"За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст" - Жюстин Томс - SoftUni Digital
Loading...

"За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст" - Жюстин Томс

avatar Катерина Костадинова 2 минути
"За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст" - Жюстин Томс

Жюстин Томс е част от звездния лекторски състав на SoftUni Digital. Тя е един от пионерите в дигиталния маркетинг у нас - занимава се с него от 1997 г. Притежава три висши хуманитарни образования и специализации в областта на дигиталния маркетинг. От години преподава в НБУ и СофтУни, като води и редица обучения и семинари за клиентски екипи. Основател е на една от най-старите дигитални агенции у нас - Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. Написала е 14 книги за дигитален маркетинг, а през годините е работила с клиенти като МакДоналдс, Шел, Уникредит Булбанк, А1 и много, много други. Притежава два блога, в които развива разнообразни професионални и по-общи теми - https://blog.justinetoms.com/ и http://smiling.webreality.org/blog/.  Участва активно в подкаста и блога за дигиталния бизнес - “Създателите - дигиталните оптимисти на България”. Организатор е на конкурса “Сайт на годината” - https://bgweb.bg/.


Днес Жюстин ще ни разкаже повече за перспективите на дигиталния маркетинг и какво предстои да научим в курса “Marketing Basics”, воден от нея и Василена Вълчанова!

Кое те накара да се насочиш към сферата на дигиталния маркетинг и каква е перспективата, която откриваш в нея?

Годината бе 1997-ма и направих на своя воля сайта на българския клон на една фармацевтична компания. Те го харесаха. И така започна всичко. От тогава насам ми е много интересно - уча ежедневно, срещам супер яки хора, динамиката на професията е много моя.

Защо избра да започнеш да преподаваш, какво те вдъхновява в този процес?

От години преподавам, защото в България нямаше, а и още няма достатъчно подготвени кадри за индустрията ни. А тя се развива и без хора няма как да става все по-добра. Обичам да преподавам, да се срещам с нови хора и да им предавам знания и вдъхновение за дигиталните комуникации.

Какво предстои да научим по време на курса Marketing Basics?

Това е много важен и основополагащ курс. В него минаваме в детайл основни термини и понятия, компонентите от които се гради маркетинга днес, изследваме и вникваме в механиката на маркетинговите комуникации. Трябва ни сигурна основа, за да продължим след този курс с детайлите по различните канали и възможности.

Какъв е ключовият съвет, който би отправила към бъдещите дигитални гурута?

За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст. Това съчетава креативно мислене и математически подход. Изисква се дисциплина, а в същото време фриволност. И най-важният компонент - желанието за учене. Пожелавам го на всеки в курса от все сърце!
---

Впуснете се в своето дигитално приключение още днес с новия сезон на цялостната програма по дигитален маркетинг, където Жюстин, заедно с редица други специалисти и практици ще предаде с желание и всеотдайност най-важните съвременни знания и техники, наситени с примери и практически проекти, по които да работите. Заредете се с ключовите умения, които ще са ви необходими, за да развиете собствен бизнес или да се превърнете в истински дигитални нинджи! Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.