор на Facebook. Всички сертификати и награди, спечелени от агенцията, можете да разгледате на този линк.

Геннадий е лекторът ни по SEO & Google Analytics

Геннадий Воробьов ще преподава SEO и Google Analytics в обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6. В рамките на обученията курсистите ще се запознаят с основни параметри и инструменти, касаещи оптимизацията за търсещи машини и за хора. Ще се научат как да работят с различните отчети в Google Analytics, как да настройват сегменти и цели, как да анализират маркетинговите резултати и др.

Денислав Георгиев

Денислав е основател и изпълнителен директор на 1ForFit - компания, създадена през 2010 г., разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими, която е ориентирана към българския пазар. Вярва, че възможностите на дигиталния маркетинг са безгранични и, за разлика от конвенционалните медии като радио и телевизия, всяко едно нещо може да бъде измерено.


Обожава да работи с цифри и да измислям заедно с маркетинговия си екип различни концепции за криейтиви и цялостни рекламни стратегии. Именно това според него са двете най-важни неща в дигиталния маркетинг - измислянето на рекламна концепция и детайлното проследяване на резултата.

Професионален опит

През последните 10 години професионалният живот на Денислав е фокусиран върху основаната от него компания 1ForFit. Всичко започва през далечната 2010 г., със стартирането на един от първите български уеб сайтове за здравословно хранене. През годините Денислав опитва различни концепции в сферата, като някои от тях му дават успех, други не. Сред тях са апликейшън за чуждестранните пазари за изготвяне на индивидуален хранителен режим през 2012 г. и кетъринг услуга в периода 2014 - 2016 г. с доставка на здравословна и вкусна храна за София, Пловдив и Варна.


През 2015 г. в следствие на натрупания практичен опит, заедно с партньорите си, Денислав фокусира усилията си върху дигиталната част на бизнеса, като излязат на румънския пазар. Днес 1ForFit оперира успешно на над 20 езика в над 180 страни.

Ключови партньори, с които работи

Посредством компанията си 1ForFit, Денислав и екипът му работят с едни от най-успешните и разпознаваеми фитнес инфлуенсъри, каквито са Лазар Ангелов, Jen Selter, Andreia Brazier и Биляна Йотовска.

Успешни и вдъхновяващи проекти, с които се гордее

Безспорно най-успешният проект, зад който стои Денислав Георгиев, е основаната от него компания 1ForFit. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Денислав Георгиев е един от лекторите ни по Facebook Marketing

Денислав Георгиев ще преподава Facebook Marketing в обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6, заедно с колегата си от 1ForFit Велизар Величков, за който ще научим малко повече в следващите редове. Двамата заедно ще споделят ценни знания, придобити в резултат на практическия им опит.

Велизар Величков

Велизар Величков е партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която продава дигитални продукти в над 180 държави, на повече от 20 езика, а от 2019 г. е партньор в Gospodari.com. Завършва НАТФИЗ през 2010 г., а през същата година участва в създаването на Grabo.bg. Динамиката е един от компонентите, които най-много харесва в дигиталния маркетинг. Вярва, че за разлика от другите маркетингови инструменти, в дигиталния свят всичко се променя за много кратък период от време и никога не може да ти бъде скучно.

Професионален опит

Велизар е партньор и оперативен директор в 1ForFit от 2015 г. През 2019 г. става един от партньорите на Gospodari.com. През 2010 г. е сред създателите на Grabo.bg, като под шапката на Grabo, заедно с други ентусиасти, създават редица популярни сайтове, сред които Trendo.bg, Opoznai.bg и Nastani.bg. През последните 10 години сайтовете на Грабо Медия имат над 13 награди. Сред тях са "БГ Сайт на годината" няколко пъти, Афилиейт Маркетинг и др.

Успешни проекти, с които се гордее

Без съмнение това е сайтът Grabo.bg, в чието създаване Велизар има сериозен принос, както последвалите го сайтове Trendo.bg, Opoznai.bg и Nastani.bg - всички част от неведнъж награждаваната Грабо Медия.

Велизар Величков е един от лекторите ни по Facebook Marketing

Велизар Величков ще преподава Facebook Marketing в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, заедно с Денислав Георгиев.

Димитър Савов

Димитър Савов има 15 години опит в уеб дизайна и дигиталния маркетинг. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner. Управлявал е рекламен бюджет от над 700 000 долара месечно. Има рекламни кампании в повече от 65 държави на 6 континента и е участвал в над 200 онлайн бизнес проекта. Вярва, че дигиталният маркетинг е неизбежен и че всеки бизнес е дигитален, без значение в каква сфера оперира.

Професионален опит

Димитър е съосновател и Head of Marketing в дигитална агенция Startup Masters. Зад гърба си има 15 години опит в сферата на дигиталния маркетинг и уеб дизайна. Заедно с екипа на Startup Masters създава и развива дигитални бизнеси, като им помага да дефинират проблемите си и да ги разрешат. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Германия, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други.

Ключови брандове, с които е работил и реализирани успешни проекти


На тази страница могат да се видят ключови брандове, с които Димитър Савов и екипът на Startup Masters са работили, както и успешно реализирани проекти.

Димитър е част от лекторския състав във входящия курс Marketing Basics

Димитър Савов ще преподава във входящия курс Marketing Basics, заедно с Василена Вълчанова и Жюстин Томс. В рамките на курса, който е напълно безплатен, курсистите ще се запознаят с основите на маркетинга и тяхното приложение. Ще се научат как да създават потребителска пътека, как да анализират бизнес модел, стойностно предложение и други основополагащи умения.


Ако и ти нямаш търпение да научиш най-ценните и работещи практики в сферата на дигиталния маркетинг директно от успешно реализирали се в своята област практици, кандидатствай още днес в изцяло обновената ни програма SoftUni Digital - сезон 6. Очакваме те!


Кандидатствай
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.