Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за четвърта поредна година - SoftUni Digital
Loading...

Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за четвърта поредна година

avatar Денис Паскалев 4 минути
Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира за четвърта поредна година

Имате интерес към дигиталния маркетинг? Искате да го изучите в детайли? Търсите програма, която да ви предложи практически насочени лекции и упражнения? С радост ви съобщаваме, че цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е отново отворена за кандидатстване. Какво ви очаква в нейното четвърто издание?

Програмата включва следните курсове:

  • Marketing Fundamentals – Курс, който ще ви въведе в света на съвременния дигитален маркетинг по един плавен и лесноусвоим начин. По време на курса ще се запознаете с бизнес модели на компанията, таргет потребители и тяхното поведение, микромоменти и още от основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Обучението е безплатно. Участниците,които се представят най-добре по време на занятията и изпита, ще имат възможността да получат стипендия, която ще покрие обучението в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Курсът “Marketing Fundamentals” ще води Георги Малчев, управляващ съдружник в дигиталната агенция Xplora.
  • Content Marketing – В това обучение ще може да овладеете най-устойчивия подход за промотиране на една марка – маркетингът чрез съдържание. Ще усвоите тънкостите при създаване и планиране на текстово съдържание, както и на визуално и видео съдържание. В детайлите на content marketing-a ще ви посвети Василена Вълчанова, Digital Strategist в Enhancv и специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит.
  • E-mail Marketing – В този курс ще научите добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалната бизнес среда. Програмата на курса ще ви запознае както с теоретичните основи на имейл маркетинга, така и с практическите стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал. Обучението ще води Жюстин Томс, създател и ръководител на дигиталната агенция ABC Design & Communication.
  • Facebook Marketing – В рамките на курса ще имате възможност да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа в света, как да оптимизирате комуникацията си в нея и как да я използвате като ефективен канал за постигането на бизнес целите. Обучението ще покрие в детайли развиване и оптимизиране на Facebook страници, създаване на атрактивни Facebook послания и съдържание, като ще има и няколко лекции изцяло посветени на Фейсбук рекламата. Тайните на Facebook маркетинга ще разкрие за вас Бисер Вълов, управител на Beyond ID Studio.
  • Google Ads – Google Ads e една от най-разпространените рекламни платформи в света, която по лесен начин дава на всеки бизнес възможност да достигне до точните потребители. В курса ще бъдат засегнати всички основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Google Display Network & Video). Ще имате възможност да се запознаете с основните подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в Google Ads. Курсът ще води Мартин Войнов, дигитален маркетинг мениджър в Heineken.
  • SEO – След курса по Google Ads ще имате възможност да усвоите в детайли и оптимизацията на сайтове за търсачки (Search Engine Optimisation), или с други думи - как да класирате сайта си на по-висока в позиция в Google или други търсещи системи. По време на обучението ще придобиете знания върху ключови моменти от SEO-то, започвайки от основна информация като семантично ядро на ключови думи, начини и инструменти за намирането им, структуриране на събраните данни и съставяне на “content план”. Курсът ще води Геннадий Воробьов, ръководител на онлайн маркетинг агенцията Netpeak Bulgaria, една от най-големите SEO агенции в България.
  • Google Analytics – Google Analytics е най-важният инструмент за тълкуване на посещенията във вашия сайт и поведението на потребителите. Значимостта на това да знаем какво се случва на сайта ни, след като потребителите са кликнали, е огромна и информацията може да ни помогне да оптимизираме ефективността на всичките маркетингови канали, които използваме. Тънкостите на дигиталния анализ с Google Analytics ще ви бъдат показани от Симеон Емануилов от Netpeak Bulgaria, Senior SEO специалист и програмист с дългогодишен опит.
  • Digital Creative – След курсовете с по-техническа насоченост, идва ред на обучение, което е с по-креативна насоченост. Курсът има за цел да окрупни знанията, които сте получили до този момент и да отвори нова врата за полезрението ви в дигитална среда. Обучението ще ви научи да разпознавате смислената, добрата и ангажиращата идея, която да направи различно и отличаващо се дигиталното присъствие на брандовете, които управлявате. Digital Creative ще се води от Ангел Искрев, творчески директор в агенция proof. В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
  • E-commerce – Програмата ще приключи с курса по електронна търговия. В него ще научите как да планирате, анализирате и развивате онлайн бизнеси и магазини, като за целта ще разгледаме всички техни аспекти. Ще разгледаме онлайн бизнесите като комплексни системи и ще научите как да ги анализирате и оптимизирате за постигането на по-добри резултати. С детайлите на електронната търговия ще ви запознае Димитър Савов, основател на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.

Всеки един от преподавателите в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital е професионалист с дългогодишен опит в съответната сфера. По време на курсовете ще имате възможност да прилагате наученото, работейки по практически проекти, които са свързани с реални бизнес дейности.
След края на всеки завършен курс ще получите официален сертификат на SoftUni Digital при оценка равна на или по-голяма от 5.00, а придобитите знания от курсовете Google Ads и Google Analytics ще са ви напълно достатъчни, за да се вземете официални сертификати от Google.

Пропорционално на оценката се получават и определен брой кредити. Успелите да съберат необходимия брой (62 кредити) от участието си в различните курсове на SoftUni Digital, ще получат цялостна диплома за специалист по дигитален маркетинг.

Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital ще ви даде възможност да придобиете едновременно теоретични и практически умения и да се превърнете в пълноценен специалист по дигитален маркетинг.

Можете да се включите в нея от ТУК. :)

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.