"Програмата ми даде цялостен поглед над различните аспекти на дигиталния маркетинг - най-вече конкретни умения и примери как да ги постигнеш."
Представяме ви Александра. Една от успешно завършилите курсистки във второто издание на Първата цялостна програма по дигитален маркетинг - SoftUni Digital. Тя е маркетинг мениджър в BTDS, компания с портфолио от хотели и ризорти в България. В свободното си време обича да пътува и да открива непознати дестинации, да опитва нови вкусове и да предава вдъхновението си от живота във (все още) импровизирания си блог. Ето какво сподели тя за всички емоции по време на програмата.
Как започна история ти със SoftUni Digital?
Търсех програма, която да предлага по-задълбочено разбиране за дигиталните маркетингови канали и стратегии, да ми даде практически умения и истински примери от реални бизнеси и SoftUni Digital предоставя точно това. Приятели, които бяха завършили първото издание, също ми препоръчаха програмата, а аз знаех, че следващото издание ще е още по-добро от предишното.
Кое от програмата бе най-полезно за теб и защо? А кое бе най-любопитното?
Facebook, Adwords и Content Marketing бяха най-ценни за мен. Бизнес примерите от гост лекторите също бяха изключително полезни, тъй като истинските истории винаги вдъхновяват.
Кое е най-ценното, което Първата цялостна програма по дигитален маркетинг в България успя да ти даде?
Програмата дава един добър цялостен поглед над различните аспекти на дигиталния маркетинг, разкрива нови възможности за твоя бизнес и най-вече дава конкретни умения и примери как да го постигнеш. Практическите проекти в края на всеки курс бяха добре възможност да приложиш новите умения върху бизнеса, за който работиш и да получиш адекватна обратна връзка.
Промени ли се живота ти след приключването на второто издание на SoftUni Digital?
Любопитството и апетитът ми към дигиталния маркетинг се увеличи още повече.
Какъв съвет би далa на бъдещите курсисти?
Ако имат възможност да посещават на живо лекциите, тъй като интеракцията с лекторите и останалите курсисти е полезна. Да бъдат любопитни и да използват лекциите като една добра база към нещо още по-голямо, тъй като дигиталният маркетинг открива безброй възможности на всеки бизнес, независимо в коя фаза на развитие се намира той.