Пет съвета за по-добри резултати с Google AdWords
През 2018 г. ключът към увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите от кампаниите ви в AdWords ще продължи да бъде прецизната подготовка. По-долу може да прочетете пет практически съвета как да постигнете успех в кампаниите си, като се възползвате от цялата функционалност, която AdWords може да предложи.
1. Научете новия UX
Всеки, който работи в дигиталния свят, познава чувството на неудовлетвореност от внезапната промяна на интерфейса, който не си спомняте да сте искали. Прекарвате часове в обучение около сложна и мощна платформа, бавно разкривайки нейните трикове и внезапно Google или всеки, който я проектира, я променя. В последствие, задача, която трябва да ви отнеме 5 минути, ще ви отнеме 25 минути и ще се чувствате все едно се движите на тъмно.
През изминалата година AdWords промени своят интерфейс и остави потребителите много разочаровани. Малко по-тромав е в момента, но все още от Google работят върху него. Един от ключовете за максимална успеваемост на вашите кампании през 2018 г. ще бъде да се гмурнете надълбоко в новият интерфейс. Колкото по-бързо се научите да работите с обновената платформа, толкова по-добре ще можете да се възползвате от подобренията и да увеличите максимално кампаниите си.
2. Възползвайте се и научете за аудиториите в AdWords
AdWords предлага мощен интерфейс, чрез който на всяко ниво можете да добавяте специфичност и сегментиране към кампаниите си. Аудиторията ви позволява да експериментирате с показвването на рекламите на различни групи и е в постоянно търсене на идеалната аудитория.
Например аудиториите на пазара свързват кампаниите ви с потребители, които показват по-голямо намерение за закупуване. Това се постига чрез анализиране на огромни количества история на търсенето и сърфирането, за да се реши кога е по-вероятно потребителят да купува.
Експериментирането е от ключово значение за оптимизиране на кампаниите с аудитории на пазара, насочване на аудитории; аудитории, основаващи се на интереси и т.н. Изхарчвайте време (и бюджет), като изпробвате различните функции на аудиторията и вижте дали подобряват ефективността на кампанията ви. Винаги се уверявайте, че експериментацията ви е систематична, защото трябва да знаете кое действие е довело до положителни или отрицателни резултати.
3. Възползвайте се от проследяването на реализациите
С подходящата техническа настройка AdWords прави невероятна работа при проследяването на всякакви реализации за всички фирми. Това е от съществено значение за максимално увеличаване на кампаниите Ви през 2018 година.
Различните типове реализации, като обаждания от реклами, обаждания от уебсайтове, попълнения на уеб формуляри, проследяване на приходите и други ви позволяват да наблюдавате много внимателно различните статистики на кампаниите. Като се възползвате пълноценно от проследяването на реализациите, можете да видите кои елементи от работата ви в AdWords функционират безпроблемно и за кои е необходима допълнителна оптимизация.
4. Използвайте наличните разширения на всички реклами
AdWords става все по-добре и по-добре да изгражда динамика в предоставянето на реклами. Това означава, че всеки рекламодател може да се възползва от разширенията на рекламите, които предлагат по-персонализирана или индивидуализирана реклама на всеки потребител. Тези по-индивидуализирани реклами често осигуряват по-висока честота на кликване, подобряват качествения рейтинг и просто заемат по-конкурентни места в резултат на търсенето.
Един важен съвет за успехът на кампаниите ви през 2018 г. използвайте всяко разширение на рекламите, което е налице и е приложимо за кампанията ви. Виждаме твърде много фирми без разширения на рекламите. Настройката е бърза и безболезнена, а резултатите са истински!
5. Бъдете много внимателни с типовете съвпадения
Ключовите думи са една от основните области, в които виждаме кампаниите да губят голяма част от рекламните разходи. Това е така, защото в началото на кампаниите, Google не уточнява особено добре механизмите на избор на ключови думи и типове съвпадение на ключови думи. Естественият импулс е да използвате ключови думи, които носят най-много кликвания.
AdWords Ви позволява да обозначите всяка ключова дума / ключова дума като широко съвпадение, широко съвпадение с модификатор, съвпадение по фраза и точно съвпадение. Широкото съвпадение винаги ще доведе до най-много кликвания, тъй като дава лиценз на Google да интерпретира ключовите Ви думи в много различни заявки за търсене.
Точното съвпадение е обратното - гарантира, че Google показва само реклама, ако се търси точна ключова фраза. (Обърнете внимание, че през 2017 г. Google разшири точно съвпадението за да позволи често срещани грешки в правописа и много близки варианти.) Увеличаването на кампаниите Ви през 2018 г. се основава на постигането на точния баланс между типовете съвпадение, широка.
Заключение
Ключът към успеха в използването на AdWords е щателна и методична работа при подготовката, както и винаги да се изучават големите последици от малките промени. Създаването на кампании, които се възползват пълноценно от всички функции на AdWords, били те нови или стари, е ключ към максималното увеличаване на кампаниите ви през 2018 г.
Най-лесният начин за най-добри резултати с Google AdWords е нашият курс „Google AdWords Masterclass - април 2018”, който можете да запишете, като кликнете ТУК. Не пропускайте своята възможност!