Google Ads за напреднали с Александър Георгиев - SoftUni Digital
Loading...

Google Ads за напреднали с Александър Георгиев

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Google Ads за напреднали с Александър Георгиев

Александър Георгиев е създател на дигиталната агенция „Advertise BG“ и преподавател в предстоящия курс „Google Ads Advanced – март 2020“ на SoftUni Digital. Завършил е бакалавър по eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 12 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google Ads услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.


Александър е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimization. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част които са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.


В следващите редове ще научим за стойността на дигиталния маркетинг и какво предстои в курса по Google Ads за напреднали!

Каква е ключовата стойност на дигиталния маркетинг и защо да изберем именно него за професионалното си развитие?

Няма по-ценно за бизнеса от това да можем да таргетираме точната целева аудитория в най-подходящия момент и с правилното послание. Както знаете, Google Ads позиционира рекламите по такъв начин, че те да бъдат максимално най-релевантни към нуждите и търсенията на потребителите, което прави ефективността на платформата изключително висока, а от там идва и нейната популярност. Това несъмнено носи добра възвращаемост на инвестицията. Изучаването на дигитален маркетинг ни позволява да научим как да правим всичко това.

Кои са най-важните умения, които ще придобием в курса по Google Ads Advanced?

Избрали сме страхотна програма за курса, която обхваща не само теоретични познания, но и изключително много практика и демонстрации, включени в нея.
Някои от най-важните умения, които курсистите ще могат да придобият по време на курса за напреднали, са:


1) Изграждане на правилната инфраструктура за работа с Google Ads. - Смятам, че платформата ще става все по-автоматизирана, респективно правилната инфраструктура за данни е ключ към успеха;


2) Също така ще разглеждаме добри практики при създаване на сърч и дисплей кампании;


3 )Как да използваме Google Ads Editor, за да оптимизираме процесите по създаване и мениджмънт;


4) Как да управляваме наддавания за нашите разположения и ключови думи;


5) Как да подпомогнем работата си с Google Ads скриптове.

Кой е най-ценният съвет, който можеш да дадеш на бъдещите маркетинг експерти?

Добрият дигитален маркетинг не за зависи само от рекламния канал. Обърнете значително внимание на ефективността на сайта и качеството на продуктите. Тези два елемента имат тежест от 90% за това какъв ще бъде резултатът от вашите маркетингови инициативи.


Не пропускайте да се потопите в дълбочина в света на Google Ads с предстоящия курс - Google Ads Advanced – март 2020! Обучението е с цялостна практическа насоченост, за да усвоявате максимално най-ефективно всички нови знания. Включете се още днес, местата са ограничени!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.