Кои са инфлуенсърите, с които ще ви срещнем?
Ипек Иванова – Ипси
Ипек Иванова или Ипси, както я наричат приятелите, е психолог попаднал в маркетинга и рекламата. Тя работи като ПР на Fashion Days, където прави колаборации с над 50 различни блогъри, влогъри и инфлуенсъри в България. Създава multilayer инфлуенс кампании и успешно налага бранда на Fashion Days в страната. Последната година пренася опита си на следващото ниво и започва да се грижи за социалните канали на Roo'Bar и Kookie Cat, където работи и със световноизвестни health инфлуенсъри в Европа и Канада. Отскоро е Account в рекламна агенция Nitram.
Вярва, че познаването на средата е ключът към успеха във всяка една сфера и като успешен блогър през последните 2 години, Ипси (kittyfromthecity.com) познава influence marketing-a от две напълно различни перспективи.
Като блогър работи с брандове като Philips, Vichy, Parfois и аптеки SoPharmacy. Вярва, че е открила stress-free начин за колаборации и иска да помогне на повече брандове в създаването на успешни кампании с цел influencer marketing.
През свободното си време пътува, рисува, а от скоро се качва на сцена и казва, че гледката от там е по-хубава. Ако искаш да се "запознаете" предварително, follow @ipsyrm
Боряна Стефанова
Боряна Стефанова е професионален гримьор и бюти влогър. Започва да създава авторско онлайн съдържание през 2011 година. В зората на digital ерата в България, тя решава да снима видео уроци за грим и красота и да ги споделя онлайн. Към момента аудторията ѝ надхвърля 125 хиляди последователи в youtube, над 65 хил. в Instagram и 40 хил, във Facebook. Можете да прегледате нейната дейност на следните линкове:
http://bobismakeup.com
https://www.youtube.com/user/Bobismakeup/
http://instagram.com/bobismakeup
http://www.facebook.com/bobismakeup
http://twitter.com/bobismakeup
Преслава Цачева
Преслава Цачева поддържа собствен блог посветен на модата от близо 6 години. Избрала е модата, защото това е нейното хоби и основен личен интерес. Харесва ѝ да мисли за модата като за изкуство, което помага на човек да изразява себе си. Развива социалните профили на блога си активно от 2 години, което съвпада и с началото на нейния професионален път в All Channels PR като PR консултант.
Работата от двете страни на Influencer Marketing-а ѝ е помогнала изключително много да развие не само преценката си и подхода си при работа с брандове, но и подхода към инфлуенсърите, когато тя представлява даден бранд.
Биляна Славейкова – Бибонс
Биляна е журналист по образование и пишещ човек, познат ни с текстове в издания като Go Guide, Capital LIGHT, boyscoutmag.com, undertheline.net и други. През последните години работи по различни проекти, които развиват имиджа на музикални артисти, публични личности и продукти. Паралелно самата започва да бъде разпознавана като 'influencer' след като събира няколко хиляди последователи в Instagram и развива влиятелни профили в социалните мрежи. Шегува се, че е "блогър без блог", тъй като заниманията и интересите й често я нареждат в редиците на блогърите, без реално да има свое собствено онлайн пространство. Редица международни и локални компании колаборират с нея - Heineken, Perrier, PHILLIPS, Ford и др.
Прея
Прея е млада и прогресивна R&B певица, която активно присъства в радио и ТВ полезрението ни в последните 3-4 години. В момента е трети курс реклама, следвайки порива да добие възможно най-комплексни знания, пряко и косвено обвързани с професията й. Или поне това е първоначалният й план – в последствие започва да усеща рекламата също толкова близка до себе си, колкото и музиката и напоследък можем да я открием и в редиците на дигиталния отдел на DDB. С други думи, Прея е идеалният гост-лектор що се отнася до Influencer Marketing, попадала е в подобни ситуации, както в ролята на инфлуенсър, така и от позицията на агенцията. Като инфлуенсър е работила с брандове като Adidas, H&M, Cuccio, hTC, Somersby и др.
Не пропускайте своя шанс да придобиете опит и знания в influencer маркетинга, в един интересен курс, който ще бъде воден от най-популярните личности в социалните мрежи. Очакваме ви на курса "Influencer Marketing for Brands".