“Програмата на SoftUni Digital ми помогна да канализирам времето и уменията си“ – среща с Екатерина Арсенова - SoftUni Digital
Loading...

“Програмата на SoftUni Digital ми помогна да канализирам времето и уменията си“ – среща с Екатерина Арсенова

avatar Пламен Тотев 4 минути
“Програмата на SoftUni Digital ми помогна да канализирам времето и уменията си“ – среща с Екатерина Арсенова

Екатерина е журналист по професия, но решава да надгради уменията си с цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Ако и ти искаш да придобиеш нови умения и да опознаеш маркетинг сферата отблизо, кандидатствай още днес!

Ето какво ни сподели Екатерина за опита си в SoftUni Digital:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Екатерина Арсенова. По образование и професия съм журналист. Работя в Агригейт Медия - водеща медийна компания в сферата на селското стопанство. Под нейна шапка са специализираните сайтове Агри.БГ и Трактор.БГ. Смея да твърдя, че сме най-добрите в нашата област.

Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?

Работех вече 4 години като журналист в Агри.БГ. Обожавах общуването с фермери, посещенията в техните стопанства, интересните и вдъхновяващи истории, които споделяха. След всяко пътуване се връщах у дома все по-заредена. С много от тях сме вече близки приятели, поздравяваме се по събития и фермерски пазари. Добре опознах техните проблеми, знаех от какво имат нужда - най-вече от бранд идентичност и силно присъствие онлайн. Виждах силното им желание за развитие, но и невъзможността им да носят всички дини под една мишница. Затова реших да се пробвам с дигиталния маркетинг, за да надградя писателските си умения и да бъда полезна и по друг начин.

Как се спря на SoftUni Digital?

Попитах приятелка - бивша моя колежка, да ми препоръча онлайн курсове за дигитален маркетинг. Тя вече беше завършила цялостната програма на SoftUni и без колебания ви препоръча. Колкото и присъствените занятия да не могат да заменят реалното общуване, предпочитах курсовете да са онлайн, за да съвместявам работата с ученето. Удобство е, че лекциите могат да се гледат по всяко време.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

В SoftUni се записах за цялостната програма по дигитален маркетинг, но си признавам, че все още наваксвам с част от курсовете. Отделно завърших курса WordPress and WooCommerce for Business и вече съм приложила наученото в изработката на два сайта по поръчка на фермери. Интересното е, че знанията от всички курсове се преплитат и рано или късно изплува балончето, което ми е най-полезно. Лекторите се стараят да бъдат максимално полезни и не пестят важна информация. Но тя самата е толкова всеобхватна, че винаги има какво ново да се научи. Освен това те са наясно, че знанията са важни, но придобитият опит през годините и разрешените казуси са това, което ги отличава от другите.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

Няма да забравя една сентенция, която лекторът по Wordpress - Александър Лейков, ни сподели. Съжалявам, че не си я записах, но беше от рода на: “По-добре да погледнеш на едно нещо от хиляда различни ъгъла, отколкото да гледаш хиляда неща от един ъгъл”. За мен програмата по дигитален маркетинг ми показа всички свои основни аспекти. Разбрах какво ми е интересно - например оптимизацията на сайтове, и какво ме затруднява. Това ми помогна да канализирам времето и уменията си.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Нямам абсолютно никакви оплаквания, всички се стараят много. Разбира се, някои от тях бяха по-харизматични и говореха по-увлекателно, но всички те имаха много какво да ни научат. Времето никога не достигаше. Даже не знам как успяват да говорят с часове и да не загубят грам от енергията си. Вероятно си обичат работата, нямам друго обяснение.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Записах се на стаж в дигитална агенция, която ми даде шанс да се докажа, без да имам опит. През цялото време обаче аз продължавах да общувам с фермери и да следя всички новини в сектора. В един момент си дадох сметка, че това е тематиката, която ме вълнува, и потърсих пресечната точка. В момента продължавам да пиша за Агри.БГ, но съвместявам и ролята на акаунт мениджър, като отговарям за изготвянето на медияпланове, изработка на банери, публикуване на пиари, ремаркетинг в Google и Facebook. Имам желание да развия фейсбук профила на Село.БГ, за да скъся комуникационната връзка между фермери и потребители. Искам чрез онези аспекти от дигиталния маркетинг, в които чувствам, че съм добра, да помагам и вдъхновявам.

Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

Между другото това е въпрос, с който завършва всяко мое интервю с фермер, който споделя своята история - “Какво би казал на бъдещите си колеги, които искат да се захванат със земеделие?”. Почти винаги те ми отговарят: “Не е лесно, но лесно няма никъде”, “Има много трудности, но усилието си заслужава и удовлетворението е голямо”, “Няма нищо по-голямо от мерака”. Напълно съм съгласна с тях.

А специално на по-младите бих искала да кажа: “Не си губете времето, по-малко мрънкайте и повече действайте. Иначе после ще е късно”! При мен обратното летоброене е вече започнало и не мога без да се движа - и буквално, и преносно.

Виж видеото с Екатерина:

---

Кандидатствай в SoftUni Digital и се потопи в динамичния свят на дигиталния маркетинг!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.