Influencer Marketing for Brands Курс Influencer Marketing for Brands - SoftUni Digital

Influencer Marketing for Brands

09 май 2018 4 седмици 6 кредита
Influencer Marketing for Brands

За курса

Курсът има за цел да ви помогне да надградите дигиталното присъствие, стратегия и комуникация на вашия личен бранд, бизнес, за който работите или стартирате чрез един от топ меркетинг инструментите - маркетинг чрез влиятелни онлайн хора.
Участието в този курс ще ви помогне да разберете колко важен е този сектор на дигиталната реклама и да го използвате ефективно, правилно и атрактивно


Обучението ще ви даде възможност да се запознаете с истински Influencer-и, да се научите как да общувате с тях, какви споразумения да сключвате и как да успеете да извлечете от тях максимума за своя бизнес. Ако пък вие самите имате желание да се превърнете в influencer и да разберете всички тънкости на една от най-новите дигитални професии – очакваме ви!

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, изграждане и изпълнение на стратегии за Influencer Marketing
  • Управляване и създаване на съдържание
  • Kоректно измерване на резултати
  • Повишаване на бранд разпознаевомостта си
  • Ангажиране на потребителите и превръщането им в клиенти
  • Разпознаване на правилните влиятелни личности за бизнесa

Теми

  • Influencer Marketing or why people believe in people

    Какво е маркетинг чрез влиятелни хора в интернет?
    Какво ще се случи през 2018-а?
    Как да намерим правилния инфлуенсър за моя бранд? 
    Стратегия за комуникация.
    Брейнсторминг по реално задание
    Дата: 9-ти май, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Content and Influence

    Как да изграждаме съдържание заедно.
    Как да използваме правилните канали.
    Копирайтинг и създаване на съдържание
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Дата: 16-ти май, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Setting Goals for your Influencer Program

    Поставяне на измерими цели
    Създаване на стратегия
    Измерване на постигнати резултати
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Дата: 23-ти май, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Amplifying your Brand with Influencer marketing

    Създаване на стратегия за твоя бизнес
    Къде и кога да използваме инфлуенсър маркетинг
    Как да го амплифицираме в нашия маркетинг план
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Дата: 30-ти май, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Крайният срок за предаване на курсовия проект е 15 юни до 23:59 ч.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора със собствени бизнеси, маркетолози, бранд мениджъри, хора, които искат да изградят собствен бранд или себе си като бранд.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 7 май 2018. Обучението стартира на 9 май и завършва на 30 май.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всяка сряда от 19:00 до 22:00 ч. в зала Open Source в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до второто занятие на курса (16 май). 

Преподавател

Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев е Head of Digital в DDB Sofia. Той има над седем години опит в дигиталната реклама, разработвайки комуникационни решения за множество брандове в България и чужбина. От март месец тази година е част от творческа агенция DDB Sofia. Преди това е Digital Creative director в All Channels | Interaction. Има опит като Social Media Expert в Interactive-share. Отскоро е войсовър, а отдавна коментатор в Евроспорт България. Работил е за клиенти като Telenor Hungary, Telenor България, Крадецът на ябълки, Stolichno, Amstel, Kamenitza, McDonald’s, Beefeater, Absolut, Somersby и още много, много марки. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 30 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.