“Пазя знанията от SoftUni Digital и до днес“ – интервю с Борис Стоянов - SoftUni Digital
Loading...

“Пазя знанията от SoftUni Digital и до днес“ – интервю с Борис Стоянов

avatar Пламен Тотев 2 минути
“Пазя знанията от SoftUni Digital и до днес“ – интервю с Борис Стоянов

Борис кандидатства в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, воден от желанието си да опознае целия микс от дигитални инструменти. Днес той е успешен Digital Account Manager, а придобитите познания му помагат в работата.

Ако и ти искаш да опознаеш всички страни на дигиталния маркетинг, кандидатствай в SoftUni Digital!

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Борис Стоянов и съм бакалавър по реклама в НБУ. Работя като Digital Account Manager в Digitas Sofia, част от Publicis Groupe Bulgaria.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Преди обучението бях стажант в една малка дигитална агенция и само в началото на образованието в университета.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Самата ми специалност е обвързана с реклама и ме накара да се замисля точно в коя посока искам да се развия. За SoftUni бях чувал и преди, като тогава ми попадна реклама, че има и курсове за дигитален маркетинг.

Хареса ми, че програмата е много практична и имах възможност да прилагам научените знания още на следващия ден.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Минах Fundamentals програмата, тъй като работата като акаунт мениджър изисква от мен да познавам целия микс от дигитални инструменти, а не да задълбочавам в различни направления.

Като проджект мениджър, аз не се занимавам с техническата част на кампаниите, но знанията ми помагат да мога да се разбирам с екипа изключително лесно, да участвам в стратегии, както и да не задавам постоянно въпроси.

Какво смяташ за обучителния процес?

Обучителният процес беше изключително интересен за мен. Курсовете бяха едновременно изчерпателни от гледна точка на материала и в същото време се акцентира само на най-важното без темите да стават безкрайни като време.

Практическата част на курсовете ми помогна да запазя тези знания с мен и до днес, понеже вече е минало през ръцете ми.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Екипът на SoftUni е супер. Когато ти се преподава нещо от човек, който до преди лекцията го е работил практически, е различно. По този начин те успяват много лесно да предадат материала на разбираем език.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

По време на курса бях в малка агенция, отново като акаунт. Благодарение на знанията от курса успях да вляза в агенцията Digitas, като екипът има един от най-силните експерти на пазара от 40 човека.

Влязох като Junior account manager, като само след година бях повишен. Знанията от SoftUni ми помат да комуникирам с performance екипа на техния език и работата ни да бъде изключително гладка.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Ако не знаете дали дигиталният маркетинг е за вас, пробвайте курса Marketing Basics. Ако знаете, че дигиталният маркетинг е за вас, но не знаете в коя посока точно, минете през цялостната програма по дигитален маркетинг. SoftUni дава отговори на повече въпроси от тези, свързани с метериала.

---

Кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital и направи първите крачки крачки към успеха в дигиталния маркетинг! Програмата започва с безплатен въвеждащ курс, който ще те запознае с основните концепции в сферата.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.