Копирайтингът и неговата роля за успешното присъствеие на бранда - Ангел Искрев и Василена Вълчанова - SoftUni Digital
Loading...

Копирайтингът и неговата роля за успешното присъствеие на бранда - Ангел Искрев и Василена Вълчанова

avatar Катерина Костадинова 3 минути
Копирайтингът и неговата роля за успешното присъствеие на бранда - Ангел Искрев и Василена Вълчанова

Какви са тайните на добрия копирайтинг и как да отведете дигиталното си присъствие на изцяло ново ниво с негова помощ? Отговорите на тези въпроси ще научите в предстоящия курс “Copywriting Secrets - юли 2020”. А днес лекторите в него - Василена Вълчанова и Ангел Искрев - ще споделят каква е ключовата роля на копирайтинга за успешното развитие на присъствието на бранда и това какви умения са ни необходими, за да започнем професионално развитие в тази сфера! 


Но първо да ви запознаем с тях:


Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации вече повече от 12 години. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!”, а с content marketing се занимава от 7 години. 


Ангел Искрев е Creаtive Director на proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels. В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.

Защо да изберем дигиталния маркетинг за своето професионално развитие и защо е така ценен за бизнеса?

Василена: В днешно време потребителите прекарват много от времето си онлайн. Целта на маркетинга винаги е била да комуникира с аудиторията в нейната естествена среда. В този смисъл, да питаме днес „Защо дигитален маркетинг?“ е равносилно на това да питаме „Защо въобще маркетинг?“


Ангел: Щом сте попаднали на това интервю, най-вероятно някъде сте прочели, че това е бъдещето. Имам новина — така е и вие сте на правилното място. 

Каква е ролята на копирайтинга за един бизнес?

Ангел: Ако идеите са душата на една марка, то копирайтингът е физическото изражение на душата и едно от най-трудните, но и смислени неща, с които можете да се занимавате. Предупреждавам, че се изискват много търпение, талант и прочетени книги.


Василена: В основата на всяка комуникация всъщност стоят думите - независимо дали говорим за рекламен слоган, обаждане на бизнес партньор или видео-сценарий. Затова умението да боравим с думите всъщност е основно умение, особено в маркетинга.


Повечето хора смятат, че копирайтингът е само въпрос на писане, но всъщност за създаването на добри текстове са необходими и други неща - познаване на аудиторията, проучване на конкурентите, психологически техники за убеждение и още много.

Кои са най-важните умения, които ще придобием по време на курса “Copywriting secrets”?

Василена: Мисля, че комбинацията от двама преподаватели с много различен опит работи в полза на курса. Ангел е страхотен в извличането на силна идея, облечена в кратък текст. А от лекциите за създаване на дългоформатно съдържание ще разберете как да създадете специфичен глас на бранда и да го използвате за рекламни текстове, които убеждават, продават марката и се възприемат бързо и лесно.


Ангел:  Имам намерение да ви науча не как да пишете, а как да мислите, преди да напишете нещо, както и как то да бъде максимално смислено и вкусно на база марката, която управлявате.

Кой е най-ценният съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?

Ангел: Слушайте и говорете с хора. Колко повече и по-различни, толкова по-добре.


Василена: Смятам, че най-ценното умение, което не се усвоява лесно, е емпатията - умението да се питаме постоянно какво е важно за аудиторията и какъв стил ще резонира с човека, на който говорим. Както всяко друго умение, и това се учи - най-лесният начин е да говорите регулярно с клиенти, да задавате въпроси и да сте готови да слушате.


Не пропускайте да се впуснете в своето копирайтинг приключение с практически насоченият курс "Copywriting Secrets - юли 2020с лектори Ангел Искрев и Василена Вълчанова! Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.