Преквалификация в дигиталния маркетинг след 10 години логистика - Ирина Ганчова - SoftUni Digital
Loading...

Преквалификация в дигиталния маркетинг след 10 години логистика - Ирина Ганчова

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Преквалификация в дигиталния маркетинг след 10 години логистика - Ирина Ганчова

Представяме ви Ирина Ганчова, която по образование е Логистик, но успешно развива своята кариера в областта на маркетинга, след като решава да се преквалифицира. Днес тя ще ни разкаже повече за своя кариерен преход и историята ѝ със СофтУни. Вижте интервюто, което проведохме с нея:

Здравей, Ирина, разкажи ни малко повече за себе си :)

Здравейте! Казвам се Ирина Ганчова и по образование съм Логистик. Успешно развивах своята кариера в областта на логистиката близо 10 години, но еднообразието ме накара да реша да се преквалифицирам. Насочих се към маркетинга, а по-късно и в посока сферата на дигиталния маркетинг и бизнес развитието. 

 Как започна историята ти със СофтУни и как научи за нас?

За СофтУни научих от социалните мрежи преди близо 5 години. Тъкмо се профилирах и задълбочавах в сферата на рекламата и графичния дизайн за офлайн и онлайн кампании. След това излязох в майчинство и онлайн курсовете бяха идеалният вариант да се запознавам с  квалифицирания опит на вашите лектори и да тренирам познанията си. По време на този период създадох два собствени сайта за онлайн търговия и наученото го прилагах върху тях. Развиват се и в момента успешно.

Какви са впечатленията ти от обученията на SoftUni Digital?  

Поднасянето на информация е достатъчно достъпна и разбираема, дори и да не сте мастър в сферата. Структурираните лекции и упражнения дават на курсиста последователни познания и умения, което е много важно за НЕ настъпването на хаос и напрежение в главата на курсистите. 

Какво се промени за теб, след като започна курсовете, помогнаха ли по някакъв начин в кариерното ти развитие?

Както споменах по-горе, по време на курсовете създадох онлайн магазини и благодарение на усвоената информация, те се развиват и досега. По отношение на кариерата – с екипа доста бързо скалирахме потреблението продуктите на компанията, в която работех, с добри кампании и криейтив, което доведе до нужда да увеличим екипа, а в последствие уменията ме доведоха и до днешната ми позиция в друга компания.  На сегашната ми позиция, която е Head Of Ecommerce Projects, развивам и организирам икомърс проекти за компании от различни сфери на дейност, благодарение на разнообразието от информация, която съм получила от курсовете и практиката си.

Защо избра сферата на дигиталния маркетинг за своето развитие? – 

Динамика, разнообразие, сфера, в която можеш да достигнеш до милиони само с един клик и някакво изображение/снимка. Технологичната ера, в която живеем, ще дава все повече терен за развитие и работа в тази област, затова и без колебание реших да я избера за своето развитие. 

Можеш да дадеш съвет към бъдещите курсисти на СофтУни, които тепърва преоткриват света на дигиталния маркетинг?

Съвет към курсистите – Никога не е късно да се преквалифицираш. Дали за развитие на собствен бизнес или увеличаване на работните познания – всеки курс ще ви изгради като професионалисти и ще ви доближи до целта.

В случай че и вие имате с какво да ни вдъхновите – разкажете своята история на marketing@softuni.bg. А ако искате да започнете да пишете успешната си история сега, включете се в някой от предстоящите курсове на SoftUni Digital!!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.