Influencer Marketing for Brands - май 2018 Курс Influencer Marketing for Brands - май 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Influencer Marketing for Brands - май 2018

За курса

Курсът има за цел да ви помогне да надградите дигиталното присъствие, стратегия и комуникация на вашия личен бранд, бизнес, за който работите или стартирате чрез един от топ меркетинг инструментите - маркетинг чрез влиятелни онлайн хора.
Участието в този курс ще ви помогне да разберете колко важен е този сектор на дигиталната реклама и да го използвате ефективно, правилно и атрактивно. Обучението ще ви даде възможност да се запознаете с истински Influencer-и (Kitty From The Citty - @ipsyrm, RnB дивата - Прея @preyah_yeah, Боряна Стефанова - @bobismakeup, Биляна Ангелова - @bibons, Преслава Цачева - @preslava_tsacheva), да се научите как да общувате с тях, какви споразумения да сключвате и как да успеете да извлечете от тях максимума за своя бизнес. Ако пък вие самите имате желание да се превърнете в influencer и да разберете всички тънкости на една от най-новите дигитални професии – очакваме ви!

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, изграждане и изпълнение на стратегии за Influencer Marketing
  • Управляване и създаване на съдържание
  • Kоректно измерване на резултати
  • Повишаване на бранд разпознаевомостта си
  • Ангажиране на потребителите и превръщането им в клиенти
  • Разпознаване на правилните влиятелни личности за бизнесa
Теми
  • Influencer Marketing or why people believe in people

    Какво е маркетинг чрез влиятелни хора в интернет?
    Какво ще се случи през 2018-а?
    Как да намерим правилния инфлуенсър за моя бранд? 
    Стратегия за комуникация.
    Брейнсторминг по реално задание

    Специален гост-лектор:
    Ипек Иванова или Ипси, както я наричат приятелите, е психолог попаднал в маркетинга и рекламата. Тя работи като ПР на Fashion Days, където прави колаборации с над 50 различни блогъри, влогъри и инфлуенсъри в България. Създава multilayer инфлуенс кампании и успешно налага бранда на Fashion Days в страната. Последната година пренася опита си на следващото ниво и започва да се грижи за социалните канали на Roo'Bar и Kookie Cat, където работи и със световноизвестни health инфлуенсъри в Европа и Канада. Отскоро е Account в рекламна агенция Nitram. Ако искаш да се "запознаете" предварително, follow @ipsyrm

    Дата: 9-ти май, 19:00 - 22:00
  • Content and Influence

    Как да изграждаме съдържание заедно.
    Как да използваме правилните канали.
    Копирайтинг и създаване на съдържание
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специален гост-лектор:

    Боряна Стефанова е професионален гримьор и бюти влогър. Започва да създава създава авторско онлайн съдържание през 2011 година. В зората на digital ерата в България, тя решава да снима видео уроци за грим и красота и да ги споделя онлайн. Към момента аудторията ѝ се е увеличила до над 125 хил. последователи в youtube, над 65 хил. в Instagram и 40 хил, във Facebook.


    Дата: 16-ти май, 19:00 - 22:00
  • Setting Goals for your Influencer Program

    Поставяне на измерими цели
    Създаване на стратегия
    Измерване на постигнати резултати
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специални лектори:
    Преслава Цачева - от близо 6 години има блог, посветен на мода. Мода, защото това е хобито й и основен личен интерес. Харесва й да мисли за модата като изкуство, което ти помага да изразяваш себе си. Развива социалните профили на блога си активно от 2 години, което съвпада и с началото на нейния професионален път в All Channels PR като PR консултант. 

    Прея е млада и прогресивна R&B певица, която активно присъства в радио и ТВ полезрението ни в последните 3-4 години. В момента е трети курс реклама, следвайки порива да добие възможно най-комплексни знания, пряко и косвено обвързани с професията й. Или поне това е първоначалният й план – в последствие започва да усеща рекламата също толкова близка до себе си, колкото и музиката и напоследък можем да я открием и в редиците на дигиталния отдел на DDB. С други думи, Прея е идеалният гост-лектор що се отнася до Influencer Marketing, попадала е в подобни ситуации, както в ролята на инфлуенсър, така и от позицията на агенцията. Като инфлуенсър е работила с брандове като Adidas, H&M, Cuccio, hTC, Somersby и др. 

    Дата: 23-ти май, 19:00 - 22:00
  • Amplifying your Brand with Influencer marketing

    Създаване на стратегия за твоя бизнес
    Къде и кога да използваме инфлуенсър маркетинг
    Как да го амплифицираме в нашия маркетинг план
    Анализ на успешни кампании
    Брейнсторминг по реално задание
    Специален гост-лектор: 
    Биляна Славейкова е журналист по образование и пишещ човек, познат ни с текстове в издания като Go Guide, Capital LIGHT, boyscoutmag.com, undertheline.net и други. През последните години работи по различни проекти, които развиват имиджа на музикални артисти, публични личности и продукти. Паралелно самата започва да бъде разпознавана като 'influencer' след като събира няколко хиляди последователи в Instagram и развива влиятелни профили в социалните мрежи. Шегува се, че е "блогър без блог", тъй като заниманията и интересите й често я нареждат в редиците на блогърите, без реално да има свое собствено онлайн пространство. Редица международни и локални компании колаборират с нея - Heineken, Perrier, PHILLIPS, Ford и др.  
    Дата: 30-ти май, 19:00 - 22:00
  • Изпит

    Крайният срок за предаване на курсовия проект е 8-ми юли до 23:59 ч.

    Ресурси от темата

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален опит в сферата на видео продукцията, обработката и разпространението на видео. 

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Можете да се запишете за онлайн обучението  по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона " ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
140 лв.
Онлайн

  • Явяване на изпит и издаване на сертификат при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподавател

Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Head of Digital в DDB Sofia. Той има над седем години опит в дигиталната реклама, разработвайки комуникационни решения за множество брандове в България и чужбина. От март месец тази година е част от творческа агенция DDB Sofia. Преди това е Digital Creative director в All Channels | Interaction. Има опит като Social Media Expert в Interactive-share. Отскоро е войсовър, а отдавна коментатор в Евроспорт България. Работил е за клиенти като Telenor Hungary, Telenor България, Крадецът на ябълки, Stolichno, Amstel, Kamenitza, McDonald’s, Beefeater, Absolut, Somersby и още много, много марки. В последните две години, кампании, по които e работил, печелят над 30 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.