Денят на Digital експерта: Ангел Петков – Digital Account Manager - SoftUni Digital
Loading...

Денят на Digital експерта: Ангел Петков – Digital Account Manager

avatar Мария Вълчева 2 минути
Денят на Digital експерта: Ангел Петков – Digital Account Manager

Digital marketing нинджите носят много шапки и комбинират в себе си редица умения – от творчески до технически. Ако още се чудиш дали ежедневието на един маркетолог е за теб, надникни зад завесата с новата ни рубрика Денят на Digital експерта”! В нея, успешни курсисти на SoftUni Digital разкриват тайни „от кухнята“, техният опит и добри практики, съвети и трикове за успех в света на дигиталния маркетинг. Заповядай зад кулисите и виж дали това е сцената, на която искаш да се вихриш!


В днешното интервю ще се запознаеш с Ангел Петков – създател на съдържание, Digital Account Manager, истински факир в жонглирането с разнообразните си задачи.

Представи се на читателите ни!

Здравейте, казвам се Ангел Петков и вече 3 години се занимавам с дигитален маркетинг, след като през 2018 година стартирах цялостната програма на SoftUni по дигитален маркетинг, а през 2019 завърших.

През какви обучения премина и как помогнаха на реализацията ти?

Преминах през всички обучения за програмата тогава, сред които Marketing Fundamentals, Facebook маркетинг, Google Ads маркетинг, E-mail маркетинг и други. Хубавото при мен бе, че паралелно със старта на програмата, започнах стаж и в една от опитните агенции в страната. По този начин успявах да видя на практика как се случват нещата, за които говорим, и които ни се представят в различните модули.

С какво е изпълнен денят на маркетолога?

Денят на маркетолога винаги е организиран около нуждите на клиента, които много често идват една след друга и често всички са приоритетни. :) Ежедневно работя върху създаване и обсъждане на цялостни комуникационни кампании за социалните мрежи, с които целим да ангажираме потребителите и да стоплим връзката между тях и бранда, за който работим. А от там и да продадем услугата, която е в центъра.


Има и немалко техническа част като настройване на публикации, спонсориране, определяне на бюджети, настройки на аудитории, а най-хубавото е, когато накрая видиш резултатите и разбереш кое е сработило и кое не толкова. И за да не звучи всичко толкова розово, признавам, че има и работа с таблици и обработка на данни, суми и бюджети, което според мен трудно се вписва в света на креативния човек, но просто се налага. :)

Коя е най-предизвикателната част от работата ти?

Може би това да успееш да убедиш клиента в идеите си. Понякога някои от клиентите са несигурни, не особено отворени към разчупени идеи, искат неактуални неща, а нашата роля е да ги насочваме към новото, съвременното и работещото.

Коя е най-удовлетворяващата част от работата ти?

Най-удовлетворяващо е, когато успееш да изградиш доверие първо между теб и клиента, а след това и от аудиторията към клиента. Тогава магията се случва. :)

Сподели ни за постижение, с което истински се гордееш!

Гордея се, че благодарение на разбираемия език, на който се случват лекциите в програмата по дигитален маркетинг в SoftUni, успях да вникна в материята и вече почти 4 години да имам увереността и удоволствието да работя с доказани български и световни брандове.

Какви качества притежава успешният маркетолог?

Преди всичко успешният маркетолог е отговорен към работата си и подхожда с разбиране към нуждите на клиента. Креативен е и често "жонглира" с няколко неща едновременно.

Какъв практически съвет ще отправиш към всички младши специалисти?

Бъдете любознателни и не се страхувайте от новото и непознатото.

---

Дигиталният маркетинг е динамично, креативно и постоянно развиващо се поприще. Ако не си сигурен дали това е попрището за теб, направи първи стъпки с безплатен курс Marketing Basics. Още за ежедневието на специалисти в сферата на дигиталния маркетинг ще откриеш в блога, където ще споделим и твоите тайни „от кухнята“ – разкажи ни ги на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.