Мартин Войнов е един от първите сертифицирани Google трейнъри в България с повече от 6-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг. Мартин е работил за някои от най-големите международни брандове в различни компании – като дигитален маркетинг специалист в Initiative Media Club, Ръководител Реклама в Interactive Share и Дигитален маркетинг директор в Media S/Starcom Mediavest. Мартин е учил маркетинг в НБУ, а хобитата му са най-разнообразни – музика, кино, Android и различни видове спорт.
Google AdWords - февруари 2018
Google Ads e най-разпространенaтa рекламна платформа в света, която по лесен начин дава на всеки малък или голям бизнес, възможност да достигне до точните потребители за нуждите му.
В курса по Google Ads ще бъдат засегнати всички основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Google Display Network & Video). Ще имате възможност да се запознаете с основни подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в Google Ads.
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на AdWords акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search, Display и Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на AdWords кампании
- 1 Ресурси
- 2 Основи на AdWords
- 1 Ресурси
- 2 Основи на AdWords
-
Основи на AdWords
Какво е AdWords
Типове реклами
Основни Формати
Основни Настройки
Ключови думи
Bidding - 3 Search and Display
- 4 Live demo account and account structuring
- 3 Search and Display
-
Search and Display
Формати
Настройки
Ремаркетинг
Таргетиране
Google & AdWords инструменти (keyword planner, display planner, consumer barometer, google trends)Ресурси от темата
- 4 Live demo account and account structuring
-
Live demo account and account structuring
Създаване и настройване на акаунт
Създаване и настройване на кампания
Създаване на рекламни групи
Начини за таргетиранеРесурси от темата
- 5 Youtube & case studies
- 6 Quiz time
- 5 Youtube & case studies
-
Youtube & case studies
Цели и настройване на youtube реклами
Показване на успешни кампанииРесурси от темата
- 6 Quiz time
-
Quiz time
Тест с въпроси тип сертификационен изпит на AdWords - 7 Google Analytics and more
- 8 Изпит
- 7 Google Analytics and more
-
Google Analytics and more
Основни метрики и настройки в Analytics
Използване на advanced кампании и инструментиРесурси от темата
- 8 Изпит
-
Изпит
Крайният срок за предаването на проекта е 11-ти март.Ресурси от темата
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга.
До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?
Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над Мн. добър 5.00.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.
Колко струва обучението в курса?
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140лв. |
Онлайн |
| 20 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.