“SoftUni Digital ми донесе много знания, нови бизнес контакти и възможности“ – интервю с Кристина Симеонова - SoftUni Digital
Loading...

“SoftUni Digital ми донесе много знания, нови бизнес контакти и възможности“ – интервю с Кристина Симеонова

avatar Пламен Тотев 5 минути
“SoftUni Digital ми донесе много знания, нови бизнес контакти и възможности“ – интервю с Кристина Симеонова

Кристина губи работата си като турсистически консултант по време на пандемията, но вярва, че предстои нещо по-добро и се оказва права. Днес тя работи изцяло дистанционно в дигитална агенция и се чувства напълно удовлетворена от новата си професия.

Ако и ти търсиш ново кариерно начало, направи първата стъпка още днес и кандидатствай в SoftUni Digital. Програмата започва с безплатен въвеждащ курс, в който ще се запознаеш с основните концепции в маркетинга.

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Кристина Симеонова, на 30 години, родом от гр. Ямбол. Завършила съм висшето си образование в ИУ Варна с бакалавър "Туризъм" и магистър "Реклама и медийни комуникации". Живея в гр. Стара Загора и през последните 2 години и половина съм изцяло home office, част от екипа на Дигитала агенция Rise The Web. Занимавам се генерално с Content marketing - в основата на задълженията ми е копирайтингът, но в допълнение се включвам и в други напарвления като Social Media Marketing, E-mail Marketing, On-page SEO & Content editor. Накратко - digital ninja.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Периодът преди запознаването ми с програмата на SoftUni Digital беше изцяло посветен на услугите в сферата на туризма. Имам около 3 години опит като туристически консултант в тур агенции, впоследствие и офис мениджър на компанията, в която работих непосредствено преди SoftUni, с офис в гр. Стара Загора. Работила съм и като HR специалист, sales operator и какво ли още не. Опитала съм работа в различни сфери, но определено сега като digital marketing ninja се чувствам на мястото си.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Както при много хора, така и при мен, първата вълна на COVID-19 беше критична в професионален план - загубих работата си като туристически консултант, но бях убедена, че предстои нещо по-добро. Бях готова да сменя сферата, да се уча и развивам в ново направление, което да не ме прави зависима от подобни условия на пандемия. В този момент, мой бивш колега ми спомена за неговата работа, а именно специалист в дигиталния маркетинг, и по-точно ми разказа за неговия старт в тази кариера. Благодарение на него научих за програмата по Дигитален Маркетинг на SoftUni Digital, тъй като и той самият беше един от успешно завършилите курсисти там. Няма по-добра реклама от личната препоръка. Разбира се, вслушах се в съветите му и стартирах с Marketing Basics 2020 с цел запознаване с материята. Лекторът на класа ни, Александър Иванов, се представи чудесно, успя да запали искрата на дигиталния маркетолог дълбоко в мен и ми вдъхна самочувствие да продължа напред в това предизвикателство. Смело твърдя, че именно първият ми досег до дигиталния маркетинг беше успешен главно заради отношението, подхода и енергията на преподавателя. Благодарности към Алекс отново!

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

SoftUni Digital ми донесе много знания, нови бизнес контакти и възможности за бъдещи колаборации с колеги маркетолози. Обученията, които съм завършила с успешно положени изпити са: Marketing Basics - ноември 2020; SEO - март 2021 WordPress and WooCommerce for Business - април 2021; Google Analytics - април 2021; Copywriting Secrets - януари 2022; Content Strategy - февруари 2022. Освен тях, любителски съм се записвала и на още редица други безплатни семинари и курсове от SoftUni Digital като: Дигитална академия на Кока-Кола - ноември 2020 Building Digital Branding - февруари 2021; Social Media Marketing for Beginners - април 2021.

Не бих определила един единствен най-ценен урок, който съм си взела от SoftUni Digital - те са много. Бих обобщила, че тук е мястото, където можеш да откриеш отговор на всички свои въпроси - дали по време на лекция в slido, или във Facebook затворените групи за всяко обучение, екипът винаги е на линия да се отзове. Важното е да си воден от любопитство и жажда за нови знания.

Какво смяташ за обучителния процес?

Обучителната програма в SoftUni е на много високо ниво - източници, график на лекции, база данни за всеки личен акаунт и т.н. Удобството да гледаш всичко на запис, когато нямаш възможност на живо, както и да можеш да задаваш лично въпрос на лектор са ми сред любимите фийчъри на платформата.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Както по-горе споменах, първата ми среща с лектор от екипа на SoftUni Digital беше повече от положителна и пълноценна, като това беше достатъчно да се уверя, че тук хората са сериозни и се стремят да предадат знанията си по най-разбираем и увлекателен начин за курсистите.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

След завършения стартов курс по "Marketing Basics - ноември 2020" започнах усърдно да търся работа в тази сфера, като бях готова и на програма за неплатен стаж. Важно за мен беше да приложа наученото на практика. И така, дори преди официално преминаване на изпитите, успях да се включа на поне 10 интервюта за работа като "Специалист Дигитален Маркетинг", в направление копирайтър, тъй като креативното писане винаги ми е било сила. В крайна сметка, февруари 2021-ва беше официалният старт в моята кариера на дигитален маркетолог, и то именно в агенцията, в която работя и към момента - Rise The Web. Благодарна съм на нашите CEO & Co-founders Емил Кънев и Джулиана Кирилова, които въпреки липсата на опит, ми дадоха шанс и видяха в мен желанието да се уча и развивам в сферата на дигиталния маркетинг.

Стартирах като стажант в изпитателен срок, справях се добре и решиха да ме запазят като перманентно попълнение в екипа. И така 2г. и половина по-късно съм Copy & Account Executive в RTW. Ежедневно имам възможността да работя по различни проекти, като се включвам освен с генериране на текстово съдържание, също така и с идеи за business product развитие, SM Engagement и Account management. Точно това разнообразие и динамика в работните процеси ме кара да се чувствам пълноценна и на място. Компанията, в която работя, разчита на fully remote екип от специалисти с желязна самодисциплина и отдаденост към проектите, които управлява агенцията, като нишово сме фокусирани в Sportsbetting & iGaming индустрията.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Впускайте се смело в непознати предизвикателства и избягвайте зоната на комфорт. Винаги е вълнуващо да усетиш удовлетворението от нови придобити знания, а SoftUni Digital изобилства от ресурси с полезни обучения за всеки един от вас.

---

Кандидатствай в цялостната по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и стартирай приключението си в дигиталния маркетинг!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.