Курс Influencer Marketing for Brands - май 2018 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Influencer Marketing for Brands - май 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, изграждане и изпълнение на стратегии за Influencer Marketing
  • Управляване и създаване на съдържание
  • Kоректно измерване на резултати
  • Повишаване на бранд разпознаевомостта си
  • Ангажиране на потребителите и превръщането им в клиенти
  • Разпознаване на правилните влиятелни личности за бизнесa

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Influencer Marketing or why people believe in people

    Какво е маркетинг чрез влиятелни хора в интернет?
    Какво ще се случи през 2018-а?
    Как да намерим правилния инфлуенсър за моя бранд? 
    Стратегия за комуникация.
    Брейнсторминг по реално задание

    Специален гост-лектор:
    Ипек Иванова или Ипси, както я наричат приятелите, е психолог попаднал в маркетинга и рекламата. Тя работи като ПР на Fashion Days, където прави колаборации с над 50 различни блогъри, влогъри и инфлуенсъри в България. Създава multilayer инфлуенс кампании и успешно налага бранда на Fashion Days в страната. Последната година пренася опита си на следващото ниво и започва да се грижи за социалните канали на Roo'Bar и Kookie Cat, където работи и със световноизвестни health инфлуенсъри в Европа и Канада. Отскоро е Account в рекламна агенция Nitram. Ако искаш да се "запознаете" предварително, follow @ipsyrm
  • Content and Influence

    Как да изграждаме съдържание заедно.
    Как да използваме правилните канали.
    Копирайтинг и създаване на съдържание
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специален гост-лектор:

    Боряна Стефанова е професионален гримьор и бюти влогър. Започва да създава създава авторско онлайн съдържание през 2011 година. В зората на digital ерата в България, тя решава да снима видео уроци за грим и красота и да ги споделя онлайн. Към момента аудторията ѝ се е увеличила до над 125 хил. последователи в youtube, над 65 хил. в Instagram и 40 хил, във Facebook.



  • Setting Goals for your Influencer Program

    Поставяне на измерими цели
    Създаване на стратегия
    Измерване на постигнати резултати
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специални лектори:
    Преслава Цачева - от близо 6 години има блог, посветен на мода. Мода, защото това е хобито й и основен личен интерес. Харесва й да мисли за модата като изкуство, което ти помага да изразяваш себе си. Развива социалните профили на блога си активно от 2 години, което съвпада и с началото на нейния професионален път в All Channels PR като PR консултант. 

    Прея е млада и прогресивна R&B певица, която активно присъства в радио и ТВ полезрението ни в последните 3-4 години. В момента е трети курс реклама, следвайки порива да добие възможно най-комплексни знания, пряко и косвено обвързани с професията й. Или поне това е първоначалният й план – в последствие започва да усеща рекламата също толкова близка до себе си, колкото и музиката и напоследък можем да я открием и в редиците на дигиталния отдел на DDB. С други думи, Прея е идеалният гост-лектор що се отнася до Influencer Marketing, попадала е в подобни ситуации, както в ролята на инфлуенсър, така и от позицията на агенцията. Като инфлуенсър е работила с брандове като Adidas, H&M, Cuccio, hTC, Somersby и др. 


  • Amplifying your Brand with Influencer marketing

    Създаване на стратегия за твоя бизнес
    Къде и кога да използваме инфлуенсър маркетинг
    Как да го амплифицираме в нашия маркетинг план
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специален гост-лектор: 
    Биляна Славейкова е журналист по образование и пишещ човек, познат ни с текстове в издания като Go Guide, Capital LIGHT, boyscoutmag.com, undertheline.net и други. През последните години работи по различни проекти, които развиват имиджа на музикални артисти, публични личности и продукти. Паралелно самата започва да бъде разпознавана като 'influencer' след като събира няколко хиляди последователи в Instagram и развива влиятелни профили в социалните мрежи. Шегува се, че е "блогър без блог", тъй като заниманията и интересите й често я нареждат в редиците на блогърите, без реално да има свое собствено онлайн пространство. Редица международни и локални компании колаборират с нея - Heineken, Perrier, PHILLIPS, Ford и др.  

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи и всички без опит, които искат да направят първите си стъпки в света на дизайна.

Как мога да се запиша?

Курсът е безплатен и имате неограничен достъп до учебните материали, като е необходимо единствено да сте влезли в своя потребителски профил. Ако нямате създаден профил, може да се регистрирате, като натиснете бутона "Вход" и изберете "Регистрация".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Ангел Искрев

Преподавател

Ангел Искрев е Creаtive Director на proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels.
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.