Преквалификация в дигиталния маркетинг след 10 години логистика - Ирина Ганчова
Представяме ви Ирина Ганчова, която по образование е Логистик, но успешно развива своята кариера в областта на маркетинга, след като решава да се преквалифицира. Днес тя ще ни разкаже повече за своя кариерен преход и историята ѝ със СофтУни. Вижте интервюто, което проведохме с нея:
Здравей, Ирина, разкажи ни малко повече за себе си :)
Здравейте! Казвам се Ирина Ганчова и по образование съм Логистик. Успешно развивах своята кариера в областта на логистиката близо 10 години, но еднообразието ме накара да реша да се преквалифицирам. Насочих се към маркетинга, а по-късно и в посока сферата на дигиталния маркетинг и бизнес развитието.
Как започна историята ти със СофтУни и как научи за нас?
За СофтУни научих от социалните мрежи преди близо 5 години. Тъкмо се профилирах и задълбочавах в сферата на рекламата и графичния дизайн за офлайн и онлайн кампании. След това излязох в майчинство и онлайн курсовете бяха идеалният вариант да се запознавам с квалифицирания опит на вашите лектори и да тренирам познанията си. По време на този период създадох два собствени сайта за онлайн търговия и наученото го прилагах върху тях. Развиват се и в момента успешно.
Какви са впечатленията ти от обученията на SoftUni Digital?
Поднасянето на информация е достатъчно достъпна и разбираема, дори и да не сте мастър в сферата. Структурираните лекции и упражнения дават на курсиста последователни познания и умения, което е много важно за НЕ настъпването на хаос и напрежение в главата на курсистите.
Какво се промени за теб, след като започна курсовете, помогнаха ли по някакъв начин в кариерното ти развитие?
Както споменах по-горе, по време на курсовете създадох онлайн магазини и благодарение на усвоената информация, те се развиват и досега. По отношение на кариерата – с екипа доста бързо скалирахме потреблението продуктите на компанията, в която работех, с добри кампании и криейтив, което доведе до нужда да увеличим екипа, а в последствие уменията ме доведоха и до днешната ми позиция в друга компания. На сегашната ми позиция, която е Head Of Ecommerce Projects, развивам и организирам икомърс проекти за компании от различни сфери на дейност, благодарение на разнообразието от информация, която съм получила от курсовете и практиката си.
Защо избра сферата на дигиталния маркетинг за своето развитие? –
Динамика, разнообразие, сфера, в която можеш да достигнеш до милиони само с един клик и някакво изображение/снимка. Технологичната ера, в която живеем, ще дава все повече терен за развитие и работа в тази област, затова и без колебание реших да я избера за своето развитие.
Можеш да дадеш съвет към бъдещите курсисти на СофтУни, които тепърва преоткриват света на дигиталния маркетинг?
Съвет към курсистите – Никога не е късно да се преквалифицираш. Дали за развитие на собствен бизнес или увеличаване на работните познания – всеки курс ще ви изгради като професионалисти и ще ви доближи до целта.
В случай че и вие имате с какво да ни вдъхновите – разкажете своята история на marketing@softuni.bg. А ако искате да започнете да пишете успешната си история сега, включете се в някой от предстоящите курсове на SoftUni Digital!!