“Още в Marketing Basics разбрах, че това е моята сфера” – интервю с Мина Бояджиева - SoftUni Digital
Loading...

“Още в Marketing Basics разбрах, че това е моята сфера” – интервю с Мина Бояджиева

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Още в Marketing Basics разбрах, че това е моята сфера” – интервю с Мина Бояджиева

Любовта към маркетинга за Мина се заражда в ролята ѝ на маркетинг специалист. Оттогава тя не спира да търси нови знания и предизвикателства в сферата. По време на майчинството си решава да се потопи в цялостната програма на SoftUni Digital и днес продължава да се стреми да е винаги в крак с тенденциите.

Ти също можеш да навлезеш в дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в програмата на SoftUni Digital!

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Мина Бояджиева, завършила съм магистър във ВТУ "Св. св. Кирил и Методий", специалност "Маркетинг". Към момента съм в процес на търсене на нови предизвикателства и възможности за развитие. Една от най-вълнуващите ми роли беше като Маркетинг специалист в търговска верига CBA. Оттам се зароди любовта ми към маркетинга.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

По време на първото ми майчинство усетих нуждата от допълнителна квалификация, за да бъда в крак с тенденциите. Второто ми майчинство се оказа точното време за това, а SoftUni точното средство за целта.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

За SoftUni видях от една реклама във Facebook и започнах по-активно проучване на различните опции и варианти, както и различните школи. Голяма тежест в полза на SoftUni даде и опцията за дистанционно обучение. Не само заради COVID ситуацията, но и заради факта, че бях по майчинство с 2 малки деца. Вечер, след като заспяха децата настъпваше моето време - време, което отделях изцяло на SoftUni.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

В SoftUni започнах с безплатния курс Marketing Basics и веднага разбрах, че това е моята сфера. Веднага след това продължих с Marketing Fundamentals - Google Ads, Google Analytics, E-mail Marketing, Content Marketing, SEO и Facebook Marketing. А също така и Social Media for Beginners. Реших, че това не ми е достатъчно, исках още и още и избрах професионалния модул Performance Marketing Expert, като той включваше - Google Ads Advanced, Google Analytics Advanced, Facebook Marketing Advanced и Conversion Rate Optimization and Automation. Безплатните семинари, които периодично прави SoftUni дават много полезни насоки, съвети и примери във всяко едно направление.

Какво смяташ за обучителния процес?

Обучителният процес е направен много добре. Уроците освен на живо, ги има и на запис, за да можеш да се гледат в удобно време, а дори и да си припомняш някой неща на по-късен етап. Комуникацията с лекторите, а и с останалите колеги беше страхотна - споделяха се интересни въпроси. Дори във Facebook групите често си помагахме с колегите по различни казуси.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Лекторският състав на SoftUni Digital е просто впечатляващ! Тези професионалисти са истински експерти в своите области и споделиха своето богатство от знания и опит с нас. Бяха изключително отзивчиви и внимателни към въпросите на курсистите, като даваха насочени и реални примери за всяка тема. Техните обяснения бяха ясни и лесни за разбиране, което ни позволяваше да се впуснем в света на дигиталния маркетинг без затруднение. Благодаря на SoftUni и на Геннадий Воробьов, Жюстин Томс, Велизар Величков, Богдан Богомилов, Денислав Георгиев, Симона Попова, Александър Иванов, Петър Хаджиколев, Етиен Янев за възможността да се учим от техния опит и успех.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Още по време на обучението ми в SoftUni започнах да се занимавам с дигитален маркетинг. Учих се поетапно в създаването на Google реклами, в създаването на Facebook съдържание, рекламни кампании. Впоследствие ми се отдаде възможност за стаж в дигитална агенция Advertise BG. Там имах възможността да участвам в реални проекти за клиенти, да работя с разнообразни брандове и да се справя със специфичните им нужди и предизвикателства. Този опит ми помогна да разбера как да анализирам резултатите от кампаниите и да предоставям ценни доклади и препоръки на клиентите. Всичко това ме насърчи да преследвам своята страст към дигиталния маркетинг и да продължа да се развивам и усъвършенствам в тази област.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Бъдещите курсисти на SoftUni Digital бих посъветвала да се възползват изцяло от обучението, да бъдат отворени към нови знания, да вярват в себе си и смело да поемат нови предизвикателства.

---

Започни приключението си в дигиталния маркетинг още днес и кандидатствай в SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.