5 интересни неща, които (може би) не знаете за Google AdWords
1. Кои са най-използваните думи в най-добре представящите се реклами?
За изминалата година, при проверка, която обхваща 335 добре представящи се текстови реклами, които не са свързани с голяма марка, показва, че думите, които са използвани най-често са следните:
Your; Free; Now; Get; Online; Our; Save; Best; Shipping; You; Any standouts?;
2. Какви призиви за действие (call to action) са най-използвани в най-добрите реклами?
Ако продавате продукт, очевидните призиви включват думи като „Купи“ или „Напазарувай“. Може да употребите също така и „Вземи“, ако искате да не акцентирате толкова пряко върху необходимото плащане от страна на потребителя.
3. С какъв акцент са най-добрите реклами: позитивен или негативен?
Според онлайн проучвания обхващащи всички реклами в AdWords, 45% от текстовете са с позитивен тон, 53% са с неутрален тон, докато едва 2% са с негативен.
4. Какви са най-често използваните пунктуационни знаци в най-популярните реклами?
Всички знаем колко е важна пунктуацията, и че една липсваща запетая може да промени коренно смисъла на дадено изречение. Проучванията сочат, че най-употребяваните знаци са:
- Удивителен знак – 48%
- Запетаи – 38%
- Долар ($) – 11%
- Процент – 8%
- Въпросителен знак – 2%
5. Най-добрите реклами използват ли числа?
Проучванията показват, че 40% топ-представящите се брандирани реклами, както и 37% от небрандираните, използват числа. По груби сметки, това прави около 2/5 от всички реклами. Разбира се, това е в случаите, когато числото играе някаква ключова роля. Ако трябва да погледнем дела на реклами, които включват и числа в текста си, тогава дела възлиза на около 50%.
Ако искате да придобиете професионални знания в работата с AdWords, побързайте и запишете курса „Google AdWords - февруари - 2018“, като кликнете ТУК.