Четири любопитни факта за email маркетинга - SoftUni Digital
Loading...

Четири любопитни факта за email маркетинга

avatar Георги Кацаров 2 минути
Четири любопитни факта за email маркетинга

”Email Marketing” наричаме употребата на email комуникация за да промотираме продукти или услуги на даден набор от крайни потребители. Понятието обаче далеч не се изчерпва с това определение. Email маркетингът може да се използва и за да изградите по-здрава връзка със своите клиенти. Той ви позволява да поддържате своите потребители надлежно информирани, гарантирайки ви, че вашето послание ще достигне до 100% от потребителите до които желаете. За да разберете още по-добре ролята на email маркетинга, ви представяме четири интересни факта свързани с него.

1. Широката разпространеност на електронните пощи

Всеки човек, ползващ интернет, има email. Най-малкото защото наличието на email е стъпка към много други услуги, които ви се налага да ползвате, било то и като обикновен потребител. А това означава приблизително над 3,9 милиарда потребители, до които евентуално можете да достигнете директно. Очакванията са към 2023 г. потребителската база да нарастне до 4,3 млрд. души с email. Ето защо email маркетингът е възможност, която не трябва да пропускате.

2. Милиарди мейли се изпращат дневно

Ако предишната точка не е успяла да хвърли достатъчно светлина върху мащабите на email маркетинга, ето тази: тези близо 4 млрд мейла са изпратили над 293,6 млрд. съобщения само за 2019 г. Очакванията са email обменът да нарастне до 347,3 мейла годишно, през 2022 г. Така вече виждате колко е огромна динамиката в света на email комуникацията и каква полза бихте могли да извлечете от нея за нуждите на маркетинга.

3. Email маркетингът предлага добра възвращаемост на инвестициите

Предимствата и популярността на email маркетинга водят до това, че това е една от сферите с най-добра възвръщаемост на вложените средства. Една добре планирана email маркетинг стратегия може да ви се отблагодари невероятно. Като добавим към това и предходните две точки, които ви дават ясна представа за мащаба и динамиката на email мрежата, разбирате защо това е така. Именно поради тези причини email маркетингът е все още сред топ инструментите на всеки маркетолог.

4. Email маркетингът помага на вашият бизнес да расте

Email маркетингът е сред основните причини за потребителския интерес към представителите на малкия или средния бизнес. При малкия бизнес около 81% от фирмите разчитат на email маркетинг, за да поддържат потребителския интерес към себе си или към други свои канали.

Да, можем да говорим много за ролята на социалните мрежи, за харесвания и споделяния, но те вървят със своите уловки. Докато при email маркетинга имате 100% достигане на базата към която адресирате дадено послание. По отношение на ефективността email маркетингът превъзхожда органичното търсене, платеното търсене, както и социалните мрежи. Ако търсите директен контакт със своите потенциални клиенти – email маркетингът е вашето решение.

Ако този материал е събудил вашият интерес – тук е мястото да ви представим нашият курс „E-mail Marketing - април 2020“. Той е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове. Не пропускайте тази възможност. Очакваме ви!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.