МОДУЛ: Digital Advancеd Program - октомври 2018 Digital Advancеd Program - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Digital Advancеd Program - октомври 2018

Активен 54Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
  • Изчисляваш сезонност и правиш конкретен план за работа
  • Създаваш качествени и добре оптимизирани текстове
  • Автоматизираш голяма част от монотонните SEO задачи
  • Ползваш различни външни инструменти за оптимизация
  • Да извличаш полезно съдържание, посредством Web Scraping
  • Анализираш резултатите от SEO
  • Различават отделните видове комерсиално съдържание
  • Създават вълнуващи и работещи заглавия
  • Разучат структурата на комерсиалния текст
  • Пишат успешно съдържание
  • Разработят дистрибуционните канали на съдържанието си
  • Изграждат своите първи Контент стратегии
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за A/B тестове, чрез Google Optimize
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Да разпознават голяма идея за дигитална среда
  • Да ангажират потребителите
  • Да изграждат стратегии и творчески решения
  • Да изграждат стратегии за социалните медии
  • Да водят брейнсторминг срещи
  • Да определят потребителски инсайти за дигитална среда
  • Бизнес планиране за скалируеми компании
  • Глобална конкурентна стратегия
  • Стратегии за Дигитален Маркетинг
  • Управление на дигитални екипи и бизнеси
  • Дигитални продажби и B2B отношения
  • Автоматизация в дигиталния бизнес
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече отминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Анализ на текущата ситуация
  • Формулиране на конкретна маркетинг цел
  • Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания/активация
  • Планиране съдържание за конкретния актив/кампания
  • Планиране последващо развитие
  • Планиране развитието на конкретен дигитален актив/реализиране на конкретна кампания
  • Планираш правилно email маркетинг кампании
  • Създаваш и сегментираш целеви аудитории
  • Използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • Анализираш резултатите от вече отминали кампании
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Оптимизираш действията си още по време на текущите кампании

Модулът е подходящ за хора, които са преминали през цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, както и за всички, които имат фундаментални знания в сферите Copywriting, Email Marketing, Facebook Advertising, Google Analytics и Google AdWords, SEO, Digital Creative и E-commerce, и искат да ги надградят.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 13 октомври. Обучението стартира на 15 октомври 2018 г. с курса "360 Digital - октомври 2018"

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Колко струва обучението в модула? 

За модула се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
  • Контакт с лектор или асистент

Записването в присъствена форма ще бъде отворено до изчерпване на местата в учебната зала.

980 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
880 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (29 октомври).

Преподаватели

alexgadvertise avatar
Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година. Алекс е Google Certified Trainer, в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.
simeon.emanuilov avatar
Симеон Емануилов
Симеон Емануилов е Senior SEO специалист  и програмист с дългогодишен опит. Той има над седем години опит в сферата на уеб програмирането, разработвайки различни решения за онлайн магазини и уеб сайтове. Обича предизвикателствата, които го учат на нови неща и усъвършенстват знанията и уменията му.
Професионалните му интереси са в сферата на техническото SEO, автоматизация на процесите и обработка на големи количества информация с Python и R. Допълнително се занимава с разработка на полезни SEO инструменти, които улесняват процеса на анализ. Лектор е на специализирани събития в България като някои от тях са: SoftUni SEO обучението, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др.
В последните две години работи като SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Основни направления на работата на агенцията: оптимизация на сайтове и онлайн реклама. Там работи по едни от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.
vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг-стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 8 години.
netpeak avatar
Геннадий Воробьов е ръководител на онлайн маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Преподавател и съорганизатор на Digital Marketing курсове на SoftUni, практикуващ онлайн маркетинг специалист с дългогодишен опит на български и международни пазари
Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Digital Creative Director в DDB Sofia, има над седем години опит в дигиталната реклама, разработвайки комуникационни решения за множество брандове в България и чужбина. От март месец тази година е част от творческа агенция DDB Sofia. Преди това е Digital Creative director в All Channels | Interaction. Има опит като Social Media Expert в Interactive-share. Отскоро е войсовър, а отдавна коментатор в Евроспорт България. Работил е за клиенти като Telenor Hungary, Telenor България, Крадецът на ябълки, Stolichno, Amstel, Kamenitza, McDonald’s, Beefeater, Absolut, Somersby и още много, много марки. В последните две години кампании, по които e работил печелят над 30 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
fassa avatar
Димитър Савов
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 14 години. Участвал е в над 250 онлайн бизнес проекта. Има успешни дигитални кампании в 65 различни държави, които са генерирали над 350 милиона долара оборот през последните 5 години. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.
BiserValov avatar
Бисер Вълов
Бисер Върлов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От четири години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg,  NOVA TV и много други. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.
IvanXplora avatar
Иван Пантелеев

Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за  дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

gmalchev avatar
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. Автор на 14 книги по темата. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.