"За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст" - Жюстин Томс
Жюстин Томс е част от звездния лекторски състав на SoftUni Digital. Тя е един от пионерите в дигиталния маркетинг у нас - занимава се с него от 1997 г. Притежава три висши хуманитарни образования и специализации в областта на дигиталния маркетинг. От години преподава в НБУ и СофтУни, като води и редица обучения и семинари за клиентски екипи. Основател е на една от най-старите дигитални агенции у нас - Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. Написала е 14 книги за дигитален маркетинг, а през годините е работила с клиенти като МакДоналдс, Шел, Уникредит Булбанк, А1 и много, много други. Притежава два блога, в които развива разнообразни професионални и по-общи теми - https://blog.justinetoms.com/ и http://smiling.webreality.org/blog/. Участва активно в подкаста и блога за дигиталния бизнес - “Създателите - дигиталните оптимисти на България”. Организатор е на конкурса “Сайт на годината” - https://bgweb.bg/.
Днес Жюстин ще ни разкаже повече за перспективите на дигиталния маркетинг и какво предстои да научим в курса “Marketing Basics”, воден от нея и Василена Вълчанова!
Кое те накара да се насочиш към сферата на дигиталния маркетинг и каква е перспективата, която откриваш в нея?
Годината бе 1997-ма и направих на своя воля сайта на българския клон на една фармацевтична компания. Те го харесаха. И така започна всичко. От тогава насам ми е много интересно - уча ежедневно, срещам супер яки хора, динамиката на професията е много моя.
Защо избра да започнеш да преподаваш, какво те вдъхновява в този процес?
От години преподавам, защото в България нямаше, а и още няма достатъчно подготвени кадри за индустрията ни. А тя се развива и без хора няма как да става все по-добра. Обичам да преподавам, да се срещам с нови хора и да им предавам знания и вдъхновение за дигиталните комуникации.
Какво предстои да научим по време на курса Marketing Basics?
Това е много важен и основополагащ курс. В него минаваме в детайл основни термини и понятия, компонентите от които се гради маркетинга днес, изследваме и вникваме в механиката на маркетинговите комуникации. Трябва ни сигурна основа, за да продължим след този курс с детайлите по различните канали и възможности.
Какъв е ключовият съвет, който би отправила към бъдещите дигитални гурута?
За да се занимаваш с маркетинг е нужна страст. Това съчетава креативно мислене и математически подход. Изисква се дисциплина, а в същото време фриволност. И най-важният компонент - желанието за учене. Пожелавам го на всеки в курса от все сърце!
---
Впуснете се в своето дигитално приключение още днес с новия сезон на цялостната програма по дигитален маркетинг, където Жюстин, заедно с редица други специалисти и практици ще предаде с желание и всеотдайност най-важните съвременни знания и техники, наситени с примери и практически проекти, по които да работите. Заредете се с ключовите умения, които ще са ви необходими, за да развиете собствен бизнес или да се превърнете в истински дигитални нинджи! Очакваме ви!