3 фактора за изпълнението на перфектната маркетинг кампания - SoftUni Digital
Loading...

3 фактора за изпълнението на перфектната маркетинг кампания

avatar Катерина Костадинова 1 минута
3 фактора за изпълнението на перфектната маркетинг кампания

Тайната на перфектната маркетинг кампания е потребителите дори да не разберат, че навлизат в нея, когато извършват интеракция с бранда ни. Когато преминават през различните канали, устройства или страници, те очакват преживяването им да бъде не просто безпроблемно, но приятно, комфортно, вълнуващо и ползотворно. Кои са основните фактори, които трябва да вземем предвид при изграждането дигитална маркетинг кампания? Част от тях засягаме в следващите редове:

Иновативно изпълнение

Следване на брандбук в дизайна за постигане на красиво брандинг оформление, ясни послания и смислена ангажираща идея. Това е основата зад едно идейно иновативно изпълнение на истински добрата стратегия за маркетинг кампания. Това са ключовите фактори, без които тя трудно би могла да протече успешно. 

Контекст на продукта

В процеса по изграждане на цялостна маркетинг кампания е изключително важно да не забравяте контекста на вашия продукт във всяка една стъпка, която преминавате, за да достигнете до крайната цел. Това означава да представим продукта си по такъв начин, че потребителите да открият себе си в него. Или иначе казано - да отговори на конкретна тяхна необходимост, която те проумяват и са готови да предприемат следващата стъпка, за да задоволят.

Ролята на мобилните устройства

Мобилните телефони са не просто нормална част от живота на всеки нас - те са се превърнали в абсолютна ежедневна необходимост. Техните особеност наложиха нови стандарти в облика на сайтовете и приложенията и това как си взаимодействат потребителите с тях. Дизайните вече са изчистени и недвусмислени, като лесно и комфортно ръководят потребителя през различните стъпки от пътеката към извършване на покупка или друга крайна цел, която е част от кампанията ни. Необходимо е да вложим не малко енергия именно в посока на това да оптимизираме каналите си по такъв начин, че те да са максимално най-ефективни и удобни за употреба от мобилен телефон. 


Ако искате да се научите да разпознавате смислената, добрата и ангажиращата идея, която да направи различно и отличаващо се дигиталното присъствие на брандовете с практически насочено обучение – решението за вас е курсът „Digital Creative - май 2020“. Не пропускайте да се включите в своето дигитално приключение, очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.