Google AdWords - февруари - 2018 Курс Google AdWords - февруари - 2018 - SoftUni Digital

Google AdWords - февруари - 2018

12 февруари 2018 3 седмици 6 кредита

За курса

Oбучението ще обхване всичко свързано с рекламирането в платформата на Google AdWords. В курса ще се обърне внимание както на създаването на акаунт в платформата, така и на всичко свързано с рекламирането в нея. Мащабно и практически насочено ще преминем през всички видове реклами, налични в платформата – Search, Display & Video. Ще се обърне внимание на помощните инструменти, които платформата предлага - Display Planner, Keyword Planner и др. Ще бъдат обсъдени всички добри практики за създаване на ефективни кампании, както и тяхната оптимизация и измерване на ефективността им.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на AdWords акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search, Display и Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на AdWords кампании

Теми

  • Основи на AdWords

    Какво е AdWords
    Типове реклами
    Основни Формати
    Основни Настройки
    Ключови думи
    Bidding
    Дата: 12-ти февруари, 19:00 - 22:00
  • Search and Display

    Формати
    Настройки
    Ремаркетинг
    Таргетиране
    Google & AdWords инструменти (keyword planner, display planner, consumer barometer, google trends)
    Дата: 14-ти февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Live demo account and account structuring

    Създаване и настройване на акаунт
    Създаване и настройване на кампания
    Създаване на рекламни групи
    Начини за таргетиране
    Дата: 19-ти февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Youtube & case studies

    Цели и настройване на youtube реклами
    Показване на успешни кампании
    Дата: 21-ви февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Quiz time

    Тест с въпроси тип сертификационен изпит на AdWords
    Дата: 26-ти февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics and more

    Основни метрики и настройки в Analytics
    Използване на advanced кампании и инструменти
    Дата: 28-ми февруари, 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Крайният срок за предаването на проекта е 10-ти март. 

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 10 февруари 2018. Обучението стартира на 12 февруари и завършва на 28 февруари.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всяка понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да разработва. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали 
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (19 февруари). 

Преподавател

M.Voynov avatar

Мартин Войнов е един от първите сертифицирани Google трейнъри в България с повече от 6-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг. Мартин е работил за някои от най-големите международни брандове в различни компании – като дигитален маркетинг специалист в Initiative Media Club, Ръководител Реклама в Interactive Share и Дигитален маркетинг директор в Media S/Starcom Mediavest. Мартин е учил маркетинг в НБУ, а хобитата му са най-разнообразни – музика, кино, Android и различни видове спорт.