Пет съвета за по-добри резултати с Google AdWords - SoftUni Digital
Loading...

Пет съвета за по-добри резултати с Google AdWords

avatar Георги Кацаров 4 минути
Пет съвета за по-добри резултати с Google AdWords

През 2018 г. ключът към увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите от кампаниите ви в AdWords ще продължи да бъде прецизната подготовка. По-долу може да прочетете пет практически съвета как да постигнете успех в кампаниите си, като се възползвате от цялата функционалност, която AdWords може да предложи.

1. Научете новия UX


Всеки, който работи в дигиталния свят, познава чувството на неудовлетвореност от внезапната промяна на интерфейса, който не си спомняте да сте искали. Прекарвате часове в обучение около сложна и мощна платформа, бавно разкривайки нейните трикове и внезапно Google или всеки, който я проектира, я променя. В последствие, задача, която трябва да ви отнеме 5 минути, ще ви отнеме 25 минути и ще се чувствате все едно се движите на тъмно.
През изминалата година AdWords промени своят интерфейс и остави потребителите много разочаровани. Малко по-тромав е в момента, но все още от Google работят върху него. Един от ключовете за максимална успеваемост на вашите кампании през 2018 г. ще бъде да се гмурнете надълбоко в новият интерфейс. Колкото по-бързо се научите да работите с обновената платформа, толкова по-добре ще можете да се възползвате от подобренията и да увеличите максимално кампаниите си.

2. Възползвайте се и научете за аудиториите в AdWords


AdWords предлага мощен интерфейс, чрез който на всяко ниво можете да добавяте специфичност и сегментиране към кампаниите си. Аудиторията ви позволява да експериментирате с показвването на рекламите на различни групи и е в постоянно  търсене на идеалната аудитория.
Например аудиториите на пазара свързват кампаниите ви с потребители, които показват по-голямо намерение за закупуване. Това се постига чрез анализиране на огромни количества история на търсенето и сърфирането, за да се реши кога е по-вероятно потребителят да купува.
Експериментирането е от ключово значение за оптимизиране на кампаниите с аудитории на пазара, насочване на аудитории; аудитории, основаващи се на интереси и т.н. Изхарчвайте време (и бюджет), като изпробвате различните функции на аудиторията и вижте дали подобряват ефективността на кампанията ви. Винаги се уверявайте, че експериментацията ви е систематична, защото трябва да знаете кое действие е довело до положителни или отрицателни резултати.

3. Възползвайте се от проследяването на реализациите


С подходящата техническа настройка AdWords прави невероятна работа при проследяването на всякакви реализации за всички фирми. Това е от съществено значение за максимално увеличаване на кампаниите Ви през 2018 година.
Различните типове реализации, като обаждания от реклами, обаждания от уебсайтове, попълнения на уеб формуляри, проследяване на приходите и други ви позволяват да наблюдавате много внимателно различните статистики на кампаниите. Като се възползвате пълноценно от проследяването на реализациите, можете да видите кои елементи от работата ви в AdWords функционират безпроблемно и за кои е необходима допълнителна оптимизация.

4. Използвайте наличните разширения на всички реклами


AdWords става все по-добре и по-добре да изгражда динамика в предоставянето на реклами. Това означава, че всеки рекламодател може да се възползва от разширенията на рекламите, които предлагат по-персонализирана или индивидуализирана реклама на всеки потребител. Тези по-индивидуализирани реклами често осигуряват по-висока честота на кликване, подобряват качествения рейтинг и просто заемат по-конкурентни места в резултат на търсенето.
Един важен съвет  за успехът на кампаниите ви през 2018 г. използвайте всяко разширение на рекламите, което е налице и е приложимо за кампанията ви. Виждаме твърде много фирми без разширения на рекламите. Настройката е бърза и безболезнена, а резултатите са истински!


5. Бъдете много внимателни с типовете съвпадения


Ключовите думи са една от основните области, в които виждаме кампаниите да губят голяма част от рекламните разходи. Това е така, защото в началото на кампаниите, Google не уточнява особено добре механизмите на избор на ключови думи и типове съвпадение на ключови думи. Естественият импулс е да използвате ключови думи, които носят най-много кликвания.
AdWords Ви позволява да обозначите всяка ключова дума / ключова дума като широко съвпадение, широко съвпадение с модификатор, съвпадение по фраза и точно съвпадение. Широкото съвпадение винаги ще доведе до най-много кликвания, тъй като дава лиценз на Google да интерпретира ключовите Ви думи в много различни заявки за търсене.

Точното съвпадение е обратното - гарантира, че Google показва само реклама, ако се търси точна ключова фраза. (Обърнете внимание, че през 2017 г. Google разшири точно съвпадението за да позволи често срещани грешки в правописа и много близки варианти.) Увеличаването на кампаниите Ви през 2018 г. се основава на постигането на точния баланс между типовете съвпадение, широка.

Заключение


Ключът към успеха в използването на AdWords е щателна и методична работа при подготовката, както и винаги да се изучават големите последици от малките промени. Създаването на кампании, които се възползват пълноценно от всички функции на AdWords, били те нови или стари, е ключ към максималното увеличаване на кампаниите ви през 2018 г.

Най-лесният начин за най-добри резултати с Google AdWords е нашият курс „Google AdWords Masterclass - април 2018”, който можете да запишете, като кликнете ТУК. Не пропускайте своята възможност!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.