Google Ads за напреднали с Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигиталната агенция „Advertise BG“ и преподавател в предстоящия курс „Google Ads Advanced – март 2020“ на SoftUni Digital. Завършил е бакалавър по eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 12 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google Ads услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.
Александър е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimization. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част които са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.
В следващите редове ще научим за стойността на дигиталния маркетинг и какво предстои в курса по Google Ads за напреднали!
Каква е ключовата стойност на дигиталния маркетинг и защо да изберем именно него за професионалното си развитие?
Няма по-ценно за бизнеса от това да можем да таргетираме точната целева аудитория в най-подходящия момент и с правилното послание. Както знаете, Google Ads позиционира рекламите по такъв начин, че те да бъдат максимално най-релевантни към нуждите и търсенията на потребителите, което прави ефективността на платформата изключително висока, а от там идва и нейната популярност. Това несъмнено носи добра възвращаемост на инвестицията. Изучаването на дигитален маркетинг ни позволява да научим как да правим всичко това.
Кои са най-важните умения, които ще придобием в курса по Google Ads Advanced?
Избрали сме страхотна програма за курса, която обхваща не само теоретични познания, но и изключително много практика и демонстрации, включени в нея.
Някои от най-важните умения, които курсистите ще могат да придобият по време на курса за напреднали, са:
1) Изграждане на правилната инфраструктура за работа с Google Ads. - Смятам, че платформата ще става все по-автоматизирана, респективно правилната инфраструктура за данни е ключ към успеха;
2) Също така ще разглеждаме добри практики при създаване на сърч и дисплей кампании;
3 )Как да използваме Google Ads Editor, за да оптимизираме процесите по създаване и мениджмънт;
4) Как да управляваме наддавания за нашите разположения и ключови думи;
5) Как да подпомогнем работата си с Google Ads скриптове.
Кой е най-ценният съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?
Добрият дигитален маркетинг не за зависи само от рекламния канал. Обърнете значително внимание на ефективността на сайта и качеството на продуктите. Тези два елемента имат тежест от 90% за това какъв ще бъде резултатът от вашите маркетингови инициативи.
Не пропускайте да се потопите в дълбочина в света на Google Ads с предстоящия курс - Google Ads Advanced – март 2020! Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално най-ефективно всички нови знания. Включете се още днес, местата са ограничени!